Kto jeszcze pokocha "europejskie wartości" jak Brytyjczycy? [Timmermans szczeka/zaprasza]

Data: 2017-05-04 07:55:31
Autor: A. Filip
Kto jeszcze pokocha "europejskie wartości" jak Brytyjczycy? [Timmermans szczeka/zaprasza]
http://m.niezalezna.pl/98156-timmermans-znow-bezczelnie-straszy-polakow-oczywiscie-w-niemieckiej-gazecie
Timmermans znów bezczelnie straszy Polaków. Oczywiście w niemieckiej gazecie
Wiceszef Komisji Europejskiej Frans Timmermans powiedział w wywiadzie
dla niemieckiego tygodnika "Die Zeit", że sytuacja w Polsce stanowi
"fundamentalne zagrożenie dla państwa prawa". Nie wykluczył
zastosowania wobec Polski artykułu 7 traktatu unijnego.
"To, co się dzieje w Polsce i na Węgrzech, jest bardzo niepokojące" -
ocenił Timmermans w rozmowie z centrowym niemieckim tygodnikiem "Die
Zeit", zaznaczając, że Unia Europejska zbudowana jest na
wartościach. [...]

Prezydentowi Europy Zwijąjącej się Donaldowi Tuskowi życzę _kolejnych_
sukcesów na miarę Brexitu.

Wyjście z UE to *jeszcze* nie najlepsza opcja dla Polski (i Węgier).
*Idioci* na miarę Timmermans-a potrafią w miarę szybko doprowadzić do
sytuacji "uniesienia się honorem" co im się bardzo widocznie w ich
bardzo małych rozumkach nie mieści.

Data: 2017-05-04 09:10:52
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-04 o 07:55, A. Filip pisze:
[...]

I czego znowu nie zrozumiałeś?
Timmermans nie straszy Polaków. Mówi jak jest i przestrzega oszołomstwo przed wprowadzaniem dyktatury w Polsce. W tej sytuacji sankcje dla Polski spowodują, że misiewicze stracą kasę. A jak stracą kasę to jest większa szansa na szybszy powrót życia Polaków w państwie prawa.

Wyjście z UE to *jeszcze* nie najlepsza opcja dla Polski (i Węgier).

A co po wyjściu? Paszporty, fosa, pola minowe i drut kolczasty na granicach?
Dobrze się czujesz?

*Idioci* na miarę Timmermans-a potrafią w miarę szybko doprowadzić do
sytuacji "uniesienia się honorem" co im się bardzo widocznie w ich
bardzo małych rozumkach nie mieści.

A najgłośniej "unoszą się honorem" puste ogolone łby, które nic konstruktywnego nie potrafią robić tylko maszerować, hajlować i nienawidzić wszystkich i wszystko.
I jeszcze bezczelnie nazywają to "patriotyzmem". Tępaki o mentalności XIX wiecznego nacjonalisty, którzy nie nadążają za rozwojem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-04 03:23:14
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik Kviat napisał:

A jak stracą kasę to jest większa szansa na szybszy powrót życia Polaków w państwie prawa.

Jak totalna łopozycja wygra, czemu nie. Będzie jak dawniej:)

A co po wyjściu? Paszporty, fosa, pola minowe i drut kolczasty na granicach?
Dobrze się czujesz?

Może wyjście z UE nie oznacza wyjścia ze strefy Schengen.

Układ z Schengen - porozumienie, które znosi kontrolę osób przekraczających granice między państwami członkowskimi układu
Widać tam 3 państwa które nie są w UE, więc tym razem misiu kolorowy pudło.
Ale niepokoje ciekawe.

A najgłośniej "unoszą się honorem" puste ogolone łby, które nic konstruktywnego nie potrafią robić tylko maszerować, hajlować i nienawidzić wszystkich i wszystko.

Maszerują bo sąd im zezwolił, sąd pełoski. Z tym hajlowaniem
chyba sprawa ucichła. Co prawda GWno się ekscytowało pierwszymi
 wyrokami, ale one z tego co pamiętam nie uprawomocniły się.
Czymajmy się więc litery prawa, a nie twoich niepokojów.
I jeszcze bezczelnie nazywają to "patriotyzmem". Tępaki o mentalności XIX wiecznego nacjonalisty, którzy nie nadążają za rozwojem.

Jeżeli mogą manifestować sodomici, czemu innym chcesz zabronić?

Jak dla mnie mogą se wszyscy tuptać.

Data: 2017-05-04 13:25:17
Autor: A. Filip
"V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> pisze:
użytkownik Kviat napisał:

[...]

AFAIR prawo do wolności zgromadzeń wbrew woli lokalnego dupka/samorządu
wywalczyli *wszystkim* (a więc i ONR) geje protestujący wbrew zakazowi
(brakowi zgody) lokalnych władz.  Gazecie Wyborczej się już nie podobają
skutki "wielkiego prawnego zwycięstwa" gejów wolność zgromadzeń
*WSZYSTKIM* niosące?!!

Data: 2017-05-04 04:44:50
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik A. Filip napisał:

[...]

