Kto kradnie gigabajty?

Data: 2013-08-11 19:12:25
Autor: JoteR
Kto kradnie gigabajty?
"Majka" napisała:

Pendriwe Kingston,
na obudowie 16 GiB
na paragonie 16 GiB
na półce w sklepie 16 Gib
we wła¶ciwo¶ciach 14,5 GiB...

Gdyby miał "marketingowe" 16 GB, to system powinien zaraportować 14,8 GiB. Być może ów pendrive był typu U3 i te kilkaset MB jest na nim fizycznie, ino w postaci partycji U3, symuluj±cej napęd CD? Było co¶ przy nim majdrowane celem jej ukrycia lub usunięcia?

JoteR

Data: 2013-08-12 11:46:57
Autor: jg
Kto kradnie gigabajty?
Dnia Sun, 11 Aug 2013 19:12:25 +0200, JoteR napisał(a):

Być może ów pendrive był typu U3 i te kilkaset MB jest na nim fizycznie, ino w postaci partycji U3, symuluj±cej napęd CD? Było co¶ przy nim majdrowane celem jej ukrycia lub usunięcia?

kiedys mialem kigstona z fabrycznie wgranym softem i osobna partycja na
zahaslowane dane... troche pojemnosci odpadalo...

--
jg

Data: 2013-08-12 20:20:33
Autor: JoteR
Kto kradnie gigabajty?
"jg" napisał:

[...]

Na "normalnym" Kingstonie G2 16 GB system u mnie wykazuje tylko14,64 GiB. Tam U3 raczej nie było, przynajmniej Menedżer dysków nic nie wykazywał, może trzeba czym¶ głębiej sięgn±ć albo usun±ć partycję i założyć ponownie. Ale że to pamięciowtykacz (tm) dzieciaka, więc dałem spokój. Za¶ z dwóch 16-gigabajtowych Emteców z Biedronki jeden wykazuje 14,4 GiB, drugi 14,8. Z tym, że który¶ z nich był przepartycjonowywany, ale za cholerę nie pamiętam, który ;-)

JoteR

Data: 2013-08-12 23:17:46
Autor: animka
Kto kradnie gigabajty?
W dniu 2013-08-12 20:20, JoteR pisze:
"jg" napisał:

Być może ów pendrive był typu U3 i te kilkaset MB jest na nim fizycznie,
ino
w postaci partycji U3, symulującej napęd CD? Było coś przy nim majdrowane
[...]

trzeba czymś głębiej sięgnąć albo usunąć partycję i założyć ponownie. Ale że
to pamięciowtykacz (tm) dzieciaka, więc dałem spokój. Zaś z dwóch
16-gigabajtowych EmtecĂłw z Biedronki jeden wykazuje 14,4 GiB, drugi 14,8. Z
tym, że któryś z nich był przepartycjonowywany, ale za cholerę nie pamiętam,
ktĂłry ;-)

Kurcze, to ja mam tutaj 2 Biedronki (na Dolnej i na Sobieskiego), nawet spore sklepy, ale tylko samo żarcie i ew. jakieś śr. czystościowe.
Gdzie są Biedronki ze sprzętem elektronicznym?

--
animka

Data: 2013-08-12 23:56:31
Autor: JoteR
Kto kradnie gigabajty?
"animka" napisała:

Kurcze, to ja mam tutaj 2 Biedronki (na Dolnej i na Sobieskiego),
nawet spore sklepy, ale tylko samo żarcie i ew. jakieś śr. czystościowe.
Gdzie są Biedronki ze sprzętem elektronicznym?

W każdej chyba Biedronce stoi przezroczysta gablotka zamykana na kluczyk, czasami nawet coś się tam w środku znajduje. I żeby nie był taki OT - od dzisiaj (tj. 12.08) powinny się tam znajdować pamięciowtykacze kieszenionośne (tm) Toshiby o pojemności zbliżonej do 8 GB.

JoteR

Data: 2013-08-13 01:38:21
Autor: animka
Kto kradnie gigabajty?
W dniu 2013-08-12 23:56, JoteR pisze:
"animka" napisała:

Kurcze, to ja mam tutaj 2 Biedronki (na Dolnej i na Sobieskiego),
nawet spore sklepy, ale tylko samo żarcie i ew. jakieś śr. czystościowe.
Gdzie są Biedronki ze sprzętem elektronicznym?

