Kto kręci w sprawie zakupu stoczni?

Data: 2009-05-21 19:00:47
Autor: Andrzej Adam Filip
Kto kręci w sprawie zakupu stoczni?
http://www.tvn24.pl/-1,1601343,0,1,wygral-przetarg-- ale-stoczni-jeszcze-nie-kupil,wiadomosc.html
<cytat>
  [wiceminister skarbu ZdzisÅ‚aw Gawlik]
  Formalnie inwestor wybrany zostanie wtedy, gdy zostanie z nim zawarta
  umowa. - Od dzisiaj negocjowany jest ksztaÅ‚t tej umowy i jesteÅ›my już
  blisko - zaznaczyÅ‚.
</cytat>

Czyli kształt umowy jest negocjowany *PO* rozstrzygnięciu przetargu?

Jakoś u mnie pojawiają się "niejakie wątpliwości" co do równego
traktowania wszystkich uczestników przetargu.

Nie każdy księdzem, co na farze mieszka.
  -- PrzysÅ‚owie Å‚użyckie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-05-21 19:26:04
Autor: awe
Kto krêci w sprawie zakupu stoczni?
moze liczy na znizke, upust albo cholera wie co...moze dadza mu za darmo..dla Tuska to chyba wsio rawno - w eter poszlo ze sprywatyzowal i jest git. ma ktos problem? bo ja nie widze problemu
awe

Data: 2009-05-21 19:32:25
Autor: Lorn
Andrzej Adam Filip pisze:
[...]

Nie wiemy jakie kryteria były przedstawiane zainteresowanym podczas przetargu. Negocjacja może dotyczyć kosmetycznych poprawek, które wygrany przetargu zgłosił jako nie możliwe do wypełnienia, albo odroczenie ich w czasie i vice versa.

Jakoś u mnie pojawiają się "niejakie wątpliwości" co do równego
traktowania wszystkich uczestników przetargu.

Wygranym jest jeden z uczestników przetargu. Umowa jest wiążącym dokumentem kończącym prywatyzację.

Data: 2009-05-21 19:37:26
Autor: Andrzej Adam Filip
Lorn <ateagina@poczta.fm> pisze:

Andrzej Adam Filip pisze:
[...]

Ja się oduczyłem interpretować niedopowiedzenia na korzyść polityków
sporo wcześniej niż za tego rządu (PO). Ten rząd nie dał mi powodów do zmiany przyzwyczajeń.

Najsilniejszą rzeczą jest konieczność, wszystkim bowiem rządzi.
  -- Tales z Miletu (ok. 635-543 p.n.e.)

Data: 2009-05-21 19:46:36
Autor: Lorn

Andrzej Adam Filip pisze:
[...]

Niczego nie interpretuję. Rozumiem negocjacje dotyczące końcowego kształtu umowy jako kosmetyczne. Nie jestem w stanie sobie wyobrazić innego problemu. Jeśli nie dojdzie do podpisania umowy, rządowe zapewnienia nie będą nic warte, a kłamstwo ma krótkie nogi.

Data: 2009-05-21 21:31:01
Autor: Piotr
Kto kręci w sprawie zakupu stoczni?
Dnia Thu, 21 May 2009 19:32:25 +0200, Lorn napisa³(a):

Nie wiemy jakie kryteria by³y przedstawiane zainteresowanym podczas przetargu. Negocjacja mo¿e dotyczyæ kosmetycznych poprawek, które wygrany przetargu zg³osi³ jako nie mo¿liwe do wype³nienia, albo odroczenie ich w czasie i vice versa.

:-))))
Dobre, i przezabawne, "kosmetyczne poprawki, które wygrany zg³osi³, jako
niemo¿liwe do wype³nienia"...
To czego dotyczy³ przetarg, dopuszczenia do negocjacji?
Piotr

Data: 2009-05-21 21:40:01
Autor: Lorn
Piotr pisze:
[...]

