Kto kupi konającą Nokię?

Data: 2012-06-08 22:45:37
Autor: Pszemol
Kto kupi konającą Nokię?
Ci co tak się tu niedawno podniecali premierą Lumni 900
co to miała zagiąć nie tylko iPhone ale i wszystkie Androidy
Samsunga już pewnie wiedzą że okazała się niewypałem
i mimo dużych nadziei okręt o nazwie Nokia tonie szybko...

Przy nieustannie spadających cenach jej akcji coraz łatwiej
jest kupić pakiet kontrolny i pozbawić ich autonomii...

Pojawia się pytanie: kto kupi konającą Nokię?

Microsoft który pozazdrościł Googlowi zakupu Motoroli?
Czy może Samsung, który skonsumuje patenty Nokii,
przejmie ich biura designerskie aby wreszcie móc coś
wyprodukować niepodobnego do iPhone i przy okazji
upewni się że słuch o Nokii zaginie?

Jak obstawiacie?
Bo chyba nikt inny na rynku smartfonów się nie liczy...

Data: 2012-06-09 07:18:37
Autor: Tatko
Kto kupi konającą Nokię?
Pszemol wrote:
[...]

A co Cię w tym martwi..masz udziały?
:)))))

Data: 2012-06-09 06:16:04
Autor: Pszemol
Kto kupi konającą Nokię?
"Tatko" <em_and@o2.pl> wrote in message news:jqumd1$l55$1node2.news.atman.pl...
Pszemol wrote:
[...]

Nie mam, ale interesują mnie te tematy "komórkowe" a Ciebie nie?

Data: 2012-06-09 14:14:41
Autor: F.J.
Kto kupi konającą Nokię?

Nie mam, ale interesują mnie te tematy "komórkowe" a Ciebie nie?
'teraz każdy Prawdziwy polak interesuje się piłka

FJ

Data: 2012-06-09 07:27:22
Autor: Pszemol
Kto kupi konającą Nokię?
"F.J." <F.J_pilot@kaleka.edu.pl> wrote in message news:jqvenj$loi$1inews.gazeta.pl...
Nie mam, ale interesują mnie te tematy "komórkowe" a Ciebie nie?
'teraz każdy Prawdziwy polak interesuje się piłka

Tylko taki Polak, który ma jednowątkowy i monotematyczny
system operacyjny... :-)

Data: 2012-06-09 15:13:20
Autor: F.J.
Kto kupi konającą Nokię?
Tylko taki Polak, który ma jednowątkowy i monotematyczny

nie Prawdziwy polak kibisuje naszym albo Rosjanom (słowianie)

FJ

Data: 2012-06-09 17:37:13
Autor: neoniusz
Kto kupi konaj�c� Noki�?
W dniu 09.06.2012 15:13, F.J. pisze:
Tylko taki Polak, ktĂłry ma jednowÂątkowy i monotematyczny

nie Prawdziwy polak kibisuje naszym albo Rosjanom (sÂłowianie)

kolina, wypierdalaj.

Data: 2012-06-09 19:49:47
Autor: Ghost
Kto kupi konaj�c� Noki�?

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jqvqja$oni$1node2.news.atman.pl...
W dniu 09.06.2012 15:13, F.J. pisze:
Tylko taki Polak, ktĂłry ma jednowÂątkowy i monotematyczny

nie Prawdziwy polak kibisuje naszym albo Rosjanom (sÂłowianie)

kolina, wypierdalaj.

No i zepsules. A pszemus sie tak podniecil.

Data: 2012-06-09 21:47:33
Autor: Chris
Kto kupi konającą Nokię?
W dniu 2012-06-09 05:45, Pszemol pisze:
[...]

Nie wyszło im ale mają dużą szansę na tel. dla ludu czyli osoby starsze + dzieciaki chcący mieć pierwszy telefon bo desingn jest fajny.

Przy nieustannie spadających cenach jej akcji coraz łatwiej
jest kupić pakiet kontrolny i pozbawić ich autonomii...

Pojawia się pytanie: kto kupi konającą Nokię?

MS ?? choć nie wiem czy jest zainteresowany w taki interes, warto bo Nokia ma/miała markę + patenty ale czy warto inwestować w obecnie niszową markę.

[...]

Było by to wyjście choć z tym kopiowaniem to jak wiesz nie zgodzę się i nie ciągnij tego dalej :)

Jak obstawiacie?
Bo chyba nikt inny na rynku smartfonów się nie liczy...

Jeszcze HTC ale ich nie stać.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-06-10 13:23:18
Autor: J.F.
Kto kupi konającą Nokię?
Dnia Sat, 09 Jun 2012 21:47:33 +0200, Chris napisał(a):
Pojawia się pytanie: kto kupi konającą Nokię?
MS ?? choć nie wiem czy jest zainteresowany w taki interes, warto bo Nokia ma/miała markę + patenty ale czy warto inwestować w obecnie niszową markę.

To ma dalsze reperkusje - jak nie kupi ... czy ktos bedzie zainteresowany
WM ?  Moze lepiej kupic/zainwestowac.

Tak czy inaczej - symbian nie ma przyszlosci ? :-)

Jak obstawiacie?
Bo chyba nikt inny na rynku smartfonów się nie liczy...

Jeszcze HTC ale ich nie stać.

Facebook ostatnio bogaty ...

J.

Data: 2012-06-11 00:35:15
Autor: Jacek
Kto kupi konającą Nokię?
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:uuyc03pt2t2p.w8071a780102$.dlg40tude.net...
[...]

Ale po co?
Lumia ma prawie 100% integracje z twarzoksiązką w swoim systemie.
Na rynku nie trzeba rewolucji, wystarczy ewolucja.
Cały rozdział sytemów komórkowych znowu idzie w diabły, Samsung chce rozwijać swój system, HTC swój, od Andka ludzie sie odwracają bo powstało mnóstwo wersji, każdy producent dorabia coś od siebie i jest bałagan z aktualizacjami, szpieguje wszystko i wszystkich, nowe wersje wymagają 2, 4 a za rok pewnie 64 rdzeni w komórce z akumulatorem 80Ah z diesla. iOS sobie, nokia ma microsoft i dziadka symbiana, jeżynka tonie.
5 lat temu był tylko symbian i ios i każdy był zadowolony. Dzisiaj mnogość systemów operacyjnych dla komórek jest odwrotnie proporcjonalna do ich jakości.

Jacek

Data: 2012-06-10 22:27:41
Autor: Pszemol
Kto kupi konającą Nokię?
"Jacek" <stoout@o2.pl> wrote in message news:jr37e9$c4g$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja tam na jakość iOS nie narzekam - idealnie dobrany do potrzeb w komórce.

Data: 2012-06-11 08:31:10
Autor: Chris
Kto kupi konającą Nokię?
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Jeśli chodzo o sam tel. to tak, z resztą się nie zgodzię :)

Data: 2012-06-11 14:53:51
Autor: cpt. Nemo
Kto kupi konającą Nokię?

Użytkownik "Jacek" <stoout@o2.pl> napisał w wiadomości news:jr37e9$c4g$1inews.gazeta.pl...

5 lat temu był tylko symbian i ios i każdy był zadowolony.

Acha a ja uzywalem telefonow z Windows Mobile :) kiedy ios nie wiedzial jeszcze co to smartfon, w sumie to i dzis nie za bardzo wie :)

Data: 2012-06-13 15:27:26
Autor: Jakub Danecki
Kto kupi konającą Nokię?
Pszemol wrote:
Pojawia się pytanie: kto kupi konającą Nokię?

Dzięki za apel. Poleciałem i już mam: Lumie 800 i N9. Zajefajne maszynki.

Jakub

Kto kupi konającą Nokię?