Kto ma jaja to bierze na open S

Data: 2009-07-24 08:16:56
Autor: Dars
Kto ma jaja to bierze na open S
Ja tak robie......
a co.......
sam zatrzymam ten pociąg :)

pzdr
Dars

Data: 2009-07-23 23:25:53
Autor: jk
Kto ma jaja to bierze na open S
On 24 Lip, 08:16, "Dars" <d...@poczta.onet.pl> wrote:
sam zatrzymam ten pociąg :)

No raczej wątpliwe :-) Rynek jest teraz rozhuśtany, mocne ruchy w obie
strony są jednakowo prawdopodobne IMHO. Jak ktoś pisał na sąsiednim
forum gracze futowi mają tendencję do grania na S, na czym nie raz
boleśnie topią. Ale życzę jak najlepiej, popatrzę co się będzie działo
w pierwszej godzinie i może sam przelezę na S.

Data: 2009-07-24 09:35:28
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Kto ma jaja to bierze na open S
A jakiego stopa masz (lub miałeś)?
DJ

Data: 2009-07-24 10:41:57
Autor: Bugatti
Kto ma jaja to bierze na open S
Użytkownik "Dars"  napisał w wiadomości:

Ja tak robie......
a co.......
sam zatrzymam ten pociąg :)

Za wcześnie.
Ja ustawiam S po 2142 (łapanie wyrzucanych do góry noży ... ale tak mi system mówi)

pzdr
Dars

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2009-07-24 09:56:17
Autor: sys29
> [...]
Za wcześnie.
Ja ustawiam S po 2142 (łapanie wyrzucanych do góry noży ... ale tak mi system mówi)

Pozdr.

2142 !? Wg Elliott'a w impulsie 5-falowym 3 fala nie może być najkrótsza, więc 5 fala może mieć max 146p. ( 2053-1907 ). 1999+146=2145 , więc może trafisz w lokalną górkę. :-)
Powodzenia ... choć IMHO futy dojdą w tym ruchu do 2200 bez większej korekty.

pozdr.
sys29

Data: 2009-07-24 13:14:49
Autor: Dars
Kto ma jaja to bierze na open S
out

Data: 2009-07-24 13:24:04
Autor: iktorn
Kto ma jaja to bierze na open S
Dars pisze:
out

Czekamy na następnego samotnego niedźwiedzia w walce ze wściekłymi bykami :)

Delphino, wystąp? ;)

Data: 2009-07-24 13:47:20
Autor: george

"iktorn" <nospam@example.com> wrote in message news:h4c5ke$jcn$1news.task.gda.pl...
Dars pisze:
out

Czekamy na następnego samotnego niedźwiedzia w walce ze wściekłymi bykami :)

Delphino, wystąp? ;)

no ja tu widze jednego wściekłego byka, ale za to z mocnym łańcuchem i jeszcze mocniejszym batem przy dupie...
w tej chwili akurat bat jest w mocno w uzyciu...
Kto trzyma bat to chyba każdy wie :), byka chyba też nie trzeba przedstawiać :).

Jak to powiedział Gasparino ostatnio: " Morgan Stanley just simply does not get it" jak wywalił strate za Q2 zamiast 3,5 milarda zysku jak jego koledzy... z innej szajki.

george

Data: 2009-07-24 17:53:03
Autor: marzena
Kto ma jaja to bierze na open S

out

znaczy straciles pewna czesc ciala?

Data: 2009-08-21 20:40:38
Autor: marfi
Użytkownik " sys29" <sys29@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4c0g1$oqo$1inews.gazeta.pl...
Powodzenia ... choć IMHO futy dojdą w tym ruchu do 2200 bez większej korekty.

  Czy ten "ruch" miałeś na myśli (bo "wiekszej" korekty po drodze nie było)?
I co dalej?

--
marfi __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4353 (20090820) __________

Data: 2009-07-24 10:48:03
Autor: Dars
Kto ma jaja to bierze na open S
Za wcześnie.
Ja ustawiam S po 2142 (łapanie wyrzucanych do góry noży ... ale tak mi system mówi)

ok
to mnie juz tam nie bedzie........

pzdr
Dars

Data: 2009-07-27 08:46:29
Autor: sys29
Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl> napisał(a):
Ja ustawiam S po 2142 (łapanie wyrzucanych do góry noży ... ale tak mi system mówi)

2142 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Jasnowidz !!!!!!!!!  :-)

pozdr.
sys29

Data: 2009-07-27 11:39:05
Autor: Dars
Kto ma jaja to bierze na open S
2142 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jasnowidz !!!!!!!!!  :-)

pozdr.
sys29

Jesli wziął po 2142 to piknie tylko pogratulowac.....

pzdr
Dars

Data: 2009-07-27 11:50:04
Autor: sys29
Dars <dars@poczta.onet.pl> napisał(a):

Jesli wziął po 2142 to piknie tylko pogratulowac.....

pzdr
Dars

S/2142 wygląda bezpiecznie.
Teraz chyba będziemy się kisić w przedziale 2080-2120 przez dłuższy czas.

pozdr.
sys29

Data: 2009-07-24 19:46:09
Autor: Joachim
Kto ma jaja to bierze na open S
Dars pisze:
Ja tak robie......
a co.......
sam zatrzymam ten pociąg :)

Dzięki Dars! Można na Tobie polegać, znowu nie zawiodłeś.
Powiedziałeś "Brać S", ja wziąłem odwrotnie L i wyszedłem na swoje.

Dzięki

Daj proszę jakąś (anty) propozycję na poniedziałek.

J.

Data: 2009-07-24 21:05:18
Autor: Dars
[...]

Gratulacje :)
Szkoda ze mówisz po a nie przed ale niektórzy tak mają.

pzdr
Dars

Data: 2009-07-24 22:17:22
Autor: Joachim
Dars pisze:
[...]

