Kto kłamie w sporze lekarze - minister

Data: 2015-01-05 18:52:41
Autor: Budzik
Kto kłamie w sporze lekarze - minister
Dzis w Tv pokazali rozmowe przedstawiciela Porozumienia Zielonogórskiego z Neumannem.

Przedstawiciel, zapytany o to, ile zarabia lekarz POZ powiedział ze od sredniej krajowej do dwóch srednich w duzej przychodni...
No to juz wiemy kto kłamie...

Data: 2015-01-05 20:31:06
Autor: Marek Czaplicki
Budzik pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 5 stycznia 2015 19:52:

[...]

Nikt nie musi kłamać. Co najwyżej nie mówić całej prawdy. Przecież zarówno i jednym i drugim chodzi o "pacjentów dobro". Cała bieda w tym że tego dobra jest za mało dla wszystkich. :-)

Data: 2015-01-05 13:41:41
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 5 stycznia 2015 20:31:08 UTC+1 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

Nikt nie musi kłamać. Co najwyżej nie mówić całej prawdy. Przecież zarówno i jednym i drugim chodzi o "pacjentów dobro". Cała bieda w tym że tego dobra jest za mało dla wszystkich. :-)

Lekarze chca chyba łyknąć troche tych dóbr, ktore ma dac Unia, bo pensje przecietnych ludzi juz sa wydrenowane.

Data: 2015-01-06 09:38:43
Autor: Patriota
W dniu 2015-01-05 o 20:31, Marek Czaplicki pisze:

Nikt nie musi kłamać. Co najwyżej nie mówić całej prawdy. Przecież zarówno i
jednym i drugim chodzi o "pacjentów dobro". Cała bieda w tym że tego dobra
jest za mało dla wszystkich. :-)

Jednak można mądrzej tym gospodarować, ot choćby odchudzając MZ i rozpędzając na 4 wiatry pasożytów z NFZu.

Data: 2015-01-06 09:59:49
Autor: Budzik
Kto kłamie w sporze lekarze - minister
Użytkownik Patriota czu@kre.ru ...

[...]

Troche demagogia ale nawet gdyby to była prawda i byłbys w stanie opisać tanszy i wydajniejszy system pracy NFZ, to jak to się ma do negocjacji z lekarzami?

Data: 2015-01-06 14:02:33
Autor: Patriota
W dniu 2015-01-06 o 10:59, Budzik pisze:
[...]

Tak właściwie co przeciętny Polak wie o kosztach SZ, chyba tylko to co przeczyta w propagandowym biuletynie...
W tym systemie, skoro cierpi na tak wielkie niedobory nie powinno być miejsca na takiego dodatkowego i kosztownego  pośrednika na linii pacjent/lekarz - MZ jak NFZ.
Gadasz demagogia, ale czy nieprawdą jest że zanim ten szkodnik Balcerowicz nie spierdolił systemu to  okulista, neurolog i inni specjaliści przyjmowali pacjentów na bieżąco? W czym mam upatrywać tych patologii jakie dzisiaj są w SZ, gdy to wizyta u lekarza z dnia na dzień stała się luksusem, dla wielu często nieosiągalnym, a w tym samym czasie kadra lekarska w państwowych placówkach SZ rozwiązuje krzyżówki?

Data: 2015-01-06 14:59:48
Autor: Budzik
[...]

Czyli konkretów nie bedzie skoro uwazasz, ze w SZ nic sie nie zmieniło.
Byłes ostatnio u dentysty? Ja byłem i jestem w szoku.
Na plus jakosc gabinetu, mozliwosc umówienia wizyty via net, darmowy przegląd, darmowe odkamienianie, darmowe znieczulenie.
Na minus - darmowa plomba tylko ta stara ciemna, swiatłoczuła trzeba płacić.

