Kto jeździ nową Thalią? Szukam opinii o tym aucie.

Data: 2011-01-11 23:35:55
Autor: Jackare
Kto jeździ nową Thalią? Szukam opinii o tym aucie.
Użytkownik "axyt" <axxxyt@gmail.com> napisał w wiadomości news:88c1e2c6-7e26-49ea-8697-2dd1b08fcb2bf35g2000vbl.googlegroups.com...
Chciałem zapytać użytkowników tego auta o wrażenia z użytkowania,
jakieś problemy itp?. Opinii w necie jak na lekarstwo a chciałbym
informacje  z "pierwszej ręki"
thx

Mój teść jeździ. Już drugi rok. Nie ma absolutnie żadnych problemów. Przedtem miał clio II i thalia wydaje się w środku bardziej ciasna, szczególnie z tyłu ale clio było 3 drzwiowe i wgodnie sie wsiadało i wysiadało z tyłu a thalia jest czetrodrzwiowa i z tyłu jest ciasno i niewygodnie przez te małe drzwi. W porównaniu do kliówki ma fajniejszy bagażnik.
Silnik 1.4 16V

Data: 2011-01-12 22:52:27
Autor: emes
[...]

wszak to jedna cholera tylko ze sedan

Data: 2011-01-13 09:49:13
Autor: Jackare
Użytkownik "emes" <emes@ememee.pl> napisał w wiadomości news:4d2e2293$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
[...]

nowa thalia jest ciaśniej zabudowana plastikami niż clio II.
I ma jednak nieco inne blachy więc już nie to samo.

Kto jeździ nową Thalią? Szukam opinii o tym aucie.