Kto ma prawa do nazwy (handlowej) "Maybach Ojca Rydzyka"?

Data: 2016-12-05 01:26:01
Autor: A. Filip
Kto ma prawa do nazwy (handlowej) "Maybach Ojca Rydzyka"?
https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-wsieci-tadeusz-rydzyk-maybacha-mam-plastikowe-modele-ktore-m,nId,2317119
"wSieci". Tadeusz Rydzyk: Maybacha mam. Plastikowe modele, które mi przesłali ludzie
4 grudnia 2016 (21:29)
[...] Rozprawia się również z fałszywymi wrzutkami, które od lat
rozpowszechniają niektóre media. [...]  Maybacha mam -- plastikowe
modele tego samochodu przysłali mi ludzie w prezencie [śmiech]. Choć
kiedy o tym napisali, nie wiedziałem nawet, co to jest. Potem kiedyś
na autostradzie mi pokazano. Nic specjalnego, samochód jak samochód -
śmieje się ojciec Tadeusz [...]

Jak wyglądają pod względem prawnym alternatywy Maybach/Samochód i
Rydzyka/Dyrektora?  ;-)

--
A. Filip
Śpiesz się powoli.  (Przysłowie japońskie)

Kto ma prawa do nazwy (handlowej) "Maybach Ojca Rydzyka"?