Kto mi sra pod oknem?

Data: 2010-05-26 19:00:27
Autor: boukun
Kto mi sra pod oknem?
Kto bawi się w głupiego Piotrusia, judzi i nagłaśnia mnie w Świdnicy?
http://forum.dziennik.swidnica.pl/viewtopic.php?t=10036&sid=356e703cbd1d8158a6cc34b67a6f9132

Wygląda na to, że to kupa sra mi pod oknem...

boukun

Data: 2010-05-26 11:33:52
Autor: Tzva Adonai
Kto mi sra pod oknem?
boukun napisał(a):

Wygl�da na to, �e to kupa sra mi pod oknem...

Swoich poglądów się wstydzisz?.. Przecież prawdę o tobie napisano....

Data: 2010-05-26 20:42:13
Autor: boukun
Kto mi sra pod oknem?

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:688fbc97-7516-4844-a38b-f0218d5a93a6o1g2000vbe.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

Wygl�da na to, �e to kupa sra mi pod oknem...

Swoich poglądów się wstydzisz?.. Przecież prawdę o tobie napisano...
-- -- -- -- -- -- -- -
Głupa walisz, sam pisałes idioto... Ty masz niezgorzej pod deklem jak głupi Piotruś, też latasz za mną po forach, portalach i srasz mi gdzie tylko możesz. Przypomnę tylko klip o Hirschbergu i nadawanie do Niemców na mnie...

boukun

Data: 2010-05-26 11:52:58
Autor: Tzva Adonai
Kto mi sra pod oknem?
boukun napisał(a):

G�upa walisz, sam pisa�es idioto... Ty masz niezgorzej pod deklem jak g�upi
Piotru�, te� latasz za mn� po forach, portalach i srasz mi gdzie tylko mo�esz.

A jeśli nawet ja to napisałem, to co?.. Ty Niedźwiecki sam nie wiesz,
czego chcesz.. Z jednej strony upubliczniasz swoje filmy dla
publiczności celem zapoznania jej z twoim odkrywczym światopoglądem, z
drugiej masz do mnie pretensje, gdy popularyzuję twoje przesłanie..
Dzięki mnie masz realną szansę na to, że na twój widok Świdniczanie
będą mówić: "patrz, to ten, co woli podkowę od Żyda Jezusa"...
Powinieneś być mi wdzięczny...

Data: 2010-05-26 21:01:31
Autor: boukun
Kto mi sra pod oknem?

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:2cccd7cc-e58d-43eb-a00b-b15a2cc35d90f13g2000vbm.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -
Idioto, jak pokazałem to dzisiaj Adriance, to się zdenerwowała i zapytała, czy nie mogę tej twojej "popularyzacji mnie" usunąć. Powiedziała, że ona i tak jest już prawie osobą publiczną...

PS. W poniedziałek była we Wrocławiu na sesji Parlamentu Młodzieży Wrocławia, zaproszona z Młodzieżowej Rady Ziemi Świdnickiej... Robi większą karierę w polityce jak ja...

boukun

Data: 2010-05-26 12:08:28
Autor: Tzva Adonai
Kto mi sra pod oknem?
boukun napisał(a):

PS. W poniedzia�ek by�a we Wroc�awiu na sesji Parlamentu M�odzie�y Wroc�awia,
zaproszona z M�odzie�owej Rady Ziemi �widnickiej.... Robi wi�ksz� karier� w
polityce jak ja...

To tylko kwestia czasu, kiedy trafi na listę Żydów...

Data: 2010-05-26 21:10:11
Autor: boukun
Kto mi sra pod oknem?

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:682aa541-f237-4860-8d13-d621c56618fdc11g2000vbe.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Wątpliwe, ona jedyna z całego polit-towarzystwa nieklerykalna...

boukun

Data: 2010-05-26 12:16:53
Autor: Tzva Adonai
Kto mi sra pod oknem?
boukun napisał(a):

W�tpliwe, ona jedyna z ca�ego polit-towarzystwa nieklerykalna...

A co to ma do rzeczy?.. Na listach Żydów widnieją w większości
ateiści.. Już dawno temu ci mówiłem, że jeśli chcesz uchodzić w
środowisku narodowym za autorytet, to powinieneś poddać się badaniom
genetycznym określającym pochodzenie etniczne.. Wtedy będzie wiadomo,
która narodowość w tobie przeważa... Mógłbyś wtedy wyjaśnić swojemu
synowi dlaczego mimo, że dorastał w antyżydowskim domu, to jednak są
tacy, którzy widzą w nim Żyda...

Data: 2010-05-26 21:18:47
Autor: boukun
Kto mi sra pod oknem?

