Kto ma wątpliwości że to był zamach ?

Data: 2010-12-11 10:36:32
Autor: u2
Kto ma wątpliwości że to był zamach ?
... chodzi oczywiście o katastrofę w Smoleńsku 10 kwietnia 2010 roku.

Data: 2010-12-11 09:47:20
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
... chodzi oczywiście o katastrofę w Smoleńsku 10 kwietnia 2010 roku.

to bylo mordertwo i zamach stanu.

moze jeszcze dzisiaj wkleje tekst ktory tlumaczy dlaczego rosja zdecydowala
sie na ten zamach. Zreszta nawet GW(chyba przez roztargnienie), puscila farbe wczesniej.

Data: 2010-12-11 02:52:59
Autor: dexth
On 11 Gru, 10:47, " obserwator" <darz_...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
u2 <u...@o2.pl> napisa (a):

> ... chodzi oczywi cie o katastrof w Smole sku 10 kwietnia 2010 roku.

to bylo mordertwo i zamach stanu.
[.............]

Nie było motywu.

pozdr dexth

Data: 2010-12-11 11:54:34
Autor: u2
W dniu 2010-12-11 11:52, dexth pisze:
[...]

Jasne, kurica nie ptica, polsza nie zagranica.

Data: 2010-12-11 14:19:39
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d03586d$0$20992$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A kto miał ten zamach zrobić ?
Putin ? Dla niego to by było niewygodne rozdmuchać sprawę Katynia.
A poza tym jakby chciał to miał okazję w Gruzji.
Tusk ? Po co jak Kaczyński i tak już się kończył.
Wystarczy zwykła kalkulacja.

bolek

Data: 2010-12-11 14:27:17
Autor: u2
W dniu 2010-12-11 14:19, bolek pisze:
Jasne, kurica nie ptica, polsza nie zagranica.
A kto miaÂł ten zamach zrobiĂŚ ?
Putin ? Dla niego to by byÂło niewygodne rozdmuchaĂŚ sprawĂŞ Katynia.
A poza tym jakby chciaÂł to miaÂł okazjĂŞ w Gruzji.
Tusk ? Po co jak KaczyĂąski i tak juÂż siĂŞ koĂączyÂł.
Wystarczy zwykÂła kalkulacja.

Oczywiście pójdzie na NN. Śledztwo się umorzy z BCP, a winnych wrogiej
propagandzie z PiS-u przykładnie się ukarze :)

Data: 2010-12-11 14:36:55
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d037c38$0$27042$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-12-11 14:19, bolek pisze:
Jasne, kurica nie ptica, polsza nie zagranica.
A kto mia3 ten zamach zrobia ?
Putin ? Dla niego to by by3o niewygodne rozdmuchaa sprawe Katynia.
A poza tym jakby chcia3 to mia3 okazje w Gruzji.
Tusk ? Po co jak Kaczynski i tak ju? sie konczy3.
Wystarczy zwyk3a kalkulacja.

Oczywiście pójdzie na NN. Śledztwo się umorzy z BCP, a winnych wrogiej
propagandzie z PiS-u przykładnie się ukarze :)

Raczej wyśmieje.

Data: 2010-12-11 14:39:49
Autor: u2
Kto ma wątpliwości że to był zamach ?
W dniu 2010-12-11 14:36, bolek pisze:
OczywiÂście pĂłjdzie na NN. ÂŚledztwo siĂŞ umorzy z BCP, a winnych wrogiej
> propagandzie z PiS-u przykÂładnie siĂŞ ukarze :)
Raczej wyÂśmieje.

Nie da się, kabaret opanowany przez Żydów Wójcika i Górskiego ale jednak
sprawa polityczna.

Data: 2010-12-11 11:23:29
Autor: u2
W dniu 2010-12-11 10:47,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Ok, chętnie poczytam.

Data: 2010-12-11 11:40:00
Autor: Krzysztof

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:idvhb8$nei$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

... chodzi oczywiście o katastrofę w Smoleńsku 10 kwietnia 2010 roku.

to bylo mordertwo i zamach stanu.

moze jeszcze dzisiaj wkleje tekst ktory tlumaczy dlaczego rosja zdecydowala
sie na ten zamach.
Takie same jak ostatnio ? Możesz sobie podarować.

K.

Data: 2010-12-11 13:49:46
Autor: cytryna
Kto ma w±tpliwo¶ci ¿e to by³ zamach ?
u2 <u_2@o2.pl> napisa&sup3;(a): > ... chodzi oczywi&para;cie o katastrof&ecirc; w Smole&ntilde;sku 10 kwietnia 2010 roku.

to bylo mordertwo i zamach stanu.

moze jeszcze dzisiaj wkleje tekst ktory tlumaczy dlaczego rosja zdecydowala
sie na ten zamach. Zreszta nawet GW(chyba przez roztargnienie), puscila farbe wczesniej.

-- Wys&sup3;ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
***************************

Każda rzetelna informacja jest na wagę złota. Tak przy okazji informuję o ciekawej publikacji w GP na temat spuszczenia Donka przez Grzesia w kanał,
zgodnie z praktyką niezapomnianego Josifa Wissarionowicza.

