Kto kogo zmiażdżył? A głupkom radość.

Data: 2011-10-05 21:58:19
Autor: boukun
Kto kogo zmiażdżył? A głupkom radość.

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v2vxhdeov39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Po raz pierwszy żałuję,że nie obejrzałem całości programu Lisa z
udziałem Kaczyńskiego.Nie dlatego,że spodziewałbym się jakiś fajerwerków i
rewelacji. Wiem co reprezentuje Lis i wiem co przedstawia sobą Kaczyński.
Ale pełny obraz przydałby mi się przede wszystkim do śledzenia
późniejszych komentarzy, bo nie ukrywam,że to komentarze interesują mnie
najbardziej, gdyż ujawniają społeczną rzeczywistość, społeczne postawy i
tendencje oraz głupotę w całej jej okazałośći. Przecież Tusk rządzi tak
jak rządzi nie dlatego,że ma taki wredny charakter, lecz w wyniku zimnej
kalkulacji opierającej się na zimnej i, niestety, amoralnej, analizie
trendów. Jednak, w gruncie rzeczy wystarczyła mi część, ktorą obejrzałem.

  Komentatorzy są w gruncie rzeczy zabawni w swoim zadufaniu i
zaślepieniu."Lis zmiażdżył Kaczyńskiego"/"Kaczyński zmiażdżył
Lisa".Puknijcie się ludziska w głowę.Komentatorom oto wydaje się,że taki
program to mecz między zawodnikami w okienku telewizyjnym. A tymczsem to
ustawka, przygotowana przez zupełnie innych, ukrytych graczy.
A czy Lis, to konkurent polityczny Kaczyńskiego?

boukun

Kto kogo zmiażdżył? A głupkom radość.