Kto kupił ?.

Data: 2011-07-24 20:36:59
Autor: Endriu
Kto kupił ?.
Kto sprzedał PKN?
http://pawelszczepanik.blox.pl/2011/07/Kto-sprzedal-PKN.html

"[...] Kolejna rzecz jest taka, że dobrze pamiętamy, kto wtedy kupił, bo były stosowne komunikaty. [...]".

Kulczyk pozbywa się akcji PKN Orlen
http://www.waluty.com.pl/article.php?id=3243

"[...] W ten sposób Kulczyk zmniejszył swoje zaangażowanie w polskim koncernie paliwowym do poniżej trzech procent.
Obroty akcjami PKN były dziś rekordowe przekroczyły 750 milionów złotych. Kurs akcji spadł nieznacznie bo sprzedawane przez Kulczyka akcje skupowali inwestorzy zagraniczni. [...]".

Panowie kto wtedy kupił te akcje (wydaje mi się, że nie są to w/w "inwestorzy zagraniczni") ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-08-29 20:10:33
Autor: Endriu
Kto kupił ?.
Panowie kto wtedy kupił te akcje (wydaje mi się, że nie są to w/w "inwestorzy zagraniczni") ?.

No i co nikt nie wie kto wtedy kupił te akcje ?. No to może ma ktoś przynajmniej meila do Szczepanika ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Kto kupił ?.