Kto ma rację: Rostowski czy Balcerowicz ?

Data: 2011-03-08 14:14:28
Autor: skippy
Kto ma rację: Rostowski czy Balcerowicz ?

Użytkownik "XXL" <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:il59l6$j1i$1inews.gazeta.pl...
http://www.parkiet.com/artykul/7,1027496.html

w końcu powiesz czy Balcerowicz chciał startować na prezia z ramienia PO, czy nie?

Data: 2011-03-09 07:45:05
Autor: XXL
Kto ma rację: Rostowski czy Balcerowicz ?
W końcu powiesz czy Balcerowicz chciał startować na prezia z ramienia PO, czy nie?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Dlaczego powtarzasz po raz kolejny raz to samo pytanie do mnie ?
Skąd ja to mam wiedzieć ? Jeśli ta sprawa tak bardzo Cię nurtuje spróbuj
dotrzeć z tym pytaniem bezpośrednio do L.Balcerowicza.

Wracając do meritum wątku: tak naprawdę tylko bezpośrednia debata telewizyjna
między prof.Rostowskim a prof.Balcerowiczem miałaby tutaj sens.
Przy okazji obaj ekonomiczni eksperci mogliby podyskutować o całym pakiecie
reform dotyczących finansów publicznych.
Ale wstrzemięźliwość czy nawet obawy L.Balcerowicza przed odbyciem takiej
debaty skłaniają mnie do wniosku, że takiej debaty się obawia ze względów
prestiżowych.

Data: 2011-03-09 11:23:19
Autor: XXL
Kto ma rację: Rostowski czy Balcerowicz ?
Zamiast debaty telewizyjnej z min. Rostowskim były min. finansów L.Balcerowicz
woli medialne monologi (patrz załączony link).
Polacy czekają na prawdziwą debatę fachowców a nie monologi  !!!
Zarówno o OFE jak i reformie finansów publicznych.

http://biznes.onet.pl/balcerowicz-krytycznie-o-rzadowych-propozycjach,18493,4205628,3790557,251,1,news-detal

Data: 2011-03-09 12:59:04
Autor: Dieter
Kto ma rację: Rostowski czy Balcerowicz ?
Rudy dobral sie do kasy cwaniakow z OFE i dlatego zaczynaja jechac po nim, rowniez w mediach. Stad ajwaj wszelkich autorytetow ekonomicznych.

OFE, to jak do tej pory 14 mld w plecy dla przyszlych emerytow, ale za to prezesi, dyrektorzy i akwizytorzy OFE maja sie swietnie.

Jestem za dobrze zarzadzanym ZUSem, a nie za utrzymywaniem dodatkowej armii cwaniakow z OFE.

BTW: Podobno haslem wyborczym PO w najblizszych wyborach ma byc: "Wszystko po 5 zlotych".

Dieter

Data: 2011-03-09 12:14:01
Autor: XXL
Kto ma rację: Rostowski czy Balcerowicz ?
Rudy dobral sie do kasy cwaniakow z OFE i dlatego zaczynaja jechac po nim, rowniez w mediach. Stad ajwaj wszelkich autorytetow ekonomicznych.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ja jestem zdziwiony tym, że L.Balcerowicz odmawia uczestnictwa w debacie
telewizyjnej z min. Rostowskim.
Jeśli jest przekonany o swoich racjach to powinien w takiej debacie chętnie
wziąć udział i udowodnić że ma rację.
Tym bardziej, że przeciwnikiem w dyskusji nie jest A.Lepper tylko ekonomista.

Jestem za dobrze zarzadzanym ZUSem, a nie za utrzymywaniem dodatkowej armii cwaniakow z OFE.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A nie jesteś zwolennikiem likwidacji ZUS i wprowadzenia emerytur rodzinnych
wzorem grupki marzycieli z tego forum bujających w obłokach ?

Data: 2011-03-09 13:21:54
Autor: skippy

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il7qu9$810$1inews.gazeta.pl...
[...]

dla jasności ja jestem za podatkiem i zasiłkiem emerytalnym
czyli odkłamaniem rzeczywistości i nadaniem rzeczom prawdziwych nazw w sumie
i zaprzestaniu obiecywania SF w postaci wyliczenia emerytury za 40 lat, skoro za 40 lat nikt nie wie co będzie oprócz pana Boni

Data: 2011-03-09 20:14:00
Autor: Endriu
[...]

Nic dodać nic ująć.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-09 13:08:57
Autor: skippy

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:il7q2a$rt$1news.onet.pl...
[...]

Pewnie będą ostre zwolnienia, więc wielu prywatnie ostro agituje w sieci

Jestem za dobrze zarzadzanym ZUSem, a nie za utrzymywaniem dodatkowej armii cwaniakow z OFE.

BTW: Podobno haslem wyborczym PO w najblizszych wyborach ma byc: "Wszystko po 5 zlotych".

oby po 5:)

Kto ma rację: Rostowski czy Balcerowicz ?