Do lekarza rodzinnego tez jeżeli juz musze to chodzę bez problemu - zapisuje sie na telefon itp. Ale przyznaje, ze tez trafiałem do takich PRLowkich przychodni - po prostu dwa razy sie przepisałem az trafiłem na porządną przychodnie. Oczywiście - mam możliwośc przepisania.

Data: 2015-01-07 10:34:55
Autor: Patriota
W dniu 2015-01-06 o 15:59, Budzik pisze:

[...]

Jak mantrę powtarzasz pytanie o konkrety, a co to co napisem powyżej jest jak nie konkrety? Spierdolił SZ Balcerek czy nie spierdolił, skoro wcześniej nie nie było zapisów w kolejki do lekarzy czy nie było potrzeby? A może dla ciebie te konkrety to coś specjalnego, jeżeli tak to napisz o co ci konkretne chodzi bo zaczynasz być z tym żądaniem (mimo że ja piszę tylko o konkretach) konkretów irytujący..
Do dentysty nie chodzę.. Ale najstarszy brat pochwalił się że niedawno się zapisał, - na czerwiec... nie, nie z tego powodu że taki termin mu odpowiada..

Oczywiście nie ma powodów aby chwalić SZ z czasów PRLu, ale to co zrobił ten zadeklarowany wróg Polski i Polaków tymi swoimi reformami, to przechodzi ludzkie wyobrażenie.

Data: 2015-01-07 10:59:45
Autor: Budzik
[...]

Nie chce być niegrzeczny wiec powiem tylko ze to narzekactwo połączone ze slowotokiem...

Spierdolił SZ Balcerek czy nie spierdolił,
skoro wcześniej nie nie było zapisów w kolejki do lekarzy czy nie było
potrzeby?

I uważasz, ze przez x lat nic sie nie zmieniło w SZ? Ilośc usług sie nie zmieniła? Jakosć? Wszystko pozsotało bez zmian tylko kolejki się zrobiły?
kiedys było super, teraz jest źle - nie jestes pierwszy ktory uważa, ze najlepiej było w czasach gdzie paliwo było na kartki...

A może dla ciebie te konkrety to coś specjalnego, jeżeli tak
to napisz o co ci konkretne chodzi bo zaczynasz być z tym żądaniem
(mimo że ja piszę tylko o konkretach) konkretów irytujący..

Konkrety to konkrety.
Mniej gadania, jakie to wszystko złe, mniej uogólniania, kwantyfikatorów ogólnych, wiecej zweryfikowanych informacji no i merytorycznych propozycji rozwiazań.
Bo inaczej wychodzi z tego oszołomskie gleganie w stylu boukuna.

Do dentysty nie chodzę.. Ale najstarszy brat pochwalił się że niedawno
się zapisał, - na czerwiec... nie, nie z tego powodu że taki termin mu
odpowiada..

Do dentysty?
To chyba jakis nienormalny.
Ja sie ostatnio zapisywałem z dnia na dzień.
Mogę polecic dentystę.

Oczywiście nie ma powodów aby chwalić SZ z czasów PRLu, ale to co
zrobił ten zadeklarowany wróg Polski i Polaków tymi swoimi reformami,
to przechodzi ludzkie wyobrażenie.

Widzisz, znowu blubrasz :)

Data: 2015-01-07 13:27:02
Autor: Patriota
W dniu 2015-01-07 o 11:59, Budzik pisze:

Jak mantrę powtarzasz pytanie o konkrety, a co to co napisem powyżej
jest jak nie konkrety?
Nie chce być niegrzeczny wiec powiem tylko ze to narzekactwo połączone ze
slowotokiem...

Do poziomu twojej kultury to nie mam żadnych zastrzeżeń, nawet nie oczekuję po userach gdzeczniści czy nadmiernej kultury, ot wystarczy nie pokazać chamstwa.
Do rzeczy - Nie mam prawa narzekać na mendę która za moje pieniądze zamiast leczyć Polaków to on buduje armię wysoko opłacanych urzędasów którzy mi utrudniają dostęp do lekarzy jak tylko mogą?