Znowu siê nachla³e¶ i nie rozumiesz s³owa pisanego ? Nie wiesz, nie znasz, ani nie masz pojêcia jakie kryteria by³y stawiane podczas przetargu. Umowa wstêpna chyba jest Ci znana ? chyba, ¿e robisz to co Ci Pan ka¿e bez s³owa krytyki. :>

Data: 2009-05-21 22:02:17
Autor: Piotr
Kto krêci w sprawie zakupu stoczni?
Dnia Thu, 21 May 2009 21:40:01 +0200, Lorn napisa³(a):

[...]

Hm, kto tu nie rozumie? Mo¿e dla was lorn ³owo "kupi³" jest wieloznaczne,
dla mnie nie i je¿eli s³yszê, ¿e stocznia zosta³a sprzedana, to znaczy, ¿e
kto¶ j± kupi³, na warunkach okre¶lonych w procedurze przetargowej. Tu nie
ma miejsce na be³kot: ""kosmetyczne poprawki, które wygrany zg³osi³, jako
niemo¿liwe do wype³nienia", co by on nie oznacza³. Je¿eli teraz tocz± siê "negocjacje", to dla mnie "przetarg" dotyczy³
dopuszczenia do negocjacji i stocznia jeszcze nie zosta³a sprzedana. Piotr
PS. Wy sobie Lorn takie teksty o chlaniu zostawcie dla kolegów, pod budk± z
piwem.

Data: 2009-05-21 22:33:18
Autor: Lorn
Piotr pisze:
[...]

Powtórzê... 'Nie wiesz, nie znasz, ani nie masz pojêcia jakie kryteria by³y stawiane podczas przetargu.' Dla Ciebie i Tobie podobnym trzeba t³umaczyæ z osobna ? :> Tobie i brukowiec Fakt jest wiarygodny bo napisa³ punkt po punkcie co z czym siê je, ¿eby¶ przypadkiem bia³ego wina do wo³owiny nie wybra³.

PS. Wy sobie Lorn takie teksty o chlaniu zostawcie dla kolegów, pod budk± z
piwem.

Pisa³em ju¿... ale skoro nadu¿ywasz alkoholu mo¿esz mieæ luki w pamiêci...  Mylisz adresata... 'Wy' pisz do swoich towarzyszy i sta³ych bywalców partyjnej knajpki.

Data: 2009-05-21 22:57:03
Autor: Piotr
Kto krêci w sprawie zakupu stoczni?
Dnia Thu, 21 May 2009 22:33:18 +0200, Lorn napisa³(a):

Pisa³em ju¿... ale skoro nadu¿ywasz alkoholu mo¿esz mieæ luki w pamiêci...  Mylisz adresata... 'Wy' pisz do swoich towarzyszy i sta³ych bywalców partyjnej knajpki.

Wicie Lorn to, ¿escie pisali nic nie oznacza, nie jeste¶cie tu wyroczni±,
mo¿e pod budk± z piwem...
Tym bardziej, ¿e bzdury piszecie, có¿ z tego, ¿e z namaszczeniem, he, he.
To mówicie, ¿e po wygranym przetargu zamiast do realizacji strony
przystêpuj± do "kosmetycznych poprawek, które wygrany zg³osi³, jako
niemo¿liwe do wype³nienia", noo mo¿e, mo¿e...
Ale wyjatkowo wierzê wam Lorn, wy musicie wiedzieæ jak siê "robi"
przetargi, ¿eby by³o towarzyszom socjaldemokratom dobrze, he, he. Piotr

Data: 2009-05-21 23:14:44
Autor: Lorn
Piotr pisze:
[...]

Widzê, ¿e nie jeste¶ w stanie pozbyæ partyjnej gwary.

Tym bardziej, ¿e bzdury piszecie, có¿ z tego, ¿e z namaszczeniem, he, he.

Piotrze... Ty bredzisz, a najgorsze jest to, ¿e nie zdajesz sobie z tego sprawy.

To mówicie,

Piszê.

¿e po wygranym przetargu zamiast do realizacji strony
przystêpuj± do "kosmetycznych poprawek, które wygrany zg³osi³, jako
niemo¿liwe do wype³nienia", noo mo¿e, mo¿e...

Realizacj± zakoñczenia przetargu jest umowa, ale Tobie Piotrze powinno siê przedstawiaæ wszystko prostolinijnie... Czepiasz siê jednej z mo¿liwych przyczyn negocjacji umowy... jak napisa³em nie znam, Ty równie¿ warunków przetargu...

