Kto jeździ nową Thalią? Szukam opinii o tym aucie.

Data: 2011-01-10 23:36:52
Autor: axyt
Kto jeździ nową Thalią? Szukam opinii o tym aucie.
Chciałem zapytać użytkowników tego auta o wrażenia z użytkowania,
jakieś problemy itp?. Opinii w necie jak na lekarstwo a chciałbym
informacje  z "pierwszej ręki"
thx

Data: 2011-01-11 13:01:28
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-01-11 08:36, axyt pisze:
Chciałem zapytać użytkowników tego auta o wrażenia z użytkowania,
jakieś problemy itp?. Opinii w necie jak na lekarstwo a chciałbym
informacje  z "pierwszej ręki"

Obita młotem poprzednia taliija ...

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2011-01-13 09:53:28
Autor: Filip KK
[...]

Ciekawe czy nadal ma wannę bez korka w bagażniku.

Data: 2011-01-11 15:01:39
Autor: szymo
axyt pisze:
Chciałem zapytać użytkowników tego auta o wrażenia z użytkowania,
jakieś problemy itp?. Opinii w necie jak na lekarstwo a chciałbym
informacje  z "pierwszej ręki"
thx
widziałem taką jedną (żałuję że nie miałem aparatu bo zrobił bym zdjęcie) Piękna wypolerowana, świecąca i z napisem na całą tylną szybę: "Nie kupuj tego gówna!!!" :)

Data: 2011-01-11 14:36:53
Autor: axyt
Kto jeździ nową Thalią? Szukam opinii o tym aucie.
O rzeczowe opinie prosiłem, nie stwierdzenia typu:
- auto francuskie więc napewno be
- lepiej kup używanego niemca od dziadka z wermachtu
- znajomy ma znajomego...
bo tego typu opinie mam w dupie.

O daewoo też się nasłuchałem i naczytałem po stokroć złych opinii,
dobijam trzecie auto tego producenta i gdyby dalej robili lanosa /
nubirę to bez wahania bym kupił nowego. Ale jeb..ny szmelcwagen
postarał się odpowiednio o czarny marketing, całe szczęście że teraz
robią swoje gówno gorzej niż chińczycy zabawki a koreańskie zaczynają
być doceniane to może szkopska motoryzacja padnie jak kiedyś polska
czego wszystkim życzę. Sorry za wywód...poniosło mnie ale może utne
dalsze dyskusje nie na temat.

Pytam właścicieli czy są zadowoleni z zakupu, czy z autkiem są
problemy, jak spalanie realne vs dane producenta itp.

Data: 2011-01-12 01:17:09
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-01-11 23:36, axyt pisze:
O rzeczowe opinie prosiłem, nie stwierdzenia typu:

Skup się tępy huju ... PrzejeĹźdĹźam tym gĂłwnem kilkadziesiąt tysięcy km  ... Przeczytaj moją opinię tępaku.

- znajomy ma znajomego...

Lecz się bucu. Mam tego we flocie 20 sztuk.

bo tego typu opinie mam w dupie.

A ja Twoją matkę - też jest tania i łatwa.

Pytam właścicieli czy są zadowoleni z zakupu, czy z autkiem są
problemy, jak spalanie realne vs dane producenta itp.

Czytając całą treść, którą wyciąłem - pierdol się idioto.

Data: 2011-01-12 03:59:49
Autor: axyt
On 12 Sty, 01:17, "Rafał \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:
W dniu 2011-01-11 23:36, axyt pisze:

> O rzeczowe opinie prosiłem, nie stwierdzenia typu:

Skup się tępy huju ... Przejeżdżam tym gównem kilkadziesiąt

--
Rafał "SP" Gil -http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWERhttp://www.motopower.pl/

nie mylił się ten kto o tobie cioto napisał już wcześniej "wiedzialem
ze to zwykla pizda co duzo szczeka w necie "

Data: 2011-01-12 09:42:55
Autor: Cavallino
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:igirtu$6hi$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2011-01-11 23:36, axyt pisze:
O rzeczowe opinie prosiłem, nie stwierdzenia typu:

Skup się tępy huju ... Przeczytaj moją opinię tępaku.
Lecz się bucu.
bo tego typu opinie mam w dupie.

