Kto mnie objaśni?

Data: 2010-09-11 20:24:24
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Kto mnie objaśni?
.. z życia publicznego, już wystarczająco wykazali się niekompetencją i
wrogimi działaniami wobec polskiego państwa :

http://www.pardon.pl/artykul/12445/pis_oto_lista_politykow_ktorzy_powinni_znikna

"Ogromna moralna i polityczna odpowiedzialność Donalda Tuska, Bronisława
Komorowskiego, Stefana Niesiołowskiego, Radosława Sikorskiego, Bogdana
Klicha, Tomasza Arabskiego, Sławomira Nowaka i innych wymienionych tu
[chodzi też o Palikota] polityków PO nie ulega żadnej wątpliwości. "

Chodzi zapewne o katastrofę pod Smoleńskiem.
Kto mnie objaśni, w jaki sposób ci politycy (i w ogóle rząd) przyczynili się do tej katastrofy? Jaki był mechanizm?

Nie czytuję mądrych gazet, nie oglądam mądrych audycji w TV i żadne skonkretyzowane zarzuty do mnie nie dotarły (poza "morakną odpowiedzialnością"). --

Data: 2010-09-11 20:26:30
Autor: u2
Kto mnie objaśni?
W dniu 2010-09-11 20:24, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
Nie czytuję mądrych gazet, nie oglądam mądrych audycji w TV i żadne skonkretyzowane zarzuty do mnie nie dotarły

Czyli jesteś typowym wyborcą pełobandy z ZK :)

Data: 2010-09-11 20:30:00
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Kto mnie objaśni?
W dniu 2010-09-11 20:24, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
> Nie czytuję mądrych gazet, nie oglądam mądrych audycji w TV i żadne > skonkretyzowane zarzuty do mnie nie dotarły Czyli jesteś typowym wyborcą pełobandy z ZK :)

No i proszę - zamiast objaśnienia jakieś ... diabli wiedzą co.
Żeby chociaż napisał co to jest to ZK.

Data: 2010-09-11 20:32:01
Autor: u2
Kto mnie objaśni?
W dniu 2010-09-11 20:30, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
Czyli jesteś typowym wyborcą pełobandy z ZK :)
No i proszę - zamiast objaśnienia jakieś ... diabli wiedzą co.
Żeby chociaż napisał co to jest to ZK.

To jest coś takiego skąd nadajesz :)

Data: 2010-09-11 20:41:26
Autor: pluton
Kto mnie objaśni?
Kto mnie objaśni, w jaki sposób ci politycy (i w ogóle rząd) przyczynili
się do
tej katastrofy? Jaki był mechanizm?

To potrafi objasnic tylko ten wariat. Ma do tego specjalną logikę,
której inni nie rozumieją.

Nullification

Data: 2010-09-11 22:08:55
Autor: mastodont
Kto mnie objaśni?
Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.0000005b.4c8bc958newsgate.onet.pl...
[...]

Uprzejmie donoszę, że w/wym osobnicy, poprzez natężenie nieżyczliwych myśli w stosunku do Najjaśniejszego Nam Panującego śp. Lecha Katastrofińskiego przyczyniły się walnie do powstania odpowiedniego ciśnienia czynnika PSI, który to przygniótł samolot do ziemi. Osobnicy Ci również wchodząc w układ z Ciemną Stroną Mocy - Rosją - mentalnie i telepatycznie doprowadzili do przesunięcia płyty lotniska o paredziesiąt metrów na parę minut przed lądowaniem. Należy ich również podejrzewać o czynny udział w tajnych badaniach mających na celu wyhodowanie brzozy w otulinie tytanowej, posadzonej przed lotniskiem 7 kwietnia (i rosnącej po genetycznym zmodyfikowaniu 1 metr dziennie) co  przyczyniło się do utraty skrzydła. Nieprawdą natomiast jest, iż to wybujałe ego NNP śp. Prezydenta zmieniło środek ciężkości samolotu, kiedy NNP śp. Zmarły nachyliwszy się, odstawiał tzw. "małpkę", co spowodowało ostre pikowanie w dół.

--
www.polityczni.eu

Data: 2010-09-11 23:34:56
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Dziękuję

> [...]

Uprzejmie donoszę, że w/wym osobnicy, poprzez natężenie nieżyczliwych myśli w stosunku do Najjaśniejszego Nam Panującego śp. Lecha Katastrofińskiego przyczyniły się walnie do powstania odpowiedniego ciśnienia czynnika PSI, który to przygniótł samolot do ziemi. Osobnicy Ci również wchodząc w układ z Ciemną Stroną Mocy - Rosją - mentalnie i telepatycznie doprowadzili do przesunięcia płyty lotniska o paredziesiąt metrów na parę minut przed lądowaniem. Należy ich również podejrzewać o czynny udział w tajnych badaniach mających na celu wyhodowanie brzozy w otulinie tytanowej, posadzonej przed lotniskiem 7 kwietnia (i rosnącej po genetycznym zmodyfikowaniu 1 metr dziennie) co  przyczyniło się do utraty skrzydła. Nieprawdą natomiast jest, iż to wybujałe ego NNP śp. Prezydenta zmieniło środek ciężkości samolotu, kiedy NNP śp. Zmarły nachyliwszy się, odstawiał tzw. "małpkę", co spowodowało ostre pikowanie w dół.

No, nareszcie jakieś konkrety, Dziękuję.
Myślałem że było podobnie jak w przypadku prezydenta Narutowicza, tzn niechętne prezydentowi Kaczyńskiemu wypowiedzi skłoniły jakiegoś (dotąd  niezidentyfikowanego) opętanego tą niechęcią osobnika do sabotażu w tym samolocie bądź przy lotnisku.

--

Kto mnie objaśni?