Kto ma sklerozę?

Data: 2011-03-12 18:42:40
Autor: alibaba8
Kto ma sklerozę?
Pokazały się nowe spoty reklamowe PiS. Jak ja dobrze pamiętam to Kaczyńscy wchodzili w skład AWS, który wprowadzał reformę emerytalną, więc o co w tych spotach chodzi??? Jeżeli nawet nie, to za tą reformę odpowiada związek Solidarność, który teraz jest zapleczem PiS. Czy ci ludzie już krzty honoru nie mają???

Data: 2011-03-12 19:39:52
Autor: marfi
Kto ma sklerozę?
Użytkownik <alibaba8@vp.pl> napisał w wiadomości news:178f.000000d0.4d7bb090newsgate.onet.pl...
[...]

  Honor i polityka?
  Masz dziwne skojarzenia- spróbuj sił w kabarecie :)

--
marfi

Data: 2011-03-14 01:31:13
Autor: Jan Werbinski
Kto ma sklerozę?
[...]

Chodzi o robienie wody z mózgu ludziom. Nasi rodacy, to w kupie ciemna masa więc strategia jest skuteczna.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Kto ma sklerozę?