Kto jeszcze daje kredyty w walutach ??

Data: 2009-03-04 21:31:30
Autor: Fantom
Kto jeszcze daje kredyty w walutach ??
Czy jeszcze jakies banki daja kredyty w CHF, EUR itp ?
Bo chcialem takowy dostac, i wszedzie sie juz okazuje, ze nie rozpatruja. Na poczatku tygodnia jeszcze KBi Santander dawali - od dzisiaj juz nie. MAsakra jakas

Fantom
ps. No i oczywiscie aby ten kredyt nie byl drozszy niz pierwszy lepszy w PLN

Data: 2009-03-04 21:43:25
Autor: RobertS
Kto jeszcze daje kredyty w walutach ??
Fantom
ps. No i oczywiscie aby ten kredyt nie byl drozszy niz pierwszy lepszy w PLN

odwiedź OF lub innego expandera, oni są na bieżąco ;-)

RobertS

Data: 2009-03-04 22:14:46
Autor: george

"Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl-skasujto> wrote in message news:gomoko$2ar9$1news.mm.pl...
[...]

to chyba tylko w erze...

Data: 2009-03-04 22:14:58
Autor: Radzik
Fantom pisze:
Czy jeszcze jakies banki daja kredyty w CHF, EUR itp ?
z Euro nie powinno być problemu natomiast CHF w Polbanku, DNB, DB, Multi...

Data: 2009-03-04 22:17:10
Autor: Mithos
Fantom pisze:
Czy jeszcze jakies banki daja kredyty w CHF, EUR itp ?
Bo chcialem takowy dostac, i wszedzie sie juz okazuje, ze nie rozpatruja. Na poczatku tygodnia jeszcze KBi Santander dawali - od dzisiaj juz nie. MAsakra jakas

Masakra to jest jak dla mnie teraz brać kredyt w walucie obcej.

--
Mithos

Data: 2009-03-04 22:45:48
Autor: ruf10
Mithos pisze:
Fantom pisze:
[...]

Dla czego? Spodziewasz się wzrostów? Czy masz na myśli obecne marże?

Data: 2009-03-04 22:57:18
Autor: Baloo
"Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:gomr4p$ttf$2news.onet.pl...

Masakra to jest jak dla mnie teraz brać kredyt w walucie obcej.

Jak nie teraz, to kiedy?

Data: 2009-03-04 23:03:54
Autor: RobertS
Kto jeszcze daje kredyty w walutach ??

Masakra to jest jak dla mnie teraz brać kredyt w walucie obcej.

Jak nie teraz, to kiedy?

z takimi marżami? kurs waluty może spaść, a marża niekoniecznie...no chyba, że jakoś mocno bank przyciśniesz

RobertS

Data: 2009-03-04 23:12:54
Autor: Baloo

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:gomtst$2ad5$1opal.icpnet.pl...

Masakra to jest jak dla mnie teraz brać kredyt w walucie obcej.

Jak nie teraz, to kiedy?

z takimi marżami?

A w PLN są dużo niższe?
Pytam, bo akurat zupełnie się nie orientuję w obecnych cenach kredytów.

Data: 2009-03-05 07:12:00
Autor: Radzik
Baloo pisze:
A w PLN są dużo niższe?
Pytam, bo akurat zupełnie się nie orientuję w obecnych cenach kredytów.
są - różnica w marży na poziomie 2-3 p.p.

Data: 2009-03-06 14:28:47
Autor: Ra
Radzik pisze:
Baloo pisze:
A w PLN są dużo niższe?
Pytam, bo akurat zupełnie się nie orientuję w obecnych cenach kredytów.
są - różnica w marży na poziomie 2-3 p.p.
ja do tej pory zagranica miała i ma mniejsze stopy więc się wyrównuje
a jak przyjdą lepsze czasy będzie szansa na obniżkę marży

Data: 2009-03-06 14:42:45
Autor: Radzik
Ra pisze:
ja do tej pory zagranica miała i ma mniejsze stopy więc się wyrównuje
a jak przyjdą lepsze czasy będzie szansa na obniżkę marży
powiedz to klientom BRE, Rajfiego i Santandera jak łatwo się negocjuje z bankiem obniżenie marży...