W kaĹĽdej chyba Biedronce stoi przezroczysta gablotka zamykana na kluczyk,
czasami nawet coś się tam w środku znajduje. I żeby nie był taki OT - od
dzisiaj (tj. 12.08) powinny się tam znajdować pamięciowtykacze
kieszenionośne (tm) Toshiby o pojemności zbliżonej do 8 GB.

Ja mam Toshibę 16 GB. Kupiłam w Komputroniku na Sadybie-niedrogo.
A super malutki, przenośny dysk Toshiba 500 GB (na USB) kupiłam w Euro AGD. Podłączam go kiedy potrzebny, szczególnie do kopiowania zdjęć, a na 1 partycję wtryniam obraz systemu windows 8.

--
animka

Data: 2013-08-14 20:58:26
Autor: \(c\)RaSz
Kto kradnie gigabajty?

Użytkownik "animka" napisał w
:
: Ja mam Toshibę 16 GB. Kupiłam w Komputroniku na Sadybie-niedrogo.

Ooo! Mieszkam na Sadybie, ale nie wiem gdzie jest Komputronik?
Podaj ulicę / przecznicę - jeśli łaska...

--
Pozdrawiam  - RafaĹ‚

Data: 2013-08-14 23:33:34
Autor: animka
Kto kradnie gigabajty?
W dniu 2013-08-14 20:58, (c)RaSz pisze:

[...]

Pewnie od niedawna mieszkasz. Komputronik jest w Sadyba Best Mall na I piętrze. Można windą podjechać jak się schodów ruchomych boisz ;)

--
animka

Data: 2013-08-15 00:23:32
Autor: animka
Kto kradnie gigabajty?
W dniu 2013-08-14 23:33, animka pisze:
[...]

"Komputronik" S.A. Sklep Komputerowy
  Adres
  ul. PowsiĹ„ska 31
02-903 Warszawa
woj. mazowieckie
  Kontakt
  tel. 22 885 11 70
  www.komputronik.pl

--
animka

Data: 2013-08-14 23:42:42
Autor: JoteR
Kto kradnie gigabajty?
"(c)RaSz" napisał:
:
: Ja mam Toshibę 16 GB. Kupiłam w Komputroniku na Sadybie-niedrogo.

Ooo! Mieszkam na Sadybie, ale nie wiem gdzie jest Komputronik?
Podaj ulicę / przecznicę - jeśli łaska...

http://www.komputronik.pl/kontakty/pl/sadyba
http://www.mapahandlu.pl/centrum-handlowe/centrum-handlowe-sadyba-best-mall/5734/komputronik/

Nie wiem, czy ten salon nadal istnieje, bo te dane na stronie Komputronika jakieś enigmatyczne są, ale swojego czasu Kaja była tam jedną z lepszych klientek ;->

JoteR

Data: 2013-08-14 23:52:52
Autor: animka
Kto kradnie gigabajty?
W dniu 2013-08-14 23:42, JoteR pisze:
"(c)RaSz" napisał:
:
[...]

Można sobie zamówić w sklepie internetowym Komputronik i odebrać w dowolnym punkcie. Nieraz jakiś drobiazg sobie zamówilam, który był potem dostarczony na Sadybę ( jak go tam nie było) i oczywiście przy odbiorze zapłacilam.

To tylko taki przykład:
http://www.komputronik.pl/product/136640/Sprzet_komputerowy_/Akcesoria/Toshiba_16_GB_HAYABUSA.html?tab=availability

(Nie wiem co to ten Hayabusa :D)

--
animka

Data: 2013-08-15 00:05:34
Autor: animka
Kto kradnie gigabajty?
"(c)RaSz" napisał:
:
[...]

Jest trochÄ™ tych pendrivĂłw:
http://www.komputronik.pl/search/pl/run/showProducts/1/hide_boxes/1//searchString/cGVuZHJpdmUlMjAxNmdi/category/1/?sb=&sd=&p=1&sort=0&by=&sa=&showProducts=1
A tu Komputronik na Sadybie. Chyba go nie zmyło. Z miesiąc tam na górze nie byłam.

Data: 2013-08-13 06:32:17
Autor: kawalerka.poznan.winogrady
Kto kradnie gigabajty?
W dniu niedziela, 11 sierpnia 2013 19:12:25 UTC+2 użytkownik JoteR napisał:

Było co¶ przy nim majdrowane > celem jej ukrycia lub usunięcia?

Formatowałam jedynie, ale zmieniałam system z NTFS na FAT i ponownie NTYFS. Je¶li to ma znaczenie.

Majka

Kto kradnie gigabajty?