Data: 2010-12-12 00:05:13
Autor: pluton
Kto ma w±tpliwo¶ci ¿e to by³ zamach ?
Każda rzetelna informacja jest na wagę złota.

Ja wszedlem w posiadanie takiej informacji i niniejszym sie z wami dziele.
Oto ona: była mgła.

Nullification

Data: 2010-12-11 11:39:05
Autor: Krzysztof
Kto ma wątpliwości że to był zamach ?
.. chodzi oczywiście o katastrofę w Smoleńsku 10 kwietnia 2010 roku.
Zamach to zbyt mocno powiedziane, ale pewien telefon 20 minut przed katastrofą mógł poważnie wpłynąć na decyzję o lądowaniu.

K.

Data: 2010-12-11 12:34:58
Autor: cyc

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:idvkc8$48j$1inews.gazeta.pl...
[...]

W zawiazku z tym powinnismy domagac sie krzyczac niemal prawdy o smierci 96 pasazerow samolenskiego saomlotu .
To skandal , ze do tej pory nie postawiono zarzutow tym , ktorzy maja krew na rekach i ktorzy bez watpienia przyczynili sie do katastrofy a dzisiaj na dodatek usiluja rozdawac karty .
Chcemy prawdy o smolensku , calej prawdy o wszystkich aspektach problemu . Kto w kancelarii prezydenta , jesli nie on sam i dlaczego zdecydowal o takim skladzie delegacji ? ( tyle najwazniejszych osob w jednym locie ) , dlaczego pilot ladowal mimo pelnej swiadomosci tego , ze takie doswiadczenie najprawdopodobniej skonczy sie tragedia ?, o czym rozmawiali blizniacy tuz przed podjeciem przez pilota ..? jednoznacznej decyzji o ladowaniu ? . Tych i mase innych pytan nie wolno unikac , one musza byc wyjasnione tymbardziej , ze odpowiedzi najoprawdopodobniej beda kompromitujace dla czesci tych , ktorzy dzisiaj oczerniaja demokratyczne wladze w Polsce dopuszczajac sie faszystowskich prowokacji prawdopodobnie po to aby zamataczyc wlasny udziual w katastrofie 1.
Nasz krzyk o prawde nie moze byc zagluszany przez szalencow usilujacych splycic wine prawdziwie odpowiedzialnych za katastrofe .
Powtorze !, chcemy  prawdy , calej prawdy a nie kaczej prawdy !!.

cyc

Data: 2010-12-11 13:36:19
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-12-11 12:34, cyc pisze:

[...]

Ty kurwa taki głupi jesteś czy udajesz?

> o czym rozmawiali blizniacy tuz
> przed podjeciem przez pilota ..?

Kretynie, gdyby rozmawiali o czymś innym niż stan
zdrowia swojej matki to już dawno GWno by cytowało
całą tą rozmowę!!!

--

Tomy M.

"Patriotyzm nie ma nic wspólnego z konserwatyzmem. Co więcej jest on przeciwieństwem konserwatyzmu. Patriotyzm jest pomostem łączącym przeszłość i przyszłość. Żaden prawdziwy rewolucjonista nie był internacjonalistą" — George Orwell

Data: 2010-12-12 00:06:17
Autor: pluton
Kto ma wątpliwości że to był zamach ?
Kretynie, gdyby rozmawiali o czymś innym niż stan
zdrowia swojej matki to już dawno GWno by cytowało
całą tą rozmowę!!!

A dlaczego w takim razie radio ma ryja nie puszcza tej rozmowy 3 razy
dziennie ?

Nullification

Data: 2010-12-11 11:53:53
Autor: u2
W dniu 2010-12-11 11:46, pseudo-rAzor pisze:

.. chodzi oczywiście o katastrofę w Smoleńsku 10 kwietnia 2010 roku.

Masz na to jakieś dowody czy tylko podpierasz się tym co wygaduje A.
Macierewicza i całe otoczenie prezesa PiS?

Doskonałą stronę poświęconą zamachowi w Smoleńsku stworzyli Niemcy,
jankesi też nie dają się nabrać na demokracje w Rosji.

A że to był zamach widać m.in. po merdialnych GWnianych doniesieniach :)

Data: 2010-12-11 14:11:43
Autor: wekon
"u2"  wrote in message news:4d034623$0$22802$65785112news.neostrada.pl...

... chodzi oczywiście o katastrofę w Smoleńsku 10 kwietnia 2010 roku.
-- -- -- -- -- -- -

każdy kolejny "kontrolowany wyciek" z GWna i WSI24 tylko to potwierdza

wekon

Data: 2010-12-11 14:30:41
Autor: u2
W dniu 2010-12-11 14:11, wekon pisze:
. chodzi oczywiście o katastrofę w Smoleńsku 10 kwietnia 2010 roku.

każdy kolejny "kontrolowany wyciek" z GWna i WSI24 tylko to potwierdza

Najbardziej zaszkodził śledztwu wyciek stenogramów od Pana Prezydenta
Komorowskiego i Pana Premiera Tuska.

To po prostu dywersja i sabotaż. Ruscy po opublikowaniu stenogramów
odmówili dalszej współpracy.

Kto ma wątpliwości że to był zamach ?