Kto kogo zmiażdżył? A głupkom radość.

Data: 2011-10-05 17:33:03
Autor: stevep
Kto kogo zmiażdżył? A głupkom radość.
# Po raz pierwszy żałuję,że nie obejrzałem całości programu Lisa z  udziałem Kaczyńskiego.Nie dlatego,że spodziewałbym się jakiś fajerwerków i  rewelacji. Wiem co reprezentuje Lis i wiem co przedstawia sobą Kaczyński.  Ale pełny obraz przydałby mi się przede wszystkim do śledzenia  późniejszych komentarzy, bo nie ukrywam,że to komentarze interesują mnie  najbardziej, gdyż ujawniają społeczną rzeczywistość, społeczne postawy i  tendencje oraz głupotę w całej jej okazałośći. Przecież Tusk rządzi tak  jak rządzi nie dlatego,że ma taki wredny charakter, lecz w wyniku zimnej  kalkulacji opierającej się na zimnej i, niestety, amoralnej, analizie  trendów. Jednak, w gruncie rzeczy wystarczyła mi część, ktorą obejrzałem.

  Komentatorzy są w gruncie rzeczy zabawni w swoim zadufaniu i  zaślepieniu."Lis zmiażdżył Kaczyńskiego"/"Kaczyński zmiażdżył  Lisa".Puknijcie się ludziska w głowę.Komentatorom oto wydaje się,że taki  program to mecz między zawodnikami w okienku telewizyjnym. A tymczsem to  ustawka, przygotowana przez zupełnie innych, ukrytych graczy. I należałoby  się zastanowić co owi ukryci gracze chcieli osiągnąć. Prawdziwymi  graczami, ale graczami-kukiełkami są też ci przed telewizorem, którymi  chcą się posłużyć ci gracze ukryci, z czego tamci nie zdają sobie sprawy.  I gra idzie o to,kto z tych przed telewizorem da się nabrać,wykorzystać,  ogłupić i zrobić z siebie frajera.

  No bo jakie poważne pytania postawił Lis Kaczyńskiemu - o rację stanu, o  interes narodowy ? Prawdziwa polityka to nie mecz, to nie ustawka, to  piekielnie poważna sprawa.Tymczasem komentatorzy cieszą się jak małe  dzieci bo ten tamtemu dołożył i ograniczają się do emocji, do rzeczy  pozornych lub naskórkowych..A tymczasem chłop w sadzie śliwki rwie.. Ich  osąd tego co dzieje się na ekranie nie zależy od faktów, lecz od  pobudzanych umiejętnie ich własnych emocji i widzą tylko tyle ile chcą  widzieć. I tak to ogon macha psem.Obie strony polegają na emocjach, co nie  znaczy,że obie strony oceniam identycznie. Jeżeli popatrzeć głębiej i  szerzej, jeżeli popatrzeć na dorobek adwersarzy, ich linię polityczną i  długofalowe cele, wtedy widać, która strona ma zdecydowaną przewagę. Ale  trzeba najpierw trochę pomyśleć i odrobić lekcje.

  Komentatorzy jednak zadowalają się oprawą zewnętrzną, szumem medialnym  wokół sprawy a nie zawracają sobie głowy takimi głupstwami jak interes  narodowy, racja stanu czy prawdomówność. Proplatformersi ograniczają się  do sprymitywizowanej retoryki wolnorynkowej albo równie prymitywnej  estetyki popkulturowej na osi cool:obciach i kwestii czysto wizerunkowych  jak "co o nas powie Europa?". A sprawa jest poważna, tak jak była poważna  w czasach saskich. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h19vl

--
stevep

Data: 2011-10-05 21:14:07
Autor: Kaczysta
Kto kogo zmiażdżył? A głupkom radość.
Faktem jest, że Lis był kompletnie nieprzygotowany - chiał Kaczyńskiemu przywalić z buta, po chamsku - i to go zgudbiło. Wyraźnie stracił rezon - nawet chyba panowanie nad sobą. Choćby ten jego wybuch wściekłości, gdy Kaczyński niewyraźnie zwrócił się do niego "redaktorze", co zabrzmiało "doktorze" - w tym momencie Lis zupełnie irracjonalnie się zagotował. Chciał z a wszelką cenę udowodnić Kaczyńskiemu, że ten nie wie, kto startuje na listach PiS - no i tu też go zgubiła tępa pewność siebie - po prostu dał dupy. Tak jak kiedyś podczas debaty dobrana publiczność zbijała z pantałyku Kaczyńskiego - teraz widzowie, któzy towarzyszyli Kaczyńskiemu wyraźnie doprowadzili Lisa do wściekłości.
AZ

Data: 2011-10-05 22:00:57
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4e8cac81$0$2487$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wcale tak nie zabrzmiało, kilka razy odsłuchiwałem...

boukun

Data: 2011-10-06 04:46:41
Autor: stevep
Dnia 05-10-2011 o 21:14:07 Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):

[...]
Z klapkami na oczach trudno coś zobaczyć i głupiemu radość.

--
stevep

Data: 2011-10-05 21:58:19
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v2vxhdeov39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

A czy Lis, to konkurent polityczny Kaczyńskiego?

boukun

Kto kogo zmiażdżył? A głupkom radość.