Kto mi odpowie na takie pytanie

Data: 2011-02-08 19:34:30
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Kto mi odpowie na takie pytanie
Dlaczego ta policja na Slonsku pod dowudztwem Chuja Kluka i innych Chujuf we wspolpracy z mafiom paliwowom, wenglowom i tom od kurew kurwiarskom burdelowom dodatkowo czepiala sie uczciwych ludzi i chciala uczciwych ludzi wykanczac chociaz oni nie stali na drodze mafiom?

Jaki interes miala i ma policja w wykanczaniu uczciwych Polakuf?
Czy tam pracujom jurz tylko same Rzydy i ukrainskie potomki UPA?

Kto mi odpowie na to pytanie mendrcy wy 5 PLN warci?

W czyim interesie prubowali z uczciwego czlowieka zrobic na sile zlodzieja, gwalciciela, zboka, bandyte urzywajonc najbardziej perfidnych srodkuf?
Ile tych pieniedzy bylo rze tym kurwom prawniczo policyjnym sie oplaca za to isc do piekla razem z Hitlerem, Stalinem i innymi oprawcami swiata tego?

Prawdopodobnie chodzilo o pieniadze, kturymi ten czlowiek mial zarzondzac ale mafia ruska miala inne pomysly na to jak je wydac.
Skoro wydali to czego jeszcze chcom zlodzieje policyjno-prawnicze?

Kto mi odpowie na takie pytanie