Kto ma pierwszeństwo?

Data: 2011-01-31 20:11:11
Autor: Stefan Szczygielski
Kto ma pierwszeństwo?
W dniu 31.01.2011 19:55, White Power pisze:
http://img408.imageshack.us/img408/4444/niewiemp.png
Wydaje mi się że B ale czy dobrze myślę?

Wygląda trochę jak [DC] Łazienkowska ciągnąca się w stronę Watraka w odbiciu lustrzanym. Jak B nie chce mieć porysowanego boku, to albo trzymać się od tych jadących do Ostrobramskiej z dala, albo tego rodzaju pierwszeństwa nie testować...

S.

Data: 2011-01-31 20:25:33
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Kto ma pierwszeństwo?
Warszawa, koniec mostu poniatowskiego w stronę Centrum - to samo...

A jak się ludzie dziwnie patrzą jak wrzucam kierunek, gdy chce zmienić pas a efektywnie jadę prosto ;-)

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Kto ma pierwszeństwo?