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:c43de21e-2a5d-410d-a66b-fe7b20cb7110q8g2000vbm.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Jestem książkowym opisem prawdziwego Polaka, przyjdzie czas, że bądą mnie w podręcznikach za wzór stawiać...

boukun

Data: 2010-05-26 12:23:37
Autor: Tzva Adonai
Kto mi sra pod oknem?
boukun napisał(a):

Jestem ksiażkowym opisem prawdziwego Polaka

Te "książkowe przykłady" już nie raz można było o kant tyłka potłuc...

***

Werner Goldberg (ur. 3. października 1919, zm. 28. września 2004), pół-
Żyd, pół-Niemiec (z niem. Mischling), który przez krótki okres, w
czasie II Wojny Światowej, służył w Wehrmachcie. Jego zdjęcie zostało
opublikowane w niemieckiej gazecie jako "Idealnego żołnierza
niemieckiego".

http://pl.wikipedia.org/wiki/Werner_Goldberg

Data: 2010-05-26 21:29:51
Autor: boukun
Kto mi sra pod oknem?

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:110f9eb6-f195-455b-899d-c757c84f9601a20g2000vbc.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

No właśnie, reżim sam ustanawiał swoje kryteria i normy.. Ale cały w tym ambaras, żeby wprowadzić deklarację przynależności narodowej i deklarację poczucia narodowościowego, według mojej uniwersalnej zasady, że tożsamości swoich rodziców i przodków nie można zakłamać ani zdradzić...

Na dzisiaj koniec pierdolenia, idę dzieciom zrobić kolację...

boukun

Data: 2010-05-26 12:33:34
Autor: Tzva Adonai
Kto mi sra pod oknem?
boukun napisał(a):

No w�a�nie, re�im sam ustanawia� swoje kryteria i normy..

Dlatego tylko badanie genetyczne daje 100 procentową pewność..

Data: 2010-05-26 21:37:42
Autor: boukun
Kto mi sra pod oknem?

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:d33c2baa-7b5f-439b-b162-3b3e2e719cd9l6g2000vbo.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

No w�a�nie, re�im sam ustanawia� swoje kryteria i normy..

Dlatego tylko badanie genetyczne daje 100 procentową pewność..

Jeszcze raz powtarzam, tożsamości swoich rodziców i przodków nie można zakłamać ani zdradzić. Nie ze mną te numery Tzva. Te numery z badaniami DNA mają zaciemnić obraz sytuacji.. Co z tego, że ktoś będzie chodził z glejtem i się chwalił, że ma żydowskie DNA, jak sekta Mormonów i tak go nie zakwalifikuje na administratora Polski, a tylko mu tym świstkiem gębę zamknie..., żeby nie krzyczał, że Żydzi rtządzą Polską... I o to chodzi w tym całym zamęcie, na który to lep daje się nabierać awe.. Ale awe to nie jest czysty Polak, tylko półkrwi Litwin...

boukun

Data: 2010-05-26 12:50:53
Autor: Tzva Adonai
Kto mi sra pod oknem?
boukun napisał(a):

Jeszcze raz powtarzam, to�samo�ci swoich rodzic�w i przodk�w nie mo�na zak�ama�
ani zdradziďż˝. Nie ze mnďż˝ te numery Tzva

Z tego wniosek, że wolisz żyć w nieświadomości?... Tak jak mówiłem -
mi to w zasadzie zwisa kto jaką ma narodowość, pod warunkiem, że nie
przypierdala się do mojej... Ja swoją narodowość wybrałem z
przekonania, a nie z powodu genetycznego pokrewieństwa i jestem tego
świadom.. Myślę, że tego typu świadomość mogłaby cię uchronić na
starość przed ostrym zdziwaczeniem graniczącym z chorobą psychiczną...

Data: 2010-05-26 23:02:37
Autor: boukun
Kto mi sra pod oknem?

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:9612d638-da41-45f0-b2bf-521a4012e9cee28g2000vbd.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Pierdolisz Tzva nie solisz.
Mój ojciec już 5,5 roku nie żyje, zmarł jako etniczny Polak, matka poczuwa sę wyłącznie do polskiej narodowości, coć może się doszukiwać po części i ukraińskich korzeni i jaką tu większą świadomość mi potrzeba? Jak mógłbym się wyprzeć swoich rodziców i zakłamać swoją i ich polską tożsamość narodową?

boukun

Data: 2010-05-26 21:25:57
Autor: awe
Kto mi sra pod oknem?

boukun napisał(a):

[...]

caly czas mu to polecam Family Finder za 289$ w familytreedna.com - zobaczy jakich ma kuzynow. moj krewny robil takie badanie - oj dzialo sie dzialo a jeszcze co chwila jakis kuzyn sie pojawia:-)
awe

Data: 2010-05-26 21:21:02
Autor: boukun
Kto mi sra pod oknem?

boukun napisał(a):

[...]

