Kto ma już dosyć naszych polityków z PiS i PO

Data: 2011-01-24 15:22:35
Autor: jadrys
Kto ma już dosyć naszych polityków z PiS i PO
W dniu 2011-01-24 15:19, wasabi pisze:
Ja bym z ochot± wywalił na zbity pysk te dwie opcje. Tylko PSL też strach
władzę oddać, SLD za dużo PZPR tam jeszcze jest.

Jest w Polsce jaka¶ siła której można by zaufać (tak na próbę) ?

PPS, Piotra Ikonowicza.

Data: 2011-01-24 15:27:20
Autor: !!he®sk!!
On Mon, 24 Jan 2011 15:22:35 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
> władzę oddać, SLD za dużo PZPR tam jeszcze jest.
>
> Jest w Polsce jaka¶ siła której można by zaufać (tak na próbę) ?

 prosze cie. ikonowicz to zdolny facio tyle, ze wdal sie  w nie to towarzystwo. to podnozek millera. ikonowicz zna
 biegle kilka jezykow, niech zajmuje sie dalej tlumaczeniami.
 do polityki lepiej niech nie wraca. szkoda go. wystarczajaco
 sie osmieszyl. --

Data: 2011-01-24 15:41:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-24 15:27, !!he®sk!! pisze:
On Mon, 24 Jan 2011 15:22:35 +0100, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

W dniu 2011-01-24 15:19, wasabi pisze:
Ja bym z ochotą wywalił na zbity pysk te dwie opcje. Tylko PSL też strach
władzę oddać, SLD za dużo PZPR tam jeszcze jest.

Jest w Polsce jakaś siła której można by zaufać (tak na próbę) ?

[...]

Jaki podnóżek? Gdy tylko Miller zaczął Mu wydawać polecenia i sie okazało że ten typek nie ma nic wspólnego z lewicą , to zaraz zerwał z nim koalicję. Zrzekając się w ten sposób władzy.

Data: 2011-01-24 18:50:52
Autor: !!he®sk!!
On Mon, 24 Jan 2011 15:41:31 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>   biegle kilka jezykow, niech zajmuje sie dalej tlumaczeniami.
>   do polityki lepiej niech nie wraca. szkoda go. wystarczajaco

Jaki podnóżek? Gdy tylko Miller zacz±ł Mu wydawać polecenia i sie okazało że ten typek nie ma nic wspólnego z lewic± , to zaraz zerwał z nim koalicję. Zrzekaj±c się w ten sposób władzy.

 nie zartuj. przez dluzszy czas miller traktowal go jak chlopca
 na posylki. co do wladzy: nie mial realnych szans na cokolwiek.

Data: 2011-01-24 19:50:34
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-24 18:50, !!he®sk!! pisze:
[...]

Nic takiego sobie nie przypominam. Piotr Ikonowicz to taki współczesny Guevara.

Data: 2011-01-25 08:07:09
Autor: € he®sk €
On Mon, 24 Jan 2011 19:50:34 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Nic takiego sobie nie przypominam. Piotr Ikonowicz to taki współczesny Guevara.

 prosze cie, nie ublizaj ikonowiczowi.

Data: 2011-02-20 06:11:01
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-25 08:07, € he®sk € pisze:
On Mon, 24 Jan 2011 19:50:34 +0100, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

Nic takiego sobie nie przypominam. Piotr Ikonowicz to taki współczesny
Guevara.
  prosze cie, nie ublizaj ikonowiczowi.

A ja zachęcam do samodzielnego myślenia.

Kto ma już dosyć naszych polityków z PiS i PO