Oni szpakami karmione, sprytne som, nie tak jak głupie gojce.

Wg. nich kościół ma trzymać się z dala od polityki, ale jak chodzi
o ich sprawy, wtedy drą koszerne ryjki: niech kościół się wypowie,

Data: 2017-05-04 16:19:57
Autor: Kviat
użytkownik Kviat napisał:

I jeszcze bezczelnie nazywają to "patriotyzmem". Tępaki o mentalności
XIX wiecznego nacjonalisty, którzy nie nadążają za rozwojem.

Jeżeli mogą manifestować sodomici, czemu innym chcesz zabronić?

Ale wiesz, że sodomia to pojęcie szersze niż homoseksualizm?
Czy po prostu używasz słów, których nie rozumiesz?

Jak dla mnie mogą se wszyscy tuptać.

AFAIR prawo do wolności zgromadzeń wbrew woli lokalnego dupka/samorządu
wywalczyli *wszystkim* (a więc i ONR)

Bzdura. O faszystach jest nawet w konstytucji. Doucz się.
I zajrzyj w końcu do jakiegoś podręcznika historii.

geje protestujący wbrew zakazowi
(brakowi zgody) lokalnych władz.

Tak samo jak wbrew zakazowi o swoje prawa walczyły kobiety, ciemnoskórzy albo niewolnicy.
Jest zasadnicza różnica między nawoływaniem od zbrodni (faszysci), a walką o prawa człowieka.

I co ty masz do tych gejów? Nie jesteś pewien swojej orientacji seksualnej? Boisz się, że cię przekonają do swojej orientacji?
Zwykle najgłośniej krzyczą kryptogeje żeby się zamaskować...

 Gazecie Wyborczej się już nie podobają
skutki "wielkiego prawnego zwycięstwa" gejów wolność zgromadzeń
*WSZYSTKIM* niosące?!!

Zapytaj GW.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-04 09:49:47
Autor: V.L. Pinkley
W dniu czwartek, 4 maja 2017 16:19:59 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> [...]

Bzdura. O faszystach jest nawet w konstytucji. Doucz się.
I zajrzyj w końcu do jakiegoś podręcznika historii.

Ale adolf z hajlowaniem był na końcu.
Wcześniej byli rzymianie, polacy (ONR) i amerykanie.
Tyle z podręczników:)

Data: 2017-05-04 20:57:15
Autor: Chiron

Użytkownik "V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał w wiadomości news:4d91c19c-2ced-4d4b-910b-e214ec67fba6googlegroups.com...
> [...]

I zajrzyj w końcu do jakiegoś podręcznika historii.

Ale adolf z hajlowaniem był na końcu.
Wcześniej byli rzymianie, polacy (ONR) i amerykanie.

Rzymianie? Oprócz słynnego obrazu "Przysięga Horaciuszy", który jest niemal nam współczesny- nie wiemy, jak się witali Rzymianie. Pozdrowienie- podniesienie ręki- jest bardzo stare, i używane było w wielu jednostkach wojskowych czy też para- militarnych. I to właściwie nie wiadomo, od jak dawna. Na poziomie symboliki- otwarta dłoń podczas powitania oznacza: "mam przyjazne zamiary- nie mam broni".

--
Chiron

Data: 2017-05-04 11:30:48
Autor: Chiron

Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości news:590ad3fc$0$5160$65785112news.neostrada.pl...
Wyjście z UE to *jeszcze* nie najlepsza opcja dla Polski (i Węgier).

A co po wyjściu? Paszporty, fosa, pola minowe i drut kolczasty na granicach?
Dobrze się czujesz?

Proszę o wykazanie mi, co ma wspólnego wspólna przestrzeń bez granic- czyli Strefa Schengen z Unią Europejską? Dlaczego opuszczenie UE miałoby z automatu oznaczać opuszczenie tej strefy?

--
Chiron

Data: 2017-05-04 12:32:01
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-04 o 11:30, Chiron pisze:

[...]

O przyjęciu kraju do strefy Schengen decyduje Rada Unii Europejskiej.

Dlaczego opuszczenie UE miałoby
z automatu oznaczać opuszczenie tej strefy?

Ponieważ państwo musi dostosować swoje procedury i _prawo_ aby należeć do strefy.
I kto powiedział, że z automatu? Po prostu nas wywalą. UE i strefa Schengen to nie tylko kasa, ale również wspólny system wartości. Wspólny dla krajów cywilizowanych, a nie wyznaniowych, nacjonalistycznych, homofobicznych i łamiących prawa człowieka.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-04 04:04:44
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik Kviat napisał:
 Wspólny dla krajów cywilizowanych, a nie wyznaniowych

cyt.
 W obu tych dokumentach unijnych, jak i w eurokonstytucji, odrzuconej w referendach we Francji i Holandii, brak jest odniesienia do Boga i wartości chrześcijańskich. Zastąpiono je zwrotem o kulturowym, religijnym i humanistycznym dziedzictwie.