Ależ ja powiedziałem wczoraj, że twoim postem będę się dzisiaj kierował o 23:59 :).

Opłaciło się

J.

Data: 2009-07-24 14:15:34
Autor: macieks
Kto ma jaja to bierze na open S
On 24 Lip, 22:17, Joachim <joachim1...@op.pl> wrote:
Dars pisze:>> Dzięki Dars! Można na Tobie polegać, znowu nie zawiodłeś.

> [...]
> Szkoda ze mówisz po a nie przed ale niektórzy tak mają.

Ależ ja powiedziałem wczoraj, że twoim postem będę się dzisiaj kierował

Kolega Dars w innym wątku mówi, że od jakiegoś czasu dobiera akcje.
Także jedna strata na szybko to nie anty wskaźnik. A zysk akcyjny jest
lepszy niż strata z FW20.

Ja tak miałem 2 tygodnie temu. Takie pozycje anty. Leciałem z rynkiem
z pozycją S i jednocześnie zaryzykowałem na opcji OW20I9230 kupno po 6
pln, czyli opcyjna pozycja na wzrosty. Co z tego wyjdzie, nie mam
pojęcia. Za dużo prognoz słyszałem, że giełdy będą spadać do jesieni.
Jak większość mówi, że będzie spadać to trzeba zaryzykować w drugą
stronę. Teraz ciągle słyszę korekta, no może będzie. Ale do września
nic w sprawie opcji nie ruszam. Co da rynek to moje, co weźmie to
jego. Najważniejszy plus opcji to taki, że nie stracisz więcej, niż
kwota za którą kupiłeś.

Sie rozgadałem po piwie. Ale szczęście sprzyja i 3 kolejny tydzień
jest spoko.

Data: 2009-07-25 01:09:14
Autor: Joachim
Kto ma jaja to bierze na open S

Kolega Dars w innym wątku mówi, że od jakiegoś czasu dobiera akcje.
Także jedna strata na szybko to nie anty wskaźnik. A zysk akcyjny jest
lepszy niż strata z FW20.

Grunt, żeby zysk był większy niż strata. Nieistotne, czy zysk/strata pochodzi z akcji, czy z derywatów.

[...]
Nie ma sensu otwierać przeciwstawnych pozycji, no chyba że się hedguje. Ale wtedy jednak osiągasz inną korzyść niż zysk spekulacyjny np. kupujesz akcje i masz korzyści wynikające z własności akcji np. prawo głosu na WZA, a kontraktem/opcją zabezpieczasz zmianę kursu akcji. Pomijając stratę na prowizji, to na doskonałym rynku nic nie spekulacyjnego nie zyskujesz (bo przed tym się właśnie zabezpieczasz).

Na rynku niedoskonałym (a takie są rynki derywatów i akcji) czasami występuje rozjazd ceny bazowej w stosunku do derywatu i wtedy możesz zając pozycję arbitrażową. Takie sytuacje zdarzają się jednak rzadko i są to zwykle niewielkie rozjazdy. Ale pozycje arbitrażowe są stuprocentowo pewne i nie mógłbyś powiedzieć, że nie masz pojęcia, co z tego wyjdzie.

Można też robić arbitraż bez stuprocentowej pewności korzystając z np. korelacji, ale także w tym wypadku nie mówiłbyś, że nie masz pojęcia co z tego wyniknie, bo musiałbyś to wcześniej przeliczyć (statystycznie zysk wykazać) i byłbyś pewien z jakim prawdopodobieństwem zyskasz, lub stracisz.

Tak czy siak, zakładanie pozycji przeciwstawnych jest bezsensowne (w najlepszym wypadku tracisz na prowizji), chyba że jest taka strategia dokładnie przemyślana (np. gdy napisałeś sobie symulacje, backtesty itp).

J.

Data: 2009-07-25 06:56:04
Autor: macieks
On 25 Lip, 01:09, Joachim <joachim1...@op.pl> wrote:
> [...]

najlepszym wypadku tracisz na prowizji), chyba że jest taka strategia
dokładnie przemyślana (np. gdy napisałeś sobie symulacje, backtesty itp).

Przy kupnie nie chodziło mi o zabezpieczenie pozycji. Na kontraktach
gram tak jak rynek się porusza (przynajmniej staram się:) Np. dwa
tygodnie rośnie, jeden spada. I tu spekulacyjnie można walczyć.

A kupno opcji potraktowałem jako długoterminową pozycję.

Data: 2009-07-25 10:38:46
Autor: Gonzo

"macieks" <mmmacieksss@gmail.com> wrote in message news:adb11556-d3a9-4968-b951-b541af2bb51ci6g2000yqj.googlegroups.com...
Ja tak miałem 2 tygodnie temu. Takie pozycje anty. Leciałem z rynkiem
pozycją S i jednocześnie zaryzykowałem na opcji OW20I9230 kupno po 6
pln, czyli opcyjna pozycja na wzrosty. Co z tego wyjdzie, nie mam

A gdzies Ty tak tanio znalazl? Teraz sa po 185, a za 6 pln to nawet call 2800 nie kupie...

Data: 2009-07-25 04:25:14
Autor: macieks
On 25 Lip, 11:38, "Gonzo" <go...@ned.net> wrote:
"macieks" <mmmaciek...@gmail.com> wrote in message

> [...]
>pln, czyli opcyjna pozycja na wzrosty. Co z tego wyjdzie, nie mam

A gdzies Ty tak tanio znalazl? Teraz sa po 185, a za 6 pln to nawet call

Sory mój błąd. Mówiłem o cenie z arkusza zleceń. Cena rzeczywista x10
czyli 60.

Kto ma jaja to bierze na open S