Kto ma wątpliwości, że to było morderstwo?

Data: 2010-12-03 18:46:49
Autor: u2
Kto ma wątpliwości, że to było morderstwo?
W dniu 2010-12-02 08:58, Azor jest pedałem pisze:
Były minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro pokazany jest migawkowo,
jak podczas przesłuchania przed komisją śledczą pewnym głosem wygłasza
wyuczone formułki, ale pod stołem nerwowo porusza nogą.

Choć Pan Minister Zero nie jest postacią z mojej bajki, to jednak trudno
zarzucić mu morderstwo, a nawet przyczynienie się do śmierci znajomej
węglowej baronowej :)

Kto ma wątpliwości, że to było morderstwo?