[...]

Rzekomo jest nas coraz mniej a dostęp choćby już do podstawowego lekarza mocno utrudniony w stosunku do tego co było przed reformą, gabinety zasadniczo te same.
Jakość? No tu faktycznie się poprawiła, jednak poddaję w wątpliwość o że nastąpiło to na skutek reformy Balcerowicza, po prostu technika poszła do przodu.. Balcerowicz co najwyżej stanął na przeszkodzie aby Polacy w pełni zaczęli korzystać z tych zdobyczy technicznych. Tak, przed reformą nie do pomyślenia by był taki zakup RM przez szpital, a następnie zamknięcie go do magazynu z powodu tego że za drogo wyceniono jego pracę.
I jeszcze raz powtórzę - kiedyś nie było dobrze, jednak ta reforma i powołanie Kas Chorych i NFZ sytuację znacznie pogorszyło.

[...]

Zarzucanie mi czegoś takiego jest zwykłym oszczerstwem, bez nijakiego pokrycia w faktach. Nawet nie zapominam dodawać merytorycznych rozwiązań, tych problemów które maja Polacy na skutek reformowania SZ przez Balcerowqicza.

[...]

Tak, do dentysty. Być może w Poznaniu masz ten luksus. Zresztą nie wypowiadam się na temat opieki stomatologicznej bo z niej nie korzystam.
Nie, chyba nie, bo dojazd do Poznania gdzie pewnie jest ten polecany gabinet to koszt większy niż wizyta w prywatnym gabinecie.

Oczywiście nie ma powodów aby chwalić SZ z czasów PRLu, ale to co
zrobił ten zadeklarowany wróg Polski i Polaków tymi swoimi reformami,
to przechodzi ludzkie wyobrażenie.

Widzisz, znowu blubrasz :)

Nie napisałem faktów? Co ta menda zrobiła dobrego dla Polaków, a co w wyniku czego ci Polacy tylko zębami zgrzytają. Mam ci Marsjanie wyszczególniać   poszczególne sprawy z jego "reform" na skutek których my Polacy ponieśliśmy i ponosimy szkody?

Data: 2015-01-07 17:59:45
Autor: Budzik
[...]

Oczywiście.
Ale nie dziw sie, ze cie potem oceniam jako niemerytorycznego narzekacza ktoremu wszystko sie nie podoba, bo sobie wymysliłes ze kiedys było lepiej.

[...]

Nie wiem o jakim problemie z dostepem do podstawowwego lekarza piszesz.
Nie spotkałem się z problemem a zdarza mi się bywać.

Jakość? No tu faktycznie się poprawiła

uff...

[...]

:) Piekny argument.

Tak,
przed reformą nie do pomyślenia by był taki zakup RM przez szpital, a
następnie zamknięcie go do magazynu z powodu tego że za drogo
wyceniono jego pracę.

To sa raczej jakies pojedyncze przypadki, ktore szybko sa nagłasniane przez radio tv i porządkowane.

I jeszcze raz powtórzę - kiedyś nie było dobrze,

uff...

jednak ta reforma i powołanie Kas Chorych i NFZ sytuację znacznie
pogorszyło.
Aha. A mi się wydaje, ze skoro jest lepiej to polepszyło.
A ze do ideału brakuje - pokaz mi przykład kraju gdzie jest idealnie.

[...]

Zwłaszcza ze recepte masz zawsze te sama - zlikwidowac, powrocic do rozwiazac sprzed x lat.

[...]

To znajdz gdzies blizej siebie.

[...]

Ach, te skłonnosci do blubrania...
Ciezko z tym walczyc.

Data: 2015-01-06 11:36:16
Autor: Marek Czaplicki
Patriota pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 6 stycznia 2015 09:38:

[...]

