Kto mi sra pod oknem?

Data: 2010-05-26 19:56:30
Autor: rAzor's Edge :-)
Kto mi sra pod oknem?
Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:
Kto bawi się w głupiego Piotrusia, judzi i nagłaśnia mnie w Świdnicy?
http://forum.dziennik.swidnica.pl/viewtopic.php?t=10036&sid=356e703cbd1d8158a6cc34b67a6f9132

Wygląda na to, że to kupa sra mi pod oknem...

boukun

Powiedzmy szczerze - nikt nie ma dla ciebie szacunku. Jesteś jak nocnik - nic tylko ci w tę... wielkonosą rozdziawę narżnąć.
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Data: 2010-05-26 20:01:34
Autor: boukun
Kto mi sra pod oknem?

Użytkownik "rAzor's Edge :-)" <bronek.ze.wsi@kgb.ru> napisał w wiadomości news:htjnc4$tu8$1news.onet.pl...
[...]

Jakiś ty głupi kundel, ten Grodecki to kupa, nie po raz pierwszy to robi, zobacz, jak inni, normalni ludzie  reagują:
"Nie no, gościu nieźle kombinuje, ale fakt, nikt nie upoważniał do walenia po nazwisku.
Ale co racja to racja, taka MB to przynajmniej polka była"-:)

boukun

Data: 2010-05-26 20:07:12
Autor: rAzor
Kto mi sra pod oknem?
[...]

Jakiś ty głupi kundel,

:-) kwicz, ścierwo, kwiiiicz.

Data: 2010-05-26 20:06:44
Autor: boukun
Kto mi sra pod oknem?

Użytkownik "rAzor" <bronek.ze.wsi@kgb.ru> napisał w wiadomości news:htjo04$vmi$1news.onet.pl...
[...]

Ty też klecha kundel?

boukun

Data: 2010-05-26 20:08:14
Autor: Jerzy Tabortowski
Kto mi sra pod oknem?
- nic tylko ci w tę... wielkonosą rozdziawę narżnąć.

:)

Data: 2010-05-26 20:18:53
Autor: Grzegorz Z.
Kto mi sra pod oknem?
Dnia Wed, 26 May 2010 19:56:30 +0200, rAzor's Edge :-) napisał(a):

[...]

A kto ty jesteś azor że się w imieniu "wszystkich" wypowiadasz?

Data: 2010-05-27 12:29:52
Autor: cirrus
Kto mi sra pod oknem?
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6bcaje9hjn9j$.rejexc7tgq0m$.dlg40tude.net...
[...]