[PORD] Kto ma pierszeństwo??

Data: 2013-04-10 07:44:43
Autor: radob
[PORD] Kto ma pierszeństwo??
Witajcie.
Mam taką małą zagwozdkę. Jest sobie skrzyżowanie w Łodzi.

https://maps.google.pl/maps?q=51.736480,+19.439808&num=1&t=h&vpsrc=6&ie=UTF8&ll=51.736459,19.440023&spn=0.001309,0.004128&z=19&iwloc=A

Z ulicy Wieniawskiego skręca w prawo w ulicę Obywatelską pojazd A. Natomiast pojazd B jadąc ze wschodu na zachód ulicą Obywatelską zawraca przy Wieniawskiego. Kto ma pierwszeństwo? Pojazd A, czy B? Na Wieniawskiego jest znak A - 7 Ustąp pierwszeństwa przejazdu.

Data: 2013-04-10 18:22:57
Autor: WAM
[PORD] Kto ma pierszeństwo??
On Wed, 10 Apr 2013 07:44:43 -0700 (PDT), radob@wipos.p.lodz.pl wrote:

[...]

Te kursy które opisałeś nie są kolizyjne. Albo ja czegoś nie rozumiem?

WAM

Data: 2013-04-10 19:14:11
Autor: live_evil
[PORD] Kto ma pierszeństwo??
On 10.04.2013 16:44, radob@wipos.p.lodz.pl wrote:
[...]

Ten co jedzie Obywatelską ma pierwszeństwo przed tym co jedzie Wieniawskiego, choćby ten pierwszy jechał tyłem i bączki kręcił.

--
live_evil

Data: 2013-04-10 19:23:31
Autor: Andrzej Kubiak
[PORD] Kto ma pierszeństwo??
Dnia Wed, 10 Apr 2013 19:14:11 +0200, live_evil napisał(a):

Ten co jedzie Obywatelską ma pierwszeństwo przed tym co jedzie Wieniawskiego, choćby ten pierwszy jechał tyłem

Ni hu, hu. Gdyby jechał tyłem, ustępowałby pierwszeństwa wszystkim.

AK

Data: 2013-04-10 19:41:42
Autor: Tom N
[PORD] Kto ma pierszeństwo??
Andrzej Kubiak w <news:p1gn6inpig9d.g9ilbqmwa8i7.dlg40tude.net>:

[...]

Tak wynika z PoRD, ale z tego samego PoRD wynika, że skoro jest znak, to...

--
'Tom N'

Data: 2013-04-11 20:39:31
Autor: live_evil
[PORD] Kto ma pierszeństwo??
On 10.04.2013 19:23, Andrzej Kubiak wrote:
[...]

Nie wszystkim. Wyjeżdżający z drogi podporządkowanej tak czy siak obowiązany by był pierwszeństwa przejazdu ustąpić.

--
live_evil

Data: 2013-04-10 19:33:04
Autor: Krzysztof Jodłowski
[PORD] Kto ma pierszeństwo??
>Z ulicy Wieniawskiego skręca w prawo w ulicę Obywatelską pojazd A.
>Natomiast pojazd B jadąc ze wschodu na zachód ulicą Obywatelską
>zawraca przy Wieniawskiego.

Oczywiście chodzi Ci o:
1) pojazd A z Wieniawskiego skręca w lewo (na wschód, na mapie w prawo)
lub
2)pojazd B jedzie z zachodu na wschód (z lewej na mapie nadjeżdża i zawraca).

I pomyśleć, że ja tam dziś skręcałem z Wieniawskiego w lewo. Teraz ciarki mi przeszły po plecach ;)

--
Krzysztof

Data: 2013-04-11 00:18:15
Autor: Robert Tomasik
[PORD] Kto ma pierszeństwo??
Użytkownik <radob@wipos.p.lodz.pl> napisał w wiadomości news:442c97ec-d249-4125-82f7-9f37e1efe4f8googlegroups.com...
[...]

Jesli na Wieniawskiego jest "Ustąp", to keirujący ma ustąpić wszystkim na poprzecznej ulicy.

Data: 2013-04-11 08:05:10
Autor: 4CX250
[PORD] Kto ma pierszeństwo??
Użytkownik <radob@wipos.p.lodz.pl> napisał w wiadomości news:442c97ec-d249-4125-82f7-9f37e1efe4f8googlegroups.com...

Na Wieniawskiego jest znak A - 7 Ustąp pierwszeństwa przejazdu.

No i masz odpowiedź.

Marek

[PORD] Kto ma pierszeństwo??