A dlaczego to rozpedzić tylko NFZ? Lekarzy może też? Przecież każdy prędzej czy później musi umrzeć. Wg niek?órych po śmierci jest lepiej niż za życia, więc po co to odwlekać?

Data: 2015-01-06 14:03:05
Autor: Patriota
W dniu 2015-01-06 o 11:36, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Bo on jest tylko kosztownym pośrednikiem dla którego nie powinno być w Polsce miejsca. Nie jesteś w stanie tego pojąć że Polaków jak doskonale widać nie stać na to aby utrzymywać tych darmozjadów którzy na dodatek sztucznie im ograniczają dostęp do lekarzy.

Data: 2015-01-06 14:23:26
Autor: Marek Czaplicki
Patriota pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 6 stycznia 2015 14:03:

[...]

Stoją w drzwiach przychodni i strzelają zza worków kałachami? Bo tak należy rozumieć odstraszanie i zapobieganie temu aby Polacy chodzili do lekarzy. :-)

Data: 2015-01-07 10:35:43
Autor: Patriota
W dniu 2015-01-06 o 14:23, Marek Czaplicki pisze:

Stoją w drzwiach przychodni i strzelają zza worków kałachami? Bo tak należy
rozumieć odstraszanie i zapobieganie temu aby Polacy chodzili do lekarzy.
:-)

Jesteś zwykłym debilem albo na takiego pozujesz.. wszystko jedno - porzucisz ten głupawy styl to możemy podyskutować.

Data: 2015-01-06 14:59:50
Autor: Budzik
[...]

Co proponujesz w zamian?

Data: 2015-01-06 17:05:41
Autor: z
Kto kłamie w sporze lekarze - minister
W dniu 2015-01-06 o 15:59, Budzik pisze:
Co proponujesz w zamian?

I właśnie tu się zatrzymujemy ale co mądrzejsi widzą że i tak to za kila lat padnie z wielkim hukiem.
Dlatego lepiej już dziś powiedzieć całą prawdę że nie stać nas na emerytury i opiekę medyczną w obecnym kształcie.

Był kiedyś taki pomysł żeby za sprywatyzowane zakłady finansować właśnie okres przejściowy a nowi rzetelnie odkładać i zbierać na starość + konkurencja ubezpieczycieli i zozów.
Teraz wchodzi w grę już tylko bardzo długi i bolesny okres przejściowy ale do jasnej trzeba go zacząć!!!

Ten sam gość proponował zakazanie zadłużania budżetu państwa.

Jeszcze będziecie żałować że go nie słuchaliście :-)

Data: 2015-01-06 17:13:23
Autor: Marek Czaplicki
z pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 6 stycznia 2015 17:05:

[...]

Okres przejściowy do czego? Tego ten gość nie naświetlił? Błąd. Mógł zamiast spać na sesjach rozwalać komunę w UE. :-)

Data: 2015-01-06 19:59:46
Autor: Budzik
Kto kłamie w sporze lekarze - minister
Użytkownik z z@z.pl ...

Był kiedyś taki pomysł żeby za sprywatyzowane zakłady finansować właśnie okres przejściowy a nowi rzetelnie odkładać i zbierać na starość + konkurencja ubezpieczycieli i zozów.

I jestes pewien ze bedzie taniej?
Możeszp odać przykąłd kraju gdzie wprowadzono taki system i jest taniej?

Data: 2015-01-07 10:37:05
Autor: Patriota
Kto kłamie w sporze lekarze - minister
W dniu 2015-01-06 o 15:59, Budzik pisze:

Co proponujesz w zamian?

Na początek wrócić do stanu sprzed zepsucia SZ przez reformy wprowadzone przez Balcerowicza.

Data: 2015-01-07 10:59:44
Autor: Budzik
Kto kłamie w sporze lekarze - minister
Użytkownik Patriota czu@kre.ru ...

Co proponujesz w zamian?

Na początek wrócić do stanu sprzed zepsucia SZ przez reformy wprowadzone przez Balcerowicza.

O matko...
To ja tak nie chce.
Pamiętam tamtą służbe zdrowia - gabinety dentystyczne straszące pacjenta, lekarz ktory mojemu bratu złozył obojczyk tak, ze ma jedna strone nizej niz druga, inny lekarz, ktory ten sam obojczyk na dyzurze obwiazał mu bandazem bo nie zauwzył ze jest złaamy i wiele innych takich przypadków.

Data: 2015-01-07 13:28:08
Autor: Patriota
[...]

A mi ciągle nie może wylecieć z głowy pamięć o ofierze reformy SZ przez Balcerowicza. Facetowi zaczął się stopniowo wzrok. Zawiozłem go do okulisty. Na miejscu okazało się że nie kwalifikuje się do natychmiastowego przyjęcia ponieważ nie jest ofiarą wypadku.. Tylko zapis w 1,5miesięczną kolejkę. Koniec końców facet się spiął i poszedł do okulisty prywatnie, Niestety, okulista stwierdził że choroba ma podłoże neurologiczne, Jedziemy więc do neurologa... Tu kolejka na trzy miesiące!!
Więc pytam co radzisz temu facetowi, który być może przez te 3 miesiące zdąży oślepnąć, bo wzrok w trybie postępującym mu się pogarsza.. Pytam się ciebie jako zwolennika, a nawet adwokata tego antyludzkiego qrestwa wprowadzonego przez Balcerowicza, a zwanego reformą służby zdrowia.

Data: 2015-01-07 17:59:43
Autor: Budzik
[...]

Iść do szpitala. Uprzec się. Poszukać miejsca gdzie nie ma 3 -miesiecznej kolejki (patrz przykład z dentysta).
To tak na początek.

Data: 2015-01-05 21:10:07
Autor: Lord Donald
Kto kłamie w sporze lekarze - minister
U nas fanatyczni wyznawcy POsrańców przyjęli że w TV zawsze mówią prawdę, tak że sami POsrańcy nie muszą już z nikim negocjować, wystarczy że wygłoszą propagandowe orędzie do wyznającego ich zdebilowaciałego motłochu i to się staje jedyną narodową prawdą.

Data: 2015-01-05 21:39:31
Autor: Budzik
Kto kłamie w sporze lekarze - minister
Użytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

[...]

Tak sobie pleplasz, czy chciałbys sie merytorycznie wypowiedziec na temat realnych zarobków lekarzy?

Data: 2015-01-06 08:39:35
Autor: rAzor

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m8er2r$oji$2@speranza.aioe.org...
[...]

Jedyną prawdę mówi PiS i radyjko z Torunia! Każde słowo głoszone z ust wielebnego starca i pasożyta z Torunia spijane są z ich ust jak nektar. Motłoch pisowski wierzy, że ci obaj oszuści robią to dla ich dobra.

Data: 2015-01-06 12:12:30
Autor: Lord Donald
Kto kłamie w sporze lekarze - minister
Mam w dupie kro ci nasrał do łba, gorsze to że później powtarzasz te pierdoły ośmieszając Polaków robiąc z siebie idiotę.

Data: 2015-01-06 08:37:55
Autor: rAzor

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA419C94CAB2E2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Smaczku dodaje fakt, że działacze PZ to w wiekszości pracownicy prywatnych spółek. Od poczatku wiadomo było, że chodzi o kasę czyli przejęcie państwowej służby zdrowia. Naiwne pisiory myślą, że o dobro pacjentów. Co za durnie!

Data: 2015-01-06 08:59:49
Autor: Budzik
Kto kłamie w sporze lekarze - minister
Użytkownik rAzor huckleberry@buda.zooo.eu ...

[...]

To ze ci z PZ co najglosniej krzyczą to grube grajki to wiadomo było od dawna - słyszeliscie te tłumaczenia a propos spólki w zarządzie której zasiadają? Ale niech maja - nie ma w tym nic dziwnego ze ktos chce zarabiać.

Ale jak zaczyna kłamać to trudno bedzie o poklask spoleczenstwa.

Lekarz zarabia srednia do dwóch srednich... ROTFL...

Data: 2015-01-06 09:35:43
Autor: Patriota
W dniu 2015-01-05 o 19:52, Budzik pisze:
[...]

Trudno powiedzieć, osobiście skłaniam sie ku temu że to Arłukowicz bardziej kłamie. Pierdoli że co roku jest awantura z lekarzami, jednak jedynym kto to wywołuje jest tylko i wylącznie MZ i NFZ, na skutek wprowadzania przez te podmioty zmian w umowach.

Data: 2015-01-06 09:59:50
Autor: Budzik
[...]

Zgadzam się. To skandal, zeby usługobiorca opisywał swoje oczekiwania, zmieniał zakres usług i w ogóle miał cokolwiek do powiedzenia a propos pracy usługodawcy...

Data: 2015-01-06 14:04:36
Autor: Patriota
[...]

No i w czym widzisz problem  - on stawia nowe warunki, a oni się na nie nie zgadzają, czyja to  jest wina. Ty byś sie zgadzał na warunki w których przybywa ci obowiązków i kosztów a wynagrodzenie podostaje na starym poziomie? A tak w ogóle to kolejne robienie wody z mózgów Polaków. Ta klika okrągłostołowa próbuje niszczyć wszystko co od nich niezależne. Wcześniej szczuli Polaków na niezależnych kibiców, teraz na bogu ducha winnych lekarzy.

Data: 2015-01-06 14:59:50
Autor: Budzik
[...]

Niczyja. Zwykłe negocjacje.

Ty byś sie zgadzał na warunki w których przybywa ci obowiązków i kosztów a wynagrodzenie podostaje na starym poziomie?

Oczywiście ze nie.
Ale to chyba nie nasz przypadek - bo w naszym przypadku nie ma mowy o kosztach ktore pozostają na tym samym poziomie.
Lekarze za dodatkowe zajęcia mają dostać wiecej kasy.

[...]

Niezależnych kibiców - ROTFL
To ci co taka chlube przynoszą za granicą i w kraju no i robią pozytywny PR Legii?

Data: 2015-01-06 16:55:48
Autor: u2
W dniu 2015-01-06 o 15:59, Bucek pisze:
To ci co taka chlube przynoszą za granicą i w kraju no i robią pozytywny PR
Legii?

to wasz elektorat bucus, handluja trawka, ktora ty jarasz jak twoj wodz tussk:))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-01-06 20:22:33
Autor: Budzik
Kto kłamie w sporze lekarze - minister
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

To ci co taka chlube przynoszą za granicą i w kraju no i robią
pozytywny PR Legii?

to wasz elektorat bucus, handluja trawka, ktora ty jarasz jak twoj
wodz tussk:))))

Nie musisz w kazdym poscie potwierdzac własnej głupoty i braku umiejetnosci wyciągania wniosków.
To zaden mój elektorat, bo ja nigdzie nie kandyduje.
Trawki nie jaram, bo ogólnie mam wstret do fajek.
Pisałem ci to juz, ale rozumiem, ze mi nie wierzysz, w koncu kazdy sadzi drugiego po sobie - skoro wiesz, ze sam kłamiesz to i innych o to posądzasz.

A teraz czekam co mądrego napiszesz...
bucus?
lol?
cos pominąłem?

Data: 2015-01-07 10:38:38
Autor: Patriota
[...]

A pacjenci całują klamki w przychodniach...

[...]

Jednak postanowili zaprotestować.. I jak widać nie jest to jakaś fanaberia grupki niezadowolonych a słuszna sprawa skoro ich jest aż tylu.

[...]

Pewnie że ROTFEL, skurwiele chcą w łapie trzymać wszystkie sznurki. Nie mogą sobie pozwolić na żadną prawdziwą opozycję w kraju, w jakiej ona nie byłaby formie.
Widziałeś sam "protest" Solidarności gdy sejm podnosił Polakom wiek emerytalny, nie sprawiał on na tobie wrażenia że ci "związkowcy" mieli za zadanie nie protestować, a ochraniać posłów przed gniewem niezadowolonych Polaków?

Data: 2015-01-07 10:59:43
Autor: Budzik
[...]

Po co ida do przychodni ktora jest zamknieta?
W wiekszosci  przypadkó mieli wybór.

[...]

Nie widze problemu aby zebrac nieograniczenie duza grupe ludzi wokoł problemu: chcemy wiecej kasy. Wiec ilosc nie jest argumentem.

Odplynąłes... Było o kibicach.

Data: 2015-01-07 13:25:30
Autor: Patriota
[...]

Naprawdę nie musisz pokazywać debilizmu większego niż rzeczywisty. Ktoś leczy się u jednego lekarza i na drugi dzień może sobie pójść do innego? Jest to możliwe, ale tylko dla tych co tak naprawdę lekarza nie potrzebują.

[...]

W tym wypadku jest. Kasa powiadasz, a słyszałeś kiedy z ust Arłukowicza konkretne sumy jakich to żądają?

[...]

No i jak się okazuje nie lubisz nie tylko gołych faktów, ale nawet przykładów na coś.

Data: 2015-01-07 17:59:56
Autor: Budzik
[...]

Oczywiscie - dokładnie tak to działa.

Jest to możliwe, ale tylko dla tych co tak naprawdę lekarza
nie potrzebują.
Bzdura.

[...]

Słyszałem od Porozumienia Z. - wielokrotnie!

[...]

Nie, nie lubie skakać po tematach.
Skoro walnąłes przykłąd z kibicami to o nim dyskutujemy.
Tymczasem nasza "rozmowa" wyglada tak, ze Ty podajesz argument, ja podaje kontrargument, ale ty juz nie masz zamiaru z nim dalej dyskutować, wiec wrzucasz 5 kolejnych bzdetów a tamto pozostaje bez konsensusu.
Tak sie nie da dyskutować.

Data: 2015-01-06 11:10:50
Autor: z
W dniu 2015-01-06 o 09:35, Patriota pisze:
[...]

G... mnie obchodzi kto bardziej kłamie. Obchodzi mnie kto odpowiada konstytucyjnie za zabezpieczenie obywatelowi ochrony zdrowia.
Żeby to jeszcze nie była recydywa tylko na prawdę jakieś obiektywne trudności. Ale to jest kolejny pokaz nieudacznictwa.

Oczywiście minister jest zderzakiem do odstrzału i przyjdzie dobra pani premier i zrobi porządek a słupki jej nie spadną (dlatego tak zawzięcie się ukrywa)
Pakiet onkologiczny? Oczywiście że potrzebny ale realny i z poparciem kasy. Skąd kasa? Litości. Można zapytać Sikorskiego ten to jest talent w wydawaniu ;-)

PS. Tak się zastanawiam że zawsze jak trzeba coś zrobić to nie można bo brak kasy. Komu zabrać? ...
Z drugiej strony tak potwornie się zadłużamy i nikt w tym nic dziwnego nie widzi "bo wszyscy tak robią"
To generuje inwestycje, pobudza rynek, jest dobre...
Dlaczego nie można wydać więcej kasy na diagnostykę przez zadłużenie a potem dużo zaoszczędzić na leczeniu beznadziejnych przypadków.

Raz można a raz nie. Jakieś wytłumaczenie? ;-)

Data: 2015-01-06 11:55:13
Autor: El Comandante
"z" <z@z.pl> schrieb im Newsbeitrag news:54abb4ab$0$2155$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A kto da potem tym ludziom pracę?

Data: 2015-01-06 16:54:37
Autor: z
W dniu 2015-01-06 o 11:55, El Comandante pisze:
A kto da potem tym ludziom pracę?

:-) Można i tak.
A może lepiej żeby więcej ludzi pracowało i płaciło podatki? Co?
Tak wiem... koszty pracy, kwota wolna od podatku to są rzeczy których rządy PO nie potrafią ruszyć. Tylko jak się teraz nie ruszy to cały cen system się sam zawali z wielkim hukiem. TAK To są poglądy już nie tylko "oszołomów" w stylu Korwina. Tak mówi każdy uczciwy ekonomista.
Właśnie słuchałem jakiejś posłanki co twierdziła że nie można podwyższyć kwoty wolnej bo zabraknie milionów w budżecie.
Jak się ma takie podejście to faktycznie eutanazja i ostatni gasi światło

Data: 2015-01-06 14:05:29
Autor: Patriota
W dniu 2015-01-06 o 11:10, z pisze:
[...]

I w tym rzecz, jednak są także sytuacje, jak choćby obecna, gdzie chodzi głównie o to aby wskazać tego kto naprawdę jest winien zaistniałej sytuacji. Nie będziesz przecież ganił ministra zdrowia gdy ten powie NIE, w odpowiedzi na żądanie lekarzy w którym domagają się  podwyżki o 1000%.

Sam się zastanawiam dlaczego pacjent będzie kierowany na trzy kolejne tomografie komputerowe, poprzedzane kikudziesięcioma zwykłymi RTG, a na rezonans trafia dopiero w czasie gdy już jest agonii.. Tu chyba wchodzi w grę ta idiotyczna wycena świadczeń wprowadzona przez NFZ...

Data: 2015-01-06 12:08:58
Autor: Lord Donald
Kto kłamie w sporze lekarze - minister
Średnia przed opodatkowaniem to około 2400, czyli 2 średnie 4800, z tego   po odliczeniu podatku zostanie mu 2500,  średnio euro 4,30 zł, czyli 580 euro, sprzątaczka w Grecji ma powyĹźej 1000 euro. To śmieszne ile u nas zarabia lekarz, a ceny mamy europejskie, o zwykłym pracowniku to szkoda liczyć, co mają połowę średniej gdzieś 150 euro, chyba tych POsrańcĂłw popierdaliło bo oni zaczynają szczuć tą nędzą jaką narobili w naszym kraju juĹź PolakĂłw między sobą, a to oni swoim 7 letnim rządzeniem przyczynili się do tego syfu i to oni odpowiadają za stan kraju, lekarze czy inni inteligentni ludzie nie mają obowiązku zapierdalać za darmo bo w kraju jest skrajna nędza.

Data: 2015-01-06 12:59:48
Autor: Budzik
Kto kłamie w sporze lekarze - minister
Użytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

Średnia przed opodatkowaniem to około 2400, czyli 2 średnie 4800, z tego   po odliczeniu podatku zostanie mu 2500,  średnio euro 4,30 zł, czyli 580 euro, sprzątaczka w Grecji ma powyżej 1000 euro. To śmieszne ile u nas zarabia lekarz, a ceny mamy europejskie, o zwykłym pracowniku to szkoda liczyć, co mają połowę średniej gdzieś 150 euro, chyba tych POsrańców popierdaliło bo oni zaczynają szczuć tą nędzą jaką narobili w naszym kraju już Polaków między sobą, a to oni swoim 7 letnim rządzeniem przyczynili się do tego syfu i to oni odpowiadają za stan kraju, lekarze czy inni inteligentni ludzie nie mają obowiązku zapierdalać za darmo bo w kraju jest skrajna nędza.

Ale chyba nie wierzysz w te brednie o 1-2 x srednia?

Kto kłamie w sporze lekarze - minister