Kto kontroluje banki?

Data: 2010-03-29 17:43:04
Autor: Adam S.
Kto kontroluje banki?
Witam, ponieważ od pnad 1,5 miesiaca mam nie w pelni funkcjonalny
rachunek Sezam w BPH (problem informatyczny) i mimo reklamacji, kolejny
raz pobrano mi oplate za prowadzenie rachunku mam prośbe o namiary na
instytucje która kontroluje banki. Cos  w stylu rzecznika praw
konsumenta dla banków.
Jest coÅ› takiego?

Jeżeli jesteś jeszcze zainteresowany rozwiązaniem czy mozesz napisać jakiego rodzaju problem ? . Jeżeli nie na grupę to na priv.

pozdrawiam
as

Kto kontroluje banki?