Kto mnie zakapował ?

Data: 2012-07-09 11:14:33
Autor: Krzysztof Lewczuk
Kto mnie zakapował ?
Dnia Mon, 9 Jul 2012 09:01:54 +0000 (UTC), " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> rzekł:
No śmiało, przyznać się.. Dzwonił do mnie prowajder internetu z informacją,że
sÄ… na mnie skargi za moje wypowiedzi na jusnecie (psp). Komu tak za
skórę
zalazłem??

Jestem przekonany ze stoi za tym zakamuflowana opcja niemiecka i loże zydowsko-masonskie :)

KL

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

--
Z przekonania libertarianin-minarchista oraz chrzescijanin biblijnie
fundamentalistyczny. Pierwsze oznacza dazenie do tego, zeby panstwo

Data: 2012-07-09 09:22:56
Autor: MH
Kto mnie zakapowa³ ?
Krzysztof Lewczuk <lewczuk.krzysztof@gmail.com> napisa³(a):

Jestem przekonany ze stoi za tym zakamuflowana opcja niemiecka i loże zydowsko-masonskie :)

Chyba jest gorzej!!  Obawiam siê, ¿e stoi za tym kondominium!!

MH

--

Kto mnie zakapował ?