Kto ma TVP Sport i jakąś nagrywajkę ;) ?

Data: 2010-09-09 00:51:39
Autor: Dżejm
Kto ma TVP Sport i jakąś nagrywajkę ;) ?
Witam,

Dzisiaj (czwartek) o 13:35 na TVP Sport jest powtórka mistrzostw MTB na których Maja zdobyła złoto !!! Może ktoś nagra i wrzuci na jakieś rapidshare ?
Wiem, że na stronie tvp można to zobaczyć, ale kompresja jest tam naprawdę biedna a te piękne łydki fajnie było by zobaczyć w lepszej jakości :).

pozdro
Jacek

Data: 2010-09-09 00:53:00
Autor: Marek MANO

?
Wiem, że na stronie tvp można to zobaczyć, ale kompresja jest tam naprawdę
biedna a te piękne łydki fajnie było by zobaczyć w lepszej jakości :).

pozdro
Jacek

Ustawiłem nagrywanie. co będzie dalej - zobaczymy. bo to będzie n-ka >
HDD dekodera > HDD nagrywarki > plyta CD > PC (tu nie wiem czego użyć,
żeby zrobić jakieś avi czy coś, bo się w to normalnie nie bawię..
Niestety z dekodera wychodzi po RGB, wiec nie będzie lepiej niż PAL
(625 linii). dodatkowo słaby kabel RGB, pasmo toru wizji i traci się
na jakości.
od niedawna mam SAT i podglądałem sobie MŚ powtórki na TVP HD.
wrażenia niezłe :)
pozdr.
Marek

Data: 2010-09-09 13:05:11
Autor: Dżejm
[...]

Super. I tak pewnie będzie lepiej niż to co jest na ich stronie :).
Natomiast co do konwersji CD -> PC: Najpierw musisz wypalić płytkę tak ? A w jakim formacie ona powstaje, VCD czy jest to DVD ?

pozdro
Jacek

Data: 2010-09-09 12:59:20
Autor: Marek MANO
On 9 Wrz, 13:05, Dżejm <n...@email.com> wrote:
> [...]

Natomiast co do konwersji CD -> PC: Najpierw musisz wypalić płytkę tak ? A w
jakim formacie ona powstaje, VCD czy jest to DVD ?

dvd
zdazylo sie nagrac zanim wylaczyli prad
pzdr, marek

Data: 2010-09-10 00:50:36
Autor: Dżejm
Kto ma TVP Sport i jakąś nagrywajkę ;) ?
dvd
zdazylo sie nagrac zanim wylaczyli prad

Hej,

No jeżeli coś się nagrało to fajnie. Odnośnie konwersji, też nie jestem za bardzo w temacie ale z tego co widzę popularny jest program DVDx:
http://www.dobreprogramy.pl/DVDx,Program,Windows,12845.html

Zainstalowałem. Nawet całkiem prosty. Jeżeli chesz go użyć to proponuje:
1. Podczas instalacji odznaczyć w drugim okienku "I Accept [...] Ask Toolbar" żeby nie instalował żadnych dodatków do przeglądarki.
2. Po uruchomieniu w głównym oknie wybieramy "File\Open DVD root" i wskazujemy katalog VIDEO_TS w napędzie DVD.
W następnym okienku klikamy "Select".
W następnym okienku klikamy "Ok".
3. W głównym oknie wybieramy "Settings\Output settings". W nowym oknie wybieramy tryb "WMV". Wtedy chyba nie potrzeba żadnych dodatkowych kodeków.
Potem klikamy "Change WMV profile" i ustawiamy "Bitrate kb/s" na około 800.
Klikamy "Ok". Po prawej wyświetla się "Estimated size". Ja bym proponował 450 MB żeby można było wrzucić na rapidshare.com.
Jeżeli jest za mało lub za dużo to znowu klikamy "Change WMV profile" i zmieniamy bitrate metodą prób i błędów.
Klikamy "Apply".
4. W głównym oknie wybieramy "File\Select output file". Klikamy "Browse" i wybieramy plik docelowy.
5. W głównym oknie klikamy czerwoną kropkę "Encode" i czekamy godzinę na wynik :).
Po minucie można na wszelki wypadek przerwać i sprawdzić czy plik się dobrze generuje. Potem co prawda "Encode" robi go od początku ale lepiej zmarnować minutę niż godzinę :).

pozdrawiam
Jacek

Data: 2010-09-12 15:14:06
Autor: Marek MANO
On 10 Wrz, 00:50, Dżejm <n...@email.com> wrote:
> [...]

generuje. Potem co prawda "Encode" robi go od początku ale lepiej zmarnować

Chciałem sobie zrobić backup płyty z mistrzostwami.
Robiłem avi - wyszło ponad 5GB - do bani
asf - 1,8GB jakość straszna
Ostatecznie zrobiłem ISO 1,83GB. To obraz płyty DVD z moją kopią do
osobistego użytku. Podpinam sobie obraz do systemu plików, albo mogę
nagrać na płytę DVD. Do odtworzenia w kompie albo DVD.
Link:
http://abloy.goodlock.pl/WC_MTB_2010_women.ISO
Link ważny 24h.
Pozdro, Marek

Data: 2010-09-13 02:29:17
Autor: Marek MANO
> [...]

generuje. Potem co prawda "Encode" robi go od początku ale lepiej zmarnować

Próby z konwersją do avi albo asf dawały słabe wyniki.
Zrobiłem obraz ISO płyty DVD i podzieliłem na części do 500MB.
Razem 2GB

Na razie poszło:
http://rapidshare.com/files/418724588/WC_MTB_2010_women.zip.003
http://rapidshare.com/files/418701940/WC_MTB_2010_women.zip.004
Reszta w drodze.

Czy tam nie można podłączyć się ftp?
ten uploader www czasem się wywala i trzeba zaczynac od początku.
lepsze transfery są w nocy, ale ja śpię a nie pilnuję kompa.
pozdr, Marek

Data: 2010-09-13 08:38:36
Autor: Emil
Kto ma TVP Sport i jakąś nagrywajkę ;) ?
Razem 2GB
to prawie 12h ściągania, jeżeli obecny transfer się utrzyma...
można prosić jakiś screen co by mieć pewność że warto?

ten uploader www czasem się wywala i trzeba zaczynac od początku.
serwis udostępnia narzędzie które wg opisu umożliwia kontynuwanie po
przerwaniu uploadu
http://www.rapidshare.com/rsm.html

Data: 2010-09-14 00:32:45
Autor: Marek MANO
On 13 Wrz, 17:38, Emil <e...@zrowerem.pl> wrote:
> [...]

> ten uploader www czasem się wywala i trzeba zaczynac od początku.

serwis udostępnia narzędzie które wg opisu umożliwia kontynuwanie po

Pełen ekran telewizyjny. przegrywane po RGB ze źródła cyfrowego.
będzie dobrze, chociaż nie tak, jak HD.
pozdro, Marek

Data: 2010-09-13 16:15:53
Autor: chary
On Mon, 13 Sep 2010 02:29:17 -0700 (PDT), Marek MANO wrote:

[...]

Wielkie dzieki. Czekam na reszte. Jesli chodzi o Twoje pytanie, to niestety
nie potrafie Ci pomoc.

--
pozdrawiam,
Marek Sosnowski

Data: 2010-09-14 00:28:20
Autor: Marek MANO
On 13 Wrz, 16:15, chary <ch...@chary.pl> wrote:
> [...]

> ten uploader www czasem się wywala i trzeba zaczynac od początku.
> lepsze transfery są w nocy, ale ja śpię a nie pilnuję kompa.

OK. jest już reszta. W dzień to ogólna masakra, Trwa to ponad 2h i
wiadomo, że nie utrzyma się tyle połączenie www. W nocy dało radę.

http://rapidshare.com/files/418915561/WC_MTB_2010_women.zip.001.html
http://rapidshare.com/files/418881136/WC_MTB_2010_women.zip.002.html

Pozdro, Marek

Data: 2010-09-14 21:27:46
Autor: Dominik Mirowski
Kto ma TVP Sport i jakąś nagrywajkę ;) ?
Data: 2010-09-13 20:36:50
Autor: Dżejm
Kto ma TVP Sport i jakąś nagrywajkę ;) ?
[...]
Czy tam nie można podłączyć się ftp?
[...]

Hej,

Niestety nie wiem. Zazwyczaj wrzucałem coś mniejszego to dawało radę od pierwszego razu.

Teraz ściągam z Twojego pierwszego linku. W nocy szło ładnie ale mi firefox zerwał połączenie :(. Teraz ściągam już porządnym managerem ale idzie trochę wolniej. Mógłbyś go jeszcze zostawić na jedną noc :) ?

pozdrawiam
Jacek

Data: 2010-09-14 00:29:22
Autor: Marek MANO
On 13 Wrz, 20:36, Dżejm <do.not.h...@email.com> wrote:
> [...]

zerwał połączenie :(. Teraz ściągam już porządnym managerem ale idzie trochę
wolniej. Mógłbyś go jeszcze zostawić na jedną noc :) ?

Nie ma problemu. Parę dni powisi.
Pozdro, Marek

Data: 2010-09-15 23:48:27
Autor: Dżejm
Kto ma TVP Sport i jakąś nagrywajkę ;) ?
Nie ma problemu. Parę dni powisi.

Hej. Wielkie dzięki za cały trud ! Wyszło całkiem nieźle !

pozdro
Jacek

Data: 2010-09-16 21:30:51
Autor: Boch
Kto ma TVP Sport i jakąś nagrywajkę ;) ?
Ściągłem i mam problem z otworzeniem tego archiwum :
1 WC_MTB_2010_women.zip.001 - 500 MB (bajtów: 524 288 000)
2 WC_MTB_2010_women.zip.002 - 500 MB (bajtów: 524 288 000)
3 WC_MTB_2010_women.zip.003 - 500 MB (bajtów: 524 288 000)
4 WC_MTB_2010_women.zip.004 - 304 MB (bajtów: 319 493 166)
Powyżej podałem rozmiary plików które ściągłem .
Otwierałem poprzez Winrara .
Jakiś pomysł na otwarcie tego .

Boch

Data: 2010-09-16 22:51:06
Autor: Dominik Mirowski
Kto ma TVP Sport i jakąś nagrywajkę ;) ?
Boch wyklepał(a) :
[...]

Najpierw ściągnij programik hjsplitpro i połącz wszystkie części w jedną 01-04 -> WC_MTB_2010_women.zip potem wypakujesz sobie z zipa ISO.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-09-17 00:09:28
Autor: Boch
Kto ma TVP Sport i jakąś nagrywajkę ;) ?
Dzięki - poszło - ale nie znałem tego programu .

Boch wyklepał(a) :

Data: 2010-09-17 00:24:40
Autor: Dżejm
Kto ma TVP Sport i jakąś nagrywajkę ;) ?
Dzięki - poszło - ale nie znałem tego programu .

Total Commander też ma łączenie plików (Files -> Combine Files) i też tu by zadziałało.
Jeszcze pamiętaj aby przy odtwarzaniu zaznaczyć proporcje obrazu 16:9 w swoim programie :).

Kto ma TVP Sport i jakąś nagrywajkę ;) ?