Data: 2009-03-06 14:53:46
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-03-06, Radzik <radzik@radzik.pl> wrote:

[...]

[...]

Pominąłeś "a jak przyjdą lepsze czasy". A czas na negocjacje to mieli
przed kryzysem. Nie skorzystali, bo im się opłacało. Teraz bank im nie
obniży, bo wie że gdzieś indziej też nie będą mieć taniej (przy
refinansowaniu).

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-03-06 22:15:18
Autor: Radzik
Wojciech Bancer pisze:
[...]
sam próbowałem renegocjować umowę w PKO w najlepszych możliwych czasach i mieli mnie w d...

Większość banków jest niereformowalna...

Data: 2009-03-07 09:26:25
Autor: Tomasz
Radzik pisze:
Wojciech Bancer pisze:
[...]

wg mojej prywatnej teorii spiskowej _ONI_ wiedzieli wczesniej ze im sie taka renegocjacja wtedy nie oplaci :)

Większość banków jest niereformowalna...

i bardzo dobrze ... dla ich inwestorow i wlascicieli ;)

--
Tomasz

Data: 2009-03-07 09:44:05
Autor: Radzik
Tomasz pisze:
Radzik pisze:
sam próbowałem renegocjować umowę w PKO w najlepszych możliwych czasach i mieli mnie w d...
wg mojej prywatnej teorii spiskowej _ONI_ wiedzieli wczesniej ze im sie taka renegocjacja wtedy nie oplaci :)
brak renegocjacji nie opłacił się im jeszcze bardziej - przeniosłem kredyt do konkurencji, a oni nie dostali ani odsetek, ani prowizji, ani nie zarobili (częściowo) na spreadzie (spłaciłem bezpośrednio w CHF)

Data: 2009-03-07 21:11:40
Autor: Tomasz
Radzik pisze:
Tomasz pisze:
Radzik pisze:
[...]

no nie wiem, teraz nie musza robic 'odpisu' na twoj kredyt, martwic sie windykacja ew. niesolidnego klienta itp ;)

PS. a ja czekam teraz az moj ulubiony PEKAO zaprosi mnie i zasugeruje zmiane waluty na PLN - oczywiscie majac na wzgledzie tylko i wylacznie moje dobro ;)

--
Tomasz

Data: 2009-03-08 11:49:58
Autor: Taddy
Mithos pisze:
Fantom pisze:
[...]

No to wam powiem jak to było u mnie w ostatni czwartek:
DB-owszem, udzielają na 100% wartości nieruchomości w CHF i EUR, ale sposób liczenia zdolności kredytowej jest patologicznie niekorzystny dla klienta (czyli przez 3 lata nic sie u nich nie zmieniło ;-. Mi wyszła mikroskopijna zdolność. Dodatkowo niezwykle szczegółowe sprawdzanie dochodów mocno wstecz i bardzo drobiazgowo, co potęguje zniechecenie. BTW, z czego ten bank żyje??

Polbank- w CHF min 25% wkładu własnego, w EUR promocja bodajże do końca marca na 10% wkładu własnego. Zdolność OK, ale % zabójczo wysokie EURIBOR + 5,5%... drożyzna..

DnB Nord -stosunkowo najlepsza opcja na ten moment. Zdolność najlepiej liczona na stosunkowo uczciwych zasadach. Możliwy CHF i EUR na 100%. CHF LIBOR 6M+3%, EURIBOR 6M + 1,85%. Wada: dochód netto min. 10000PLN netto. Podobno są zawaleni wnioskami. Miła i fachowa obsługa.

Zostaje jeszcze mZłodziej i MultiZłodziej, pewnie tam pójde, ale to co czytam na różnych forach mocno zniechęca do tych.. instytucji...

Kto jeszcze daje kredyty w walutach ??