Kto konkuruje z " Angie List' na swiecie?

Data: 2012-03-16 17:43:05
Autor: pluton
Kto konkuruje z " Angie List' na swiecie?
Mozliwe ze jestesmy te same. ja badam rynek kazdego dnia a tez daje
mu
codziennie namniejsze 'zastrzyki' jakie mam;

Lepiej wąchać, strzykawki mogą być niesterylne.

Ludzie z Angie list chcili telefon tez:))

ajfona niech se kupiom.

Nullification

Kto konkuruje z " Angie List' na swiecie?