Kto kogo ratował?

Data: 2011-06-30 22:01:55
Autor: jadrys
Kto kogo ratował?
W dniu 2011-06-30 03:52, cirrus pisze:
# Antoni Macierewicz, smoleński tchórz i bezwstydny uciekinier z miejsca katastrofy Tupolewa, któremu paraliżujący strach nie pozwolił nawet przez chwilę pochylić się nad ciałem ukochanego przez siebie prezydenta,

Ale żałosny skowyt. Zranił pan Antoni trochę kundelków tym swoim raportem. Stefan, wstydziłbyś się wklejać tak żałosne teksty frustratów..

Data: 2011-07-01 03:36:40
Autor: cirrus
Kto kogo ratował?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iuillt$5sv$1news.onet.pl...
[...]

Ale z ciebie debil.

--
stevep

Data: 2011-07-01 11:28:59
Autor: jadrys
Kto kogo ratował?
W dniu 2011-07-01 03:36, cirrus pisze:
[...]

A z ciebie dusigrosz. Dla paru marnych groszy prostytuujesz się publicznie, i na dodatek w bieły dzień.

Data: 2011-07-01 12:04:30
Autor: cirrus
Kto kogo ratował?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iuk52i$5jj$6news.onet.pl...
[...]

Spad debilu.

--
stevep

Data: 2011-07-01 21:37:42
Autor: jadrys
Kto kogo ratował?
W dniu 2011-07-01 12:04, cirrus pisze:
[...]

Nie dosyć że imbecyl to jeszcze ..(jak się mówi o mężczyznach uprawiających nierząd ?)...

Data: 2011-07-02 03:13:57
Autor: cirrus
Kto kogo ratował?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iul7n1$ean$1news.onet.pl...
[...]

Jesteś za głupi, żeby zrozumieć zasadę- "mądrzejszy ustępuje", a ja nie mam zamiaru marnować czasu na wsiowego głupka.

--
stevep

Data: 2011-07-01 07:30:05
Autor: hersk
Kto kogo ratowa³?
On Thu, 30 Jun 2011 22:01:55 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-06-30 03:52, cirrus pisze:
> # Antoni Macierewicz, smoleñski tchórz i bezwstydny uciekinier z > miejsca katastrofy Tupolewa, któremu parali¿uj±cy strach nie pozwoli³ > nawet przez chwilê pochyliæ siê nad cia³em ukochanego przez siebie > prezydenta,

Ale ¿a³osny skowyt. Zrani³ pan Antoni trochê kundelków tym swoim raportem. Stefan, wstydzi³by¶ siê wklejaæ tak ¿a³osne teksty frustratów..

 jadrys to imie czy nazwisko? pochwal sie.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-07-01 11:28:32
Autor: jadrys
[...]