Kto mi sra pod oknem?

Data: 2010-05-26 19:14:16
Autor: awe
Kto mi sra pod oknem?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:htjk8a$95o$1mx1.internetia.pl...
Kto bawi się w głupiego Piotrusia, judzi i nagłaśnia mnie w Świdnicy?
http://forum.dziennik.swidnica.pl/viewtopic.php?t=10036&sid=356e703cbd1d8158a6cc34b67a6f9132

Wygląda na to, że to kupa sra mi pod oknem...

boukun
-- -- -- -- --
jeszcze radnym z ramienia eselde czy pelo zostaniesz. idz ta droga:-)
awe

Data: 2010-05-26 19:14:48
Autor: boukun
Kto mi sra pod oknem?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:htjki1$kkg$1news.onet.pl...

[...]

Chyba se jaja robisz, ogólnopolska koalicja POPiSSLD ramię w ramię czołobitnie stawia pomniki JPII... Niedługo jeden więcej będzie w Świdnicy... W końcu razem zorganizowali okrągły żłób... i od 21 lat chadzają na pielgrzymki, a jak trzeba, to i ateistkę jarugę-Nowacką pochowają po judeokatolicku z kościelnym obrządkiem...

boukun

Data: 2010-05-27 10:09:09
Autor: Tomy M.
Kto mi sra pod oknem?
Bokun ... jesteście jednak idiotą:

http://www.youtube.com/watch?v=KqBqHpLrL08

  Podkowy nie wolno tak wieszać, BO PRZYNOSI PECHA!
Podkowa musi być powieszona otwartą częścia do góry
aby łapała szczęście.
  Jeżeli już Bokun jesteście przesądni, chociaż to
świadczy o Waszej głupocie ... to chociaż celebrujcie
tą Waszą wiarę zgodnie z jej zasadam.
Nie będzie mi dane przeczytać Waszej odpowiedzi
bo na razie jeszcze siedzicie u mnie towarzyszu Bokun w KF'ie :-)

Tomy M.

Kto mi sra pod oknem?