Ale wyjatkowo wierzê wam Lorn, wy musicie wiedzieæ jak siê "robi"
przetargi, ¿eby by³o towarzyszom socjaldemokratom dobrze, he, he.

To Ci kolega po dziesi±tej kolejce podpowiedzia³ ? :> Uca³uj portret Lenina i po³ó¿ siê spaæ.

Data: 2009-05-22 11:24:39
Autor: Piotr
Kto krêci w sprawie zakupu stoczni?
Dnia Thu, 21 May 2009 23:14:44 +0200, Lorn napisa³(a):

To Ci kolega po dziesi±tej kolejce podpowiedzia³ ? :> Uca³uj portret Lenina i po³ó¿ siê spaæ.

Wasz be³kot lorn, po rozdrobnieniu mojego posta, dalej pozosta³
wekslarskim be³kotem...
I ta próba uciorania mnie w jakim¶ gwnie, he, he, dobra stara szko³a
Lorn... Co ja takiego mam w tym swoim nosie, ¿e takiego komuszka
przefarbowanego "na lybera³a", jak wy Lorn, wyczuwam na kilometr*?
Piotr
PS. *Uprzedzaj±c "dowcip" - nigdy nie by³em komuchem, wiêc nie moge
wyczuwaæ swoich, he, he.

Data: 2009-05-22 13:29:21
Autor: Lorn
Piotr pisze:
[...]

Nie wci±gnij czego¶ co Ci zaszkodziæ mo¿e... Ten komuszy smrodek jest blisko Ciebie. :>

Data: 2009-05-22 13:58:08
Autor: Andrzej Adam Filip
Kto kręci w sprawie zakupu stoczni?
Lorn <ateagina@poczta.fm> pisze:

Piotr pisze:
Dnia Thu, 21 May 2009 23:14:44 +0200, Lorn napisał(a):
To Ci kolega po dziesiątej kolejce podpowiedział ? :> Ucałuj
portret Lenina i połóż się spać.

Wasz bełkot lorn, po rozdrobnieniu mojego posta, dalej pozostał
wekslarskim bełkotem...
I ta próba uciorania mnie w jakimś gwnie, he, he, dobra stara szkoła
Lorn... Co ja takiego mam w tym swoim nosie, że takiego komuszka
przefarbowanego "na lyberała", jak wy Lorn, wyczuwam na kilometr*?
Piotr
PS. *Uprzedzając "dowcip" - nigdy nie byłem komuchem, więc nie moge
wyczuwać swoich, he, he.

Nie wciągnij czegoś co Ci zaszkodzić może... Ten komuszy smrodek jest
blisko Ciebie. :>

A od ciebie wieje debilnym zaufaniem do "niedopowiedzeń" polityków.

Nie wywołuj wilka z lasu.
  -- PrzysÅ‚owie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-05-24 00:03:04
Autor: Lorn

Piotr pisze:
[...]

Sugerujesz, że na psp 99% to debile ? Gratuluję dedukcji...

Data: 2009-05-24 07:28:29
Autor: Andrzej Adam Filip

Piotr pisze:
[...]

Nie sądź innych po sobie.

Walka jest ojcem wszelkiego stworzenia.
  -- Heraklit z Efezu (540 p.n.e.-480 p.n.e.)

Data: 2009-05-21 20:53:33
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:8ijeowokrzsaundra.huge.strangled.net...
[...]

-- Andrzej Adam Filip

To jest bydlacki numer, inwestor nie został wybrany, wybrany zostanie dopiero, jak zostanie z nim spiasna umowa. Znaczy zakulisowo, bez przetargu, kto przystąpi na handel z polskim rządem, ten zostanie wybrany inwestorem. Warunki umowy stawia rząd ma się rozumieć. To teraz będziemy wiedzieli komu i za ile rząd przehandlował stocznię. Ale nie będziemy wiedzieli, czy rząd te warunki przedstawiał jakimkolwiek innym inwestorom.

Ha, ha, ha, tragikomedia.

boukun

Kto kręci w sprawie zakupu stoczni?