Kto już zmienił opony na letnie?

Data: 2018-03-16 20:57:21
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Kto już zmienił opony na letnie?

Dzisiaj zima zaskoczyła kierowców :-) - wg mnie to był najtrudniejszy  dzień na drogach (na Mazowszu) od paru lat.
Pierwszy zamarzający śnieg topił się, później po paru godzinach spadek do  -3, zrobiła się szklanka i od razu została posypana świeżym puchem. Efekt  - na wiejskich drogach lepiej nie wysiadać z auta bez łyżew :-)

TG

Data: 2018-03-16 21:00:35
Autor: Shrek
[...]

W Warszawie między 18-19 bez większych problemów - jezdnia lekko biała, solniczek nie widziałem (nawalili tego tyle wcześniej, że czasem wyglądało jak śnieg), bez sensacji.

Shrek

Data: 2018-03-16 23:42:00
Autor: Skolmi
W dniu piątek, 16 marca 2018 21:00:36 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

> [...]

W Warszawie między 18-19 bez większych problemów.

A 500 m od granic Warszawy już szklanka. Pieszy przede mną wysunął orła i stracił przytomność. 10 minut później karetka mało co w płot nie wjechała.

Data: 2018-03-17 08:03:22
Autor: Shrek
W dniu 17.03.2018 o 07:42, Skolmi pisze:

W Warszawie między 18-19 bez większych problemów.

A 500 m od granic Warszawy już szklanka. Pieszy przede mną wysunął orła i stracił przytomność. 10 minut później karetka mało co w płot nie wjechała.

Tak jak pisałem - w mieście jest posolone na zapas od listopada;)

Shrek

Data: 2018-03-17 19:43:27
Autor: Axel

"Shrek"  wrote in message news:p8iejo$jdv$3node2.news.atman.pl...

[...]

Może i posolone, ale dziś rano (ok.10) dużo ulic było zupełnie nieodśnieżonych. M.in. Srebrna i Złota (w DC rzecz jasna ;-P ).

--
Axel

Data: 2018-03-17 19:59:59
Autor: Shrek
W dniu 17.03.2018 o 19:43, Axel pisze:

Tak jak pisałem - w mieście jest posolone na zapas od listopada;)

Może i posolone, ale dziś rano (ok.10) dużo ulic było zupełnie nieodśnieżonych. M.in. Srebrna i Złota (w DC rzecz jasna ;-P ).

Ale były nieprzejezdne, czy po prostu oczekujesz że wszyskie ulice w mieście mają być czarne?

Shrek

Data: 2018-03-17 23:31:58
Autor: Poldek
W dniu 2018-03-17 o 08:03, Shrek pisze:
[...]

Tak jest, posolone na zapas do listopada. Dlato teraz dosalają, żeby starczyło do listopada 2019. No ale ja ich rozumiem. Mają płacone za solenie, a nie za niesolenie.
Kiedyś były takie plakaty o zupie. Tak mi się skojarzyło...

Data: 2018-03-17 01:16:08
Autor: Poldek
W dniu 2018-03-16 o 21:00, Shrek pisze:

[...]

Przejeżdżałem przez miasto o 21 i potem 24 i sypali.
Teraz widzę przez okno, że cały czas przejeżdżają kolejne solniczki i solą, choć asfalt czarny jak smoła i już było 5× solone, dalej twardo solą. Mają przecież płacone za solenie, a nie za niesolenie.

Data: 2018-03-17 10:42:09
Autor: kloi
Kto już zmienił opony na letnie?
Ja, i nie ruszam się z domu, do pracy pojade tramwajem

Data: 2018-03-17 10:47:47
Autor: J.F.
Dnia Fri, 16 Mar 2018 20:57:21 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
[...]

We wroclawiu podobnie - jak wczoraj zaczelo padac, to wieczorem glowne
ulice byly juz biale. Ale kierowcy jakos nie dali sie zaskoczyc.

dzis ... z okna widze dzieci na saneczkach, jedna osiedlowa uliczka
biala, a druga, troche mniej osiedlowa, rozciapana na czarno.
A drogowcy, tzn zarzad drog ... pewnie uwazaja, ze nie warto juz
wydawac pieniedzy :-)

J.

