Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Kto mi popsuÅ‚ kierownicÄ™ seicento

Kto mi popsuł kierownicę seicento

Data: 2010-06-29 18:23:42
Autor: Sebastian Biały
Kto mi popsuł kierownicę seicento
Witam.

Seicento ma krzywo kierownice na wprost. Jakies 20 stopni od prawidłowego położenia. Upierdliwe. Oczywiście powinienem pójśc do mechnika-psuja tylko mam problem ... do którego ?

Mialy miejsce dwa zdarzenia "naprawcze" jedno po drugim w dwóch kompletnie różnych miejscach. Nie wiem kto nabroił. Ale może ktoś mi jest w stanie to okreslić na podstawie opisu naprawy:

a) pierwszy mechanik zmieniał obudowę alternatora i uzwojenia rozrusznika ("Pan Henio w garażu").

b) drugi zmieniał główną wiązkę przewodów pod maską i rozbierał deskę (poważne ASO).

Która z tych dwoch czynności wymaga manipulacji położeniem kierownicy po zakonczonej pracy?

Jeśli a) to może rozkręcił mi drążki i poskręcał już w innej pozycji.

Jeśli b) to może ściąganie deski wymaga zdjęcia kierownicy i założenia ją na zębatkę "w troche innej pozycji".

Może mi ktoś to potwierdzić?

Stawiam ze b) , bo pomiedzy naprawami przejechalem jakies 100m po drogach osiedlowych i nie zauważyłem problemu. Ale pewności mam 0.

Data: 2010-06-29 11:46:11
Autor: Pszemol
Kto mi popsuł kierownicę seicento
"Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> wrote in message news:i0d6ml$vbm$1news.onet.pl...
Jeśli b) to może ściąganie deski wymaga zdjęcia kierownicy i założenia ją na zębatkę "w troche innej pozycji".

Głosowałbym za b).

Data: 2010-06-29 18:34:16
Autor: news
Kto mi popsuł kierownicę seicento
Stawiam ze b) , bo pomiedzy naprawami przejechalem jakies 100m po drogach osiedlowych i nie zauważyłem problemu. Ale pewności mam 0.

tez podejrzewam b. przestaw sobie sam i po krzyku :P

Data: 2010-06-29 19:06:25
Autor: Sebastian Biały
Kto mi popsuł kierownicę seicento
On 2010-06-29 18:34, news wrote:
tez podejrzewam b. przestaw sobie sam i po krzyku :P

tak tez zrobie, bardziej martwiłem się że trzeba będzie walczyć z geometrią.

Ściagnięcie poduszki stanowi jakis problem, czy domowymi narzędziami dam radę niczego nie uszkodzić?

Data: 2010-06-29 23:31:38
Autor: Grejon
Kto mi popsu³ kierownicê seicento
W dniu 2010-06-29 19:06, Sebastian Bia³y pisze:

¦ciagniêcie poduszki stanowi jakis problem, czy domowymi narzêdziami dam
radê niczego nie uszkodziæ?

Nie wiem jak w SC, ale w sterej Megane poduszkê mo¿na by³o zdj±æ jednym torxem. My¶lê ¿e u ciebie bêdzie podobnie.

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-06-29 18:34:20
Autor: J_K_K
Kto mi popsuł kierownicę seicento
Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0d6ml$vbm$1news.onet.pl...
b) drugi zmieniał główną wiązkę przewodów pod maską i rozbierał deskę (poważne ASO).

Pewnie ściągnął kierownicę, żeby dostać się do przełączników
pod kierownicÄ….

Pzdr

JKK

Data: 2010-06-29 19:09:08
Autor: Piter
Kto mi popsu³ kierownicê seicento
na  ** p.m.s **  Sebastian Bia³y pisze tak:

Je¶li b) to mo¿e ¶ci±ganie deski wymaga zdjêcia kierownicy i
za³o¿enia j± na zêbatkê "w troche innej pozycji".

Mo¿e mi kto¶ to potwierdziæ?

do b ju¿ nie je¼dzij :)

--
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87
    vw passat B5 1.6 '98

Data: 2010-06-29 22:48:08
Autor: Tomasz Pyra
Kto mi popsuł kierownicę seicento
Sebastian Biały pisze:
Witam.

Seicento ma krzywo kierownice na wprost. Jakies 20 stopni od prawidłowego położenia. Upierdliwe. Oczywiście powinienem pójśc do mechnika-psuja tylko mam problem ... do którego ?

Mialy miejsce dwa zdarzenia "naprawcze" jedno po drugim w dwóch kompletnie różnych miejscach. Nie wiem kto nabroił. Ale może ktoś mi jest w stanie to okreslić na podstawie opisu naprawy:

a) pierwszy mechanik zmieniał obudowę alternatora i uzwojenia rozrusznika ("Pan Henio w garażu").

b) drugi zmieniał główną wiązkę przewodów pod maską i rozbierał deskę (poważne ASO).

Która z tych dwoch czynności wymaga manipulacji położeniem kierownicy po zakonczonej pracy?

Jeśli a) to może rozkręcił mi drążki i poskręcał już w innej pozycji.

Jeśli b) to może ściąganie deski wymaga zdjęcia kierownicy i założenia ją na zębatkę "w troche innej pozycji".

Raczej b), ale jest prosty sposób jak to sprawdzić.

Jeżeli od pozycji w której teraz jedziesz prosto (czyli koło kierownicy przekręcone o 20 stopni) masz tyle samo do przekręcenia do lewego i prawego oporu (maksymalnego skrętu kierownicy), to oznacza źle założone koło kierownicy na wielowypuście.

Natomiast jeżeli w połowie drogi między jednym a drugim oporem masz koło kierownicy ustawione prosto (ale obecnie koła lekko skręcone), to znaczy że krzywo jest ustawione na drążkach.

Kto mi popsuł kierownicę seicento

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona