Kto ma już dosyć naszych polityków z PiS i PO

Data: 2011-01-24 14:19:34
Autor: wasabi
Kto ma już dosyć naszych polityków z PiS i PO
Ja bym z ochot± wywalił na zbity pysk te dwie opcje. Tylko PSL też strach władzę oddać, SLD za dużo PZPR tam jeszcze jest. Jest w Polsce jaka¶ siła której można by zaufać (tak na próbę) ?

Data: 2011-01-24 15:22:35
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-24 15:19, wasabi pisze:
Ja bym z ochot± wywalił na zbity pysk te dwie opcje. Tylko PSL też strach
władzę oddać, SLD za dużo PZPR tam jeszcze jest.

Jest w Polsce jaka¶ siła której można by zaufać (tak na próbę) ?

PPS, Piotra Ikonowicza.

Data: 2011-01-24 15:27:20
Autor: !!he®sk!!
On Mon, 24 Jan 2011 15:22:35 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
> władzę oddać, SLD za dużo PZPR tam jeszcze jest.
>
> Jest w Polsce jaka¶ siła której można by zaufać (tak na próbę) ?

 prosze cie. ikonowicz to zdolny facio tyle, ze wdal sie  w nie to towarzystwo. to podnozek millera. ikonowicz zna
 biegle kilka jezykow, niech zajmuje sie dalej tlumaczeniami.
 do polityki lepiej niech nie wraca. szkoda go. wystarczajaco
 sie osmieszyl. --

Data: 2011-01-24 15:41:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-24 15:27, !!he®sk!! pisze:
On Mon, 24 Jan 2011 15:22:35 +0100, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

W dniu 2011-01-24 15:19, wasabi pisze:
Ja bym z ochotą wywalił na zbity pysk te dwie opcje. Tylko PSL też strach
władzę oddać, SLD za dużo PZPR tam jeszcze jest.

Jest w Polsce jakaś siła której można by zaufać (tak na próbę) ?

[...]

Jaki podnóżek? Gdy tylko Miller zaczął Mu wydawać polecenia i sie okazało że ten typek nie ma nic wspólnego z lewicą , to zaraz zerwał z nim koalicję. Zrzekając się w ten sposób władzy.

Data: 2011-01-24 18:50:52
Autor: !!he®sk!!
On Mon, 24 Jan 2011 15:41:31 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>   biegle kilka jezykow, niech zajmuje sie dalej tlumaczeniami.
>   do polityki lepiej niech nie wraca. szkoda go. wystarczajaco

Jaki podnóżek? Gdy tylko Miller zacz±ł Mu wydawać polecenia i sie okazało że ten typek nie ma nic wspólnego z lewic± , to zaraz zerwał z nim koalicję. Zrzekaj±c się w ten sposób władzy.

 nie zartuj. przez dluzszy czas miller traktowal go jak chlopca
 na posylki. co do wladzy: nie mial realnych szans na cokolwiek.

Data: 2011-01-24 19:50:34
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-24 18:50, !!he®sk!! pisze:
[...]

Nic takiego sobie nie przypominam. Piotr Ikonowicz to taki współczesny Guevara.

Data: 2011-01-25 08:07:09
Autor: € he®sk €
On Mon, 24 Jan 2011 19:50:34 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Nic takiego sobie nie przypominam. Piotr Ikonowicz to taki współczesny Guevara.

 prosze cie, nie ublizaj ikonowiczowi.

Data: 2011-02-20 06:11:01
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-25 08:07, € he®sk € pisze:
On Mon, 24 Jan 2011 19:50:34 +0100, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

Nic takiego sobie nie przypominam. Piotr Ikonowicz to taki współczesny
Guevara.
  prosze cie, nie ublizaj ikonowiczowi.

A ja zachęcam do samodzielnego myślenia.

Data: 2011-01-24 15:23:00
Autor: !!he®sk!!
Kto ma już dosyć naszych polityków z PiS i PO
On Mon, 24 Jan 2011 14:19:34 +0000 (UTC), wasabi
<USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> wrote:

Ja bym z ochot± wywalił na zbity pysk te dwie opcje. Tylko PSL też strach władzę oddać, SLD za dużo PZPR tam jeszcze jest. Jest w Polsce jaka¶ siła której można by zaufać (tak na próbę) ?

 Korwin-Mikke. Pogoni to socjalne dziadostwo!