Data: 2018-03-18 08:58:54
Autor: Cavallino
W dniu 17-03-2018 o 10:47, J.F. pisze:
[...]

W ostatnie 2 dni przejechałem prawie 1000 km po Polsce.
Cały czas piękne słońce, suchutki czarny asfalt, tylko trochę zimno.
Nawet morze wyglądało jak latem, gdyby ludzie nie byli w kurtkach.
Wy na pewno o tym samym kraju piszecie? ;-)

Data: 2018-03-18 10:00:48
Autor: z
W dniu 2018-03-18 o 08:58, Cavallino pisze:

W ostatnie 2 dni przejechałem prawie 1000 km po Polsce.

G... wiesz o Polsce. Przyjedź do Lublina :-)

Data: 2018-03-18 10:04:11
Autor: z
Kto już zmienił opony na letnie?
Utwierdziłem się w przekonaniu że polskie zimówki są dobre na kopny śnieg ale w piątek miałem większe problemy niż inni z ruszeniem pod górkę na tym lodowisku :-)

Data: 2018-03-18 10:04:29
Autor: Cavallino
W dniu 18-03-2018 o 10:00, z pisze:
W dniu 2018-03-18 o 08:58, Cavallino pisze:

W ostatnie 2 dni przejechałem prawie 1000 km po Polsce.

G... wiesz o Polsce. Przyjedź do Lublina :-)

No właśnie o Polsce wiem, tylko że na wschód od Konina Azja się zaczyna, więc pewnie i Polska kończy......

Data: 2018-03-18 23:16:25
Autor: J.F.
Dnia Sun, 18 Mar 2018 10:04:29 +0100, Cavallino napisał(a):
[...]

Te saneczki to Wroclawiu. W piatek napadalo ponad 5 cm ...

J.

Data: 2018-03-18 11:27:58
Autor: LEPEK
W dniu 18.03.2018 o 08:58, Cavallino pisze:

Nawet morze wyglądało jak latem, gdyby ludzie nie byli w kurtkach.
Wy na pewno o tym samym kraju piszecie? ;-)

No właśnie, czytam te 'raporty', patrzę na filmiki, docierają do mnie różne informacje - serio u was padało? :)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2018-03-18 11:33:14
Autor: z
W dniu 2018-03-18 o 11:27, LEPEK pisze:
No właśnie, czytam te 'raporty',
Mam Ci wysłać zdjęcia metrowych zasp?

Data: 2018-03-18 12:20:19
Autor: RadoslawF
[...]

Nie, dla żartu.
Wczoraj z okna podziwiałem jak facet z miejsca na parkingu wyjeżdżał.
Tak na oko już za dwunastym razem wyjechał.
Śniegu jakoś dramatycznie dużo nie napadał ale wiatr go nawiał
i niektórzy pechowcy mieli problemy.
Wyszedłem wczoraj odśnieżyć garaż i zajęło mi to góra pięć minut,
dziś nowy nie napadał ani nie nawiało.

Pozdrawiam

Data: 2018-03-18 13:49:26
Autor: z
Kto już zmienił opony na letnie?
Jak jest wiatr to może być różnie. A konkretnie kierunek wiatru jest ważny. Mam takie miejsce gdzie przy zachodnim wietrze gwarantowana zaspa metrowa. Teraz wieje od północy ale to się może zmienić.

Data: 2018-03-18 11:05:05
Autor: Skolmi
Kto już zmienił opony na letnie?
Co Wy? Wczoraj miejscami Gierkówka biała!

Data: 2018-03-19 13:58:13
Autor: Grzegorz Tomczyk
Kto już zmienił opony na letnie?
W dniu 18.03.2018 o 08:58, Cavallino pisze:

Wy na pewno o tym samym kraju piszecie? ;-)

Na zdjęciu satelitarnym doskonale widać "granicę zimy": :)

https://i.imgur.com/eSfupzm.png

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk