Kto kogo ratował?

Data: 2011-06-30 03:52:07
Autor: cirrus
Kto kogo ratował?
# Antoni Macierewicz, smoleński tchórz i bezwstydny uciekinier z miejsca katastrofy Tupolewa, któremu paraliżuj±cy strach nie pozwolił nawet przez chwilę pochylić się nad ciałem ukochanego przez siebie prezydenta, o¶wiadczył dzisiaj: "Kapitan Arkadiusz Protasiuk usiłował wyrwać się ze ¶miertelnej pułapki i uratować prezydenta".
To może być nawet prawda, co w przypadku tego polityka nie zdarza się przecież często. Macierewicz "zapomniał" jedynie wyja¶nić z jakiej to pułapki próbował ratować prezydenta dowódca Tupolewa. A wszystko wskazuje na to,że możliwo¶ci s± tylko dwie. Kapitan Protasiuk ratował Kaczyńskiego przed nim samym, chc±cym za wszelk± cenę wyl±dować na tej niby ważniejszej, bo "bizantyjskiej" czę¶ci obchodów rocznicy katyńskiej, lub przed zgubnym wpływem jego brata wydaj±cego mu w tej kwestii polecenia telefoniczne, czyli i w tym przypadku również, także po czę¶ci, przed nim samym.
Bior±c obie wersje pod uwagę, bez najmniejszego ryzyka popełnienia błędu, należy jednoznacznie stwierdzić, że kapitan Protasiuk usiłował uratować majestat Rzeczypospolitej przed zbrodniczym atakiem braci Kaczyńskich. Niestety tym razem, w przeciwieństwie do słynnego lotu samobójców do Tbilisi, był w tej walce bez szans - musiał niestety polec bo tym razem za jego plecami stał nieugięty Dowódca Lotnictwa Wojskowego gen. Błasik ceni±cy służbowe awanse ponad własne życie.
Pod gruzami własnego monumentu próżno¶ci i politycznej głupoty poległ również Lech Kaczyński. Majestat Rzeczypospolitej, w osobach Marszałka Sejmu i Premiera Rz±du wyszedł z tej katastrofy nie tylko bez szwanku, ale jeszcze poważnie wzmocniony. Można ¶miało powiedzieć, że w postępowaniu Bronisława Komorowskiego i Donalda Tuska po katastrofie, odrodził się on po maraĽmie prezydentury Kaczyńskiego i jej tragicznym końcu, jak Feniks ze smoleńskich popiołów. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfks6

--
stevep

Data: 2011-06-30 02:01:09
Autor: obserwator
Kto kogo ratował?
oho....juz ruszyla propaganda klamstw i oszerstw w stylu bolszewickim:)

Data: 2011-06-30 08:08:12
Autor: Przemysław W
Kto kogo ratował?

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:iugks8$je5$1news.vectranet.pl...
[...]

Kapitan Protasiuk jeszcze wcze¶niej próbował ratować wszystkich pasażerów tego nieszczęsnego lotu próbuj±c odmówić Błasikowi wykonania rozkazu. Ale to nie było już możliwe. Błasik zameldował Kaczyńskiemu gotowo¶ć do lotu, by jego mocodawca mógł sobie nakręcić film na potrzeby kampanii wyborczej. Mam nadzieję, że po wyja¶nieniu wszystkich okoliczno¶ci z generała zostanie szeregowy, a Marszałek Piłsudski sam będzie spoczywał w krypcie pod wież± Srebrnych Dzwonów.

Przemek

--

"Szczególnie "masz błoto na twarzy, ty wielka hańbo" i "masz krew na twarzy
ty wielka hańbo" rycz±ce z gło¶ników podczas gdy prezes pl±cze się pomiędzy

Wydaje się, że Kaczyński mógłby zniszczyć Platformę tylko w jeden jedyny sposób: wstępuj±c do niej."

Data: 2011-06-30 09:49:14
Autor:
Kto kogo ratował?
On Thu, 30 Jun 2011 03:52:07 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote:

[...]

 ratowal siebie. taki jest normalny odruch.  w dupie mial prezydenta i to cale generalskie napuszone towarzystwo.
 macierewicz nie uciekal, on pedzil do wwy by ukryc dowody  tej operacji.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-06-30 22:01:55
Autor: jadrys
Kto kogo ratował?
W dniu 2011-06-30 03:52, cirrus pisze:
# Antoni Macierewicz, smoleński tchórz i bezwstydny uciekinier z miejsca katastrofy Tupolewa, któremu paraliżujący strach nie pozwolił nawet przez chwilę pochylić się nad ciałem ukochanego przez siebie prezydenta,

Ale żałosny skowyt. Zranił pan Antoni trochę kundelków tym swoim raportem. Stefan, wstydziłbyś się wklejać tak żałosne teksty frustratów..

Data: 2011-07-01 03:36:40
Autor: cirrus
Kto kogo ratował?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iuillt$5sv$1news.onet.pl...
[...]

Ale z ciebie debil.

--
stevep

Data: 2011-07-01 11:28:59
Autor: jadrys
Kto kogo ratował?
W dniu 2011-07-01 03:36, cirrus pisze:
[...]

A z ciebie dusigrosz. Dla paru marnych groszy prostytuujesz się publicznie, i na dodatek w bieły dzień.

Data: 2011-07-01 12:04:30
Autor: cirrus
Kto kogo ratował?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iuk52i$5jj$6news.onet.pl...
[...]

Spad debilu.

--
stevep

Data: 2011-07-01 21:37:42
Autor: jadrys
Kto kogo ratował?
W dniu 2011-07-01 12:04, cirrus pisze:
[...]

Nie dosyć że imbecyl to jeszcze ..(jak się mówi o mężczyznach uprawiających nierząd ?)...

Data: 2011-07-02 03:13:57
Autor: cirrus
Kto kogo ratował?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iul7n1$ean$1news.onet.pl...
[...]

Jesteś za głupi, żeby zrozumieć zasadę- "mądrzejszy ustępuje", a ja nie mam zamiaru marnować czasu na wsiowego głupka.

--
stevep

Data: 2011-07-01 07:30:05
Autor: hersk
Kto kogo ratował?
On Thu, 30 Jun 2011 22:01:55 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> # Antoni Macierewicz, smoleński tchórz i bezwstydny uciekinier z > miejsca katastrofy Tupolewa, któremu paraliżuj±cy strach nie pozwolił > nawet przez chwilę pochylić się nad ciałem ukochanego przez siebie > prezydenta,

Ale żałosny skowyt. Zranił pan Antoni trochę kundelków tym swoim raportem. Stefan, wstydziłby¶ się wklejać tak żałosne teksty frustratów..

 jadrys to imie czy nazwisko? pochwal sie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

[...]