Data: 2011-01-24 16:56:40
Autor: cyc
Kto ma już dosyć naszych polityków z PiS i PO

Użytkownik "wasabi" <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał w wiadomo¶ci news:ihk1pm$fvb$3news.net.icm.edu.pl...
Ja bym z ochot± wywalił na zbity pysk te dwie opcje. Tylko PSL też strach
władzę oddać, SLD za dużo PZPR tam jeszcze jest.

Jest w Polsce jaka¶ siła której można by zaufać (tak na próbę) ?

Wsyzstkie partie poza PiS-em sa normalnzmi partiami , ktore zrzeszaja w swoich szeregach i wsrod sympatykow ludzi majacych polityczne poglady . Jak to zwykle bywa , roznia sie miedzy soba w zakresie wizji panstwa i daza do wygrania demokratycznymi metodami wyborow aby wizje te reazlizowac .
PiS jest jedyna partia , dla ktorej programem jest milosc po nieudanego prezydenta Polski , sianie nienawisci , destrukcja panstwa i nigdzie indziej nie spotykane chamstwo .
PiS nie ma pomyslu na nic , poza jednym . Jak , gdzie i ile pomnikow postawic bratu prezesa .
W realizacj tego zadania posuwaja sie do zdrady stanu , do rozkladu panstwa i obrzucania najcezszymi zarzutami najwazniejszych osob w panstwie , lacznie ze zdrada , siskiem i morderstwem .
Paranoja Kaczynskiego udzielila sie wszystkim slabym psychicznie i tym , ktorzy tylko w PiSie widza swoja przyszlosc a wiec cynikom i obludnikom . Pierwsi wspieraja paranoika wierzac w opowiadane przez konusa brednie , drudzy udaja , ze wierza bo jest im z tym wygodnie bo nigdzie indziej niza przy boku Kaczynskiego nie zarobiliby takich pieniedzy !.
W tym kontekscie mowienie o tym , ze mamy dosc politycznych partii nie ma sensu , bo kazda poza pisem robi to co do niej nalezy i co wynika z ich politycznego programu . Jednym sie to podoba innym nie ale lezy to w zakresie dzialania partii politycznych . Jedyne PiS wyla,muje sie z tego schematu i jedyne co robi to dezintegruje spoleczenstwo prowadzac prosta droga do rozkladu panstwa .
Jego destrukcyjna dzialanosc jest niespotykana dotad w naszej historii .
Tyle zla nie wyrzadzila narodowi nawet tzw. komuna . Ta popelniajac bledy zintegrowala narod tak , ze dzisiaj ten stan moze byc tylko marzeniem politykow . Integracja byla podwojna , dokonywana przez wladze , co mialo mniejsze znaczenie  i przez ogolny sprzeciw wobec wladzy co narod cementowalo . Kaczynscy rozwalili jedna z najwiekszych wartosci narodu jaka jest poczcucie wspolnoty w strzepy !.

cyc

Data: 2011-01-24 17:23:08
Autor: Eulalia Browarek
[...]

W chwili obecnej nie ma. Nie ma prawdziwej prawicy, nie ma prawdziwej lewicy. Nie ma prawdziwych republikanów i nie ma prawdziwych demokratów. Jest troche prawdziwych faszystów i prawdziwych komunistów ;) Musi min±ć jeszcze z jedno pokolenie. Tak więc, za 15-20 lat może się co¶ wykluje.

Zennon

Data: 2011-01-24 18:08:12
Autor: cyc
Kto ma już dosyć naszych polityków z PiS i PO

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ihk91g$5jr$1news.net.icm.edu.pl...

Oby nie nazywal sie Kaczynski !

cyc

Data: 2011-01-24 17:25:04
Autor: u2
Kto ma już dosyć naszych polityków z PiS i PO
W dniu 2011-01-24 15:19, wasabi pisze:
Jest w Polsce jaka¶ siła której można by zaufać (tak na próbę) ?

Tylko PiS. Wypróbowani.

Data: 2011-01-24 17:39:08
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-24 17:25, u2 pisze:
Jest w Polsce jakaś siła której można by zaufać (tak na próbę) ?

Tylko PiS. WyprĂłbowani.

PJN cos o tym wie.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-24 17:44:53
Autor: u2
Kto ma już dosyć naszych polityków z PiS i PO
W dniu 2011-01-24 17:39, jedrus pisze:
Tylko PiS. Wypróbowani.

PJN cos o tym wie.

Wczoraj ogl±dałem Kowala we WSI 24. Mówił normalnie. Ale Szejnfeld
bajdurzył od rzeczy.

Kto ma już dosyć naszych polityków z PiS i PO