Kto ma pierwszenstwo ?

Data: 2014-09-05 09:42:47
Autor: kogutek444
Kto ma pierwszenstwo ?
W dniu piątek, 5 września 2014 18:39:07 UTC+2 użytkownik Baracus napisał:
Dobry

Codziennie rano przejezdzam przez skrzyzowanie w Centrum Handlowym

Promenada w Warszawie, i biorac fakt ze 70% przejazdow konczy sie

zajechaniem drogi, klaksonem i pyskowka, mam prosbe o potwierdzenie ze

faktycznie mam pierwszenstwo ;)

https://imageshack.com/i/iq91AtcRj

Jade z kierunku oznaczonego czerwona strzalka. Mam po prawej znak

pierwszenstwa. Tuz przed jest spowalniacz, ktory gdy sie przez niego

przejezdza, sprawia wrazenie jakby sie ustepowalo pierwszenstwa.

Samochody ktore zajezdzaja droge wyjezdzaja z prawej strony (kolor

zolty). Maja slabo widoczny (za zakretem) znak ustap pierwszenstwa, tuz

przy skrzyzowaniu maja linie poprzeczna.

Moim zdaniem przyczyna calego zamieszania sa zle namalowane pasy, ktore

na skrzyzowaniu zakrecaja w prawo.

https://www.google.pl/maps/@52.2308324,21.1043877,137a,20y,41.75t/data=!3m1!1e3

Pozdr.

Adam