Kto jeździ(ł) rometem elektrycznym?

Data: 2011-03-31 06:07:49
Autor: WS
Kto jeździ(ł) rometem elektrycznym?
On 31 Mar, 14:35, Jan45 <j.kazmier...@wp.pl> wrote:
Panowie, rowerów ze wspomaganiem elektrycznym
przybywa. ROMET ma w ofercie kilka modeli,
najtańszy za 4800. To drożej niż u Chińczyka,
ale rower lżejszy o kilka kilo.

To w tych Rometach jest cos nie Chinskiego poza nazwa? :)

WS

Data: 2011-04-01 12:03:00
Autor: Janusz
On 31.03.2011 15:07, WS wrote:

To w tych Rometach jest cos nie Chinskiego poza nazwa? :)

W opisie jest: Schachner Motor 250W
Co prawda dziś nazwa może nie mieć związku z krajem,
gdzie to produkują, ale jednak ma związek z firmą
macierzystą. Mam nadzieję, że to dobry związek,
choćby na podstawie mniejszej wagi całości, w tym
aluminiowej ramy. Poza tym tamte chińczyki miały
napęd z tyłu, a orkan rometa ma z przodu.

Jan

Data: 2011-04-03 19:04:31
Autor: Jan
Kto jeździ(ł) rometem elektrycznym?
W dniu 2011-04-01 12:03, Janusz pisze:
Ostatnio zaobserwowałem w carrefourze rower miejski
(taki jak ten z allegro) za 1700.
A w sieci zauważyłem gianta elektrycznego za 6000.
Deklarują w opisie gianta zasięg 120 (!) km, ale
to wynik użycia dużych akumulatorów, przez co całość
waży 40 kg. To dużo, w przypadku przenoszenia czy
wnoszenia po schodach. Jeśli miałbym kupić, starałbym
się o coś lżejszego. Ten orkan rometa waży 23 czy 24 kg.

Jan

Kto jeździ(ł) rometem elektrycznym?