To wam pasuje teraz, zamącić w głowach Polakom, niech nie szumią, że mniejszość nimi rządzi... Ta strategia też was pożre...

boukun

Data: 2010-05-26 22:03:56
Autor: awe
Kto mi sra pod oknem?

boukun napisał(a):

[...]

na 100% jestes chazar a nazwisko masz typowo chazarskie
awe

Data: 2010-05-27 09:13:39
Autor: sofu
Kto mi sra pod oknem?

-
-- -- -- -- -- -- -

[...]

No, nie przesadzaj!
Większej kariery w polityce od ciebie, to ona chyba nie zrobi nigdy?!

sofu

Data: 2010-05-26 19:14:16
Autor: awe
Kto mi sra pod oknem?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:htjk8a$95o$1mx1.internetia.pl...
[...]

-- -- -- -- --
jeszcze radnym z ramienia eselde czy pelo zostaniesz. idz ta droga:-)
awe

Data: 2010-05-26 19:14:48
Autor: boukun
Kto mi sra pod oknem?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:htjki1$kkg$1news.onet.pl...

[...]

Chyba se jaja robisz, ogólnopolska koalicja POPiSSLD ramię w ramię czołobitnie stawia pomniki JPII... Niedługo jeden więcej będzie w Świdnicy... W końcu razem zorganizowali okrągły żłób... i od 21 lat chadzają na pielgrzymki, a jak trzeba, to i ateistkę jarugę-Nowacką pochowają po judeokatolicku z kościelnym obrządkiem...

boukun

Data: 2010-05-27 10:09:09
Autor: Tomy M.
Kto mi sra pod oknem?
Bokun ... jesteście jednak idiotą:

http://www.youtube.com/watch?v=KqBqHpLrL08

  Podkowy nie wolno tak wieszać, BO PRZYNOSI PECHA!
Podkowa musi być powieszona otwartą częścia do góry
aby łapała szczęście.
  Jeżeli już Bokun jesteście przesądni, chociaż to
świadczy o Waszej głupocie ... to chociaż celebrujcie
tą Waszą wiarę zgodnie z jej zasadam.
Nie będzie mi dane przeczytać Waszej odpowiedzi
bo na razie jeszcze siedzicie u mnie towarzyszu Bokun w KF'ie :-)

Tomy M.

Data: 2010-05-26 19:56:30
Autor: rAzor's Edge :-)
Kto mi sra pod oknem?
Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:
[...]

Powiedzmy szczerze - nikt nie ma dla ciebie szacunku. Jesteś jak nocnik - nic tylko ci w tę... wielkonosą rozdziawę narżnąć.
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Data: 2010-05-26 20:01:34
Autor: boukun
Kto mi sra pod oknem?

Użytkownik "rAzor's Edge :-)" <bronek.ze.wsi@kgb.ru> napisał w wiadomości news:htjnc4$tu8$1news.onet.pl...
[...]

Jakiś ty głupi kundel, ten Grodecki to kupa, nie po raz pierwszy to robi, zobacz, jak inni, normalni ludzie  reagują:
"Nie no, gościu nieźle kombinuje, ale fakt, nikt nie upoważniał do walenia po nazwisku.
Ale co racja to racja, taka MB to przynajmniej polka była"-:)

boukun

Data: 2010-05-26 20:07:12
Autor: rAzor
Kto mi sra pod oknem?
[...]

Jakiś ty głupi kundel,

:-) kwicz, ścierwo, kwiiiicz.

Data: 2010-05-26 20:06:44
Autor: boukun
Kto mi sra pod oknem?

Użytkownik "rAzor" <bronek.ze.wsi@kgb.ru> napisał w wiadomości news:htjo04$vmi$1news.onet.pl...
[...]

Ty też klecha kundel?

boukun

Data: 2010-05-26 20:08:14
Autor: Jerzy Tabortowski
Kto mi sra pod oknem?
- nic tylko ci w tę... wielkonosą rozdziawę narżnąć.

:)

Data: 2010-05-26 20:18:53
Autor: Grzegorz Z.
Kto mi sra pod oknem?
Dnia Wed, 26 May 2010 19:56:30 +0200, rAzor's Edge :-) napisał(a):

[...]

A kto ty jesteś azor że się w imieniu "wszystkich" wypowiadasz?

Data: 2010-05-27 12:29:52
Autor: cirrus
Kto mi sra pod oknem?
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6bcaje9hjn9j$.rejexc7tgq0m$.dlg40tude.net...
[...]