A ja Twoją matkę - też jest tania i łatwa.
- pierdol się idioto.

Przegiąłeś.
PLONK

Data: 2011-01-12 01:28:08
Autor: Mateusz
Kto jeździ nową Thalią? Szukam opinii o tym aucie.
On 12 Sty, 09:42, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Przegiąłeś.
PLONK

Nie chce mi się wierzyć, żeby gość takie teksty pisał. Może ktoś się
podszył?

Data: 2011-01-12 10:34:42
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:4eda6614-1160-4c22-8e10-7c0d60b380c4i17g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

Niewykluzone, już kiedyś tak nawet było, ale tym razem sprawdziłem nagłówki, nic dziwnego nie znalazłem.
W każdym razie, jeśli to była podszywka, to liczę że Rafał mi to znowu napisze na priv. ;-)

Jeśli nie - ten styl wypowiedzi jest nie do zaakceptowania, nawet jeśli powstał po alkoholu.

Data: 2011-01-12 01:46:26
Autor: Mateusz
On 12 Sty, 10:34, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

[...]

Ja na czytniku google'a nie docieram do IP/hosta niestety. Co do
alkoholu to fakt, wysoce prawdopodobne, co nie zmienia faktu, że byłem
w szoku jak to przeczytałem.

Data: 2011-01-12 22:50:11
Autor: emes

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d2d75af$0$2450$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

cavallino ty mnie rozwalasz tym PLONKOwaniem kazdego. Kogo obchodzi, kogo ty wrzucasz do KF'a ?
To taka demonstracja sily+tupanie w jednyn? Nie uwazasz ze to glupie? Plonk to plonk i ch.j

Data: 2011-01-12 13:52:45
Autor: Mateusz
On 12 Sty, 22:50, "emes" <e...@ememee.pl> wrote:
[...]

Naprawdę Cię to rusza ? ;-) padło hasło i tyle... nie ma sensu się
gorączkować ;-)

Data: 2011-01-12 22:05:00
Autor: masti
Kto jeździ nową Thalią? Szukam opinii o tym aucie.
Dnia pięknego Wed, 12 Jan 2011 22:50:11 +0100 osobnik zwany emes wystukał:

[...]

żeby on jeszcze umiał to robić, a i tak za chwilę odpowiada :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-01-12 23:31:45
Autor: Cavallino
Użytkownik "emes" <emes@ememee.pl> napisał w wiadomości news:4d2e220b$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I po co ten post?
Myślisz że się przejmę Twoimi problemami?

Data: 2011-01-12 23:53:41
Autor: emes

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d2e2bce$0$2500$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

dobra spadaj i tak cie nikt nie lubi

Data: 2011-01-13 00:04:56
Autor: Cavallino
Kto jeździ nową Thalią? Szukam opinii o tym aucie.
Użytkownik "emes" <emes@ememee.pl> napisał w wiadomości news:

I po co ten post?
Myślisz że się przejmę Twoimi problemami?

dobra

Nie wiem co dobrego widzisz w swojej twórczości.
Ja tego w każdym razie nie znajduję.

Data: 2011-01-13 00:11:51
Autor: emes

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d2e3395$0$2449$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

gdyby cie ironia w dupe kopnela to bys jej nie zauwazyl...

pietnuje idiotyczne demonstrowanie publicznie plonkowania, jarzysz? jednoczesnie powodujac debilnego flejma z g.wno powodu

Data: 2011-01-13 09:07:26
Autor: Cavallino
Kto jeździ nową Thalią? Szukam opinii o tym aucie.
Użytkownik "emes" <emes@ememee.pl> napisał w wiadomości news:

pietnuje idiotyczne demonstrowanie publicznie

Czyli siebie w tym przypadku, bo też właśnie demonstrujesz publicznie swoje fochy.
Dokładne zero różnicy.
W cudzym oku źdźbło przeszkadza, w swoim belki nie zauważasz?
Przemyśl to.
O ile wiesz co to za czynność.

Data: 2011-01-12 10:48:42
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-01-12 10:28, Mateusz pisze:
[...]

Pasjonująca lektura, nie? ;) Nie, nikt się nie podszył - zgadzają się
nagłówki, styl również. To nie pierwszy raz niestety...

Data: 2011-01-12 02:40:02
Autor: Mateusz
On 12 Sty, 10:48, Artur Maśląg <futr...@polbox.com> wrote:
Pasjonująca lektura, nie? ;) Nie, nikt się nie podszył - zgadzają się
nagłówki, styl również. To nie pierwszy raz niestety...

Tylko czekać, aż wytrzeźwieje ;-)

Data: 2011-01-12 11:34:12
Autor: J.F.
Kto jeŸdzi nowš Thališ? Szukam opinii o tym aucie.
On Wed, 12 Jan 2011 01:28:08 -0800 (PST),  Mateusz wrote:
[...]

Prawdziwy Rafal potrafi byc chamski w razie potrzeby i jest z tego
dumny :-)
Szczegolnie jak troche naduzyje, ale coz - nie zabrania sie pisania w
stanie nietrzezwym :-)

J.

Data: 2011-01-12 01:51:03
Autor: J.F.
On Tue, 11 Jan 2011 14:36:53 -0800 (PST),  axyt wrote:
O daewoo też się nasłuchałem i naczytałem po stokroć złych opinii,
dobijam trzecie auto tego producenta i gdyby dalej robili lanosa /
nubirę to bez wahania bym kupił nowego.

mnie nubirka chodzi czasem po glowie, ale wtedy sobie przypominam ze
juz raz sobie powiedzialem nie. Nie lubie aut ktore co 30kkm wymagaja
lawety, pala 20/100 i radia w nich nie slychac. A poza tym calkiem
sympatyczne i teraz jestem madrzejszy, pewnie obyloby sie bez lawety.

[...]

Ale to jest koreanska motoryzacja made in Slovakia :-)

J.

Data: 2011-02-08 21:19:59
Autor: Alexy
Użytkownik "axyt" <axxxyt@gmail.com> napisał w wiadomości news:e8b684e7-adfd-4ee3-9844-

O daewoo też się nasłuchałem i naczytałem po stokroć złych opinii,
dobijam trzecie auto tego producenta i gdyby dalej robili lanosa /
nubirę to bez wahania bym kupił nowego.

To kupuj i się nie zastanawiaj, tylko, że teraz się nazywają Chevrolet Lacetti, Chevrolet Nubira :)
Zła opinia o Daewoo i pochodnych wśród kradnących samochody gówniarzy to duża zaleta :D

Data: 2011-01-11 23:35:55
Autor: Jackare
Użytkownik "axyt" <axxxyt@gmail.com> napisał w wiadomości news:88c1e2c6-7e26-49ea-8697-2dd1b08fcb2bf35g2000vbl.googlegroups.com...
Chciałem zapytać użytkowników tego auta o wrażenia z użytkowania,
jakieś problemy itp?. Opinii w necie jak na lekarstwo a chciałbym
informacje  z "pierwszej ręki"
thx

Mój teść jeździ. Już drugi rok. Nie ma absolutnie żadnych problemów. Przedtem miał clio II i thalia wydaje się w środku bardziej ciasna, szczególnie z tyłu ale clio było 3 drzwiowe i wgodnie sie wsiadało i wysiadało z tyłu a thalia jest czetrodrzwiowa i z tyłu jest ciasno i niewygodnie przez te małe drzwi. W porównaniu do kliówki ma fajniejszy bagażnik.
Silnik 1.4 16V

Data: 2011-01-12 22:52:27
Autor: emes
[...]

wszak to jedna cholera tylko ze sedan

Data: 2011-01-13 09:49:13
Autor: Jackare
Użytkownik "emes" <emes@ememee.pl> napisał w wiadomości news:4d2e2293$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
[...]

nowa thalia jest ciaśniej zabudowana plastikami niż clio II.
I ma jednak nieco inne blachy więc już nie to samo.

Kto jeździ nową Thalią? Szukam opinii o tym aucie.