Kto kontroluje finanse szkoly publicznej?

Data: 2014-10-01 14:28:44
Autor: Jarek Pudelko
Kto kontroluje finanse szkoly publicznej?
Czesc

Mam pytanie jak w temacie - kto kontroluje finanse szkoly publicznej? Dajmy na to zwyklego, gminnego gimnazjum?
Wiem, ze organ zarzadzajacy, w tym wypadku gmina, moze wykonac audyt wewnetrzny jednak czy to jest jedyna instytucja wladna kontrolowac placowke czy tez zajmuje sie tym jakis US/NIK/IS whatever?

--
jarek

Kto kontroluje finanse szkoly publicznej?