Czyli nawet po reformie i odrzuceniu "chrześcijańskich korzeni" we francji
i holandii pozostawiono religię w zapisie, więc o czy bąblu pieprzysz?

Dobrze wiemy że im więcej europejsów, tym mniej chrześcijaństwa.
Toż to widać jak na dłoni. Ostatnio jednak walka się zaostrza.

Dobrze wiemy, chceta multikulti.
https://youtu.be/dsYbm6igOFo?t=8m5s

Tyle że niekoniecznie inni chcą.

Data: 2017-05-04 16:01:56
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-04 o 13:04, V.L. Pinkley pisze:
użytkownik Kviat napisał:
[...]

O tym głupolku, że nikt normalny nie neguje historii. I o tym głupolku, że sama obecność w państwie ludzi wierzących nie oznacza, że państwo jest/musi być wyznaniowe.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-04 16:08:14
Autor: A. Filip
Kto jeszcze pokocha "europejskie wartości" jak Brytyjczycy? [Timmermans szczeka/zaprasza]
Kviat <null> pisze:
[...]
Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Sobie?  Trafne życzenia :-)

Data: 2017-05-04 17:36:39
Autor: Wiesiaczek
W dniu 04.05.2017 o 09:10, Kviat pisze:
[...]

A nawet jakby,,, to co w tym złego?
Kijem tego, co nie pilnuje swego!

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-05-04 17:47:38
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-04 o 17:36, Wiesiaczek pisze:
W dniu 04.05.2017 o 09:10, Kviat pisze:

A co po wyjściu? Paszporty, fosa, pola minowe i drut kolczasty na
granicach?
Dobrze się czujesz?

A nawet jakby,,, to co w tym złego?

Jeżeli się ktoś dobrze czuje, to nic w tym złego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-05 00:04:16
Autor: andal
On Thu, 04 May 2017 09:10:52 +0200, Kviat wrote:

[...]

on moze Polakow w dupe pocalowac
 a ty razem z nim

zmien psychiatre

Data: 2017-05-05 07:43:35
Autor: boukun
Użytkownik "Kviat"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ale Gierek już nie żyje, nie ma tym samym szans na powrót Polaków do życia w państwie prawa...

boukun

Data: 2017-05-04 13:09:36
Autor: Pajdak
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
http://m.niezalezna.pl/98156-timmermans-znow-bezczelnie-straszy-polakow-oczywiscie-w-niemieckiej-gazecie

Prezydentowi Europy Zwijąjącej się Donaldowi Tuskowi życzę _kolejnych_
sukcesów na miarę Brexitu.

To nie Tusk zdecydował o wyjściu z UE tylko mieszkańcy UK. W najgorszym
przypadku będzie 26:1! ;-))))

--
Lepudruk

Data: 2017-05-04 04:19:30
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik Pajdak napisał:

To nie Tusk zdecydował o wyjściu z UE tylko mieszkańcy UK. W najgorszym
przypadku będzie 26:1! ;-))))

No tak, ale coś ich do tego skłoniło. Może polityka kapciowego Denata Luska,
wincyj pontonów? Wincyj obcinających głowy na ulicach londynu?

Data: 2017-05-04 17:33:34
Autor: Pajdak
Kto jeszcze pokocha "europejskie wartości" jak Brytyjczycy?

Użytkownik "V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał w
wiadomości news:354dd523-b14e-47c4-a4eb-f4ec74d5bb59googlegroups.com...
użytkownik Pajdak napisał:

[...]

Myślisz że jak napiszesz "Denata" to wzmocnisz siłe swoich argumentów!
Jesteś smieszny.

--
Lepudruk

Data: 2017-05-04 09:52:05
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik Pajdak napisał:

Myślisz że jak napiszesz "Denata" to wzmocnisz siłe swoich argumentów!
Jesteś smieszny.

Myślisz że jak przyjmiesz nick pajdak albo lud i napiszesz z dwóch kont
to nikt się nie skapnie?  Przeca wiemy że mnożyta też te opiniotwórcze portale
dla wrażenia "jest nas więcej", paczajta wszyscy źle piszo o kaczorach.

Data: 2017-05-04 19:00:00
Autor: Pajdak
Użytkownik "V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał w wiadomości news:377a7009-066a-4ec4-9f84-c1eccbd18cbdgooglegroups.com...
użytkownik Pajdak napisał:

[...]

Mam jedno konto chłopski filozofie, a twoje urojenia mało mnie obchodza. Dla mnie jesteś cieniasem.

--
Lepudruk

Data: 2017-05-04 13:34:56
Autor: A. Filip
"Pajdak" <ananim@dwarfs.org> pisze:
[...]

Albo Tusk ma coś w Europie do gadania i ponosi sporawą część winy za Brexit
albo ma prawie nic do gadania i ucieczka z premiera Polski na
"malowanego" prezydenta Europy dyskwalifikuje go jako _polskiego_ polityka.

No wiec napisz mi wprost czy prezydent Tusk trzęsie Europą czy ma jedno
wielkie gówno do gadania (niewielka przesada) i zasadniczo tylko
powtarza słowa "trzymających sznurki"?