Kto mi nabije amortyzator azotem?

Data: 2009-09-03 11:34:56
Autor: de Fresz
Kto mi nabije amortyzator azotem?
On 2009-09-03 09:19:02 +0200, Marek B <redywywalto@noe.net.pl> said:

Poszukuję zakładu w zachodniopomorskim, który nabije mi am ortyzator azotem do około 150psi (jakieś 10bar), czy ktoś widział  czy ktoś wie?

W Trójmieście jest firma, która porządnie regeneruje amory, ale cholera uleciała mi jej nazwa.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-09-04 12:51:53
Autor: No email

http://www.nagengast.pl/

Data: 2009-09-04 13:06:03
Autor: de Fresz
On 2009-09-04 12:51:53 +0200, No email <mail@mail.pl> said:

W Trójmieście jest firma, która porządnie regeneruje amory, ale cholera uleciała mi jej nazwa.

http://www.nagengast.pl/

Dokładnie o nich chodziło. Znam ludzi którzy korzystali z ich usług i są bardzo zadowoleni, choć nie są najtańsi.