Kto mnie zakapował ?

Data: 2012-07-09 09:01:54
Autor: MH
Kto mnie zakapował ?
No ¶miało, przyznać się.. Dzwonił do mnie prowajder internetu z informacj±, że
s± na mnie skargi za moje wypowiedzi na jusnecie (psp). Komu tak za skórę
zalazłem??

MH

Data: 2012-07-09 02:08:05
Autor: muto2100
Kto mnie zakapował ?
On 9 Lip, 11:01, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

no    na  mnie   juz   bylo    duzo    wiecej     skarg    ale
dalem   sobie  spokoj!
Dla    pewnosc    zaloz    wlasna  grupe     -na  wszelki   wypadek
kiedy     beda    chcieli  cie  wygrysc!
moje    to:   e-bogatynia     i   info.zgorzelec

Data: 2012-07-09 09:20:26
Autor: MH
Kto mnie zakapował ?
muto2100 <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał(a):
Dla    pewnosc    zaloz    wlasna  grupe     -na  wszelki   wypadek
kiedy     beda    chcieli  cie  wygrysc!

===========

Nie, nie zrobię tego. Boję się!!  Jestem kłębkiem nerwów!! Bez kontaktu z psp
obawiam się, że może mnie zaatakować seryjny samobójca...

MH

Data: 2012-07-09 11:14:33
Autor: Krzysztof Lewczuk
Kto mnie zakapował ?
Dnia Mon, 9 Jul 2012 09:01:54 +0000 (UTC), " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> rzekł:
No śmiało, przyznać się.. Dzwonił do mnie prowajder internetu z informacją,że
sÄ… na mnie skargi za moje wypowiedzi na jusnecie (psp). Komu tak za
skĂłrÄ™
zalazłem??

Jestem przekonany ze stoi za tym zakamuflowana opcja niemiecka i loĹĽe zydowsko-masonskie :)

KL

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

--
Z przekonania libertarianin-minarchista oraz chrzescijanin biblijnie
fundamentalistyczny. Pierwsze oznacza dazenie do tego, zeby panstwo

Data: 2012-07-09 09:22:56
Autor: MH
Kto mnie zakapował ?
Krzysztof Lewczuk <lewczuk.krzysztof@gmail.com> napisał(a):

Jestem przekonany ze stoi za tym zakamuflowana opcja niemiecka i loĹĽe zydowsko-masonskie :)

==============

Chyba jest gorzej!!  Obawiam się, że stoi za tym kondominium!!

MH

Data: 2012-07-09 12:08:55
Autor: MH
Kto mnie zakapował ?
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Ufff., wła¶nie wróciłem z roboty.. Obsrt zapewne powie, że dałem znowu w łapę
Tuskowi.  A niechaj se synek wszelaki opowie¶ci czyni..

Moje UBECKIE (w/g obsratora) Ľródła potwierdzaj±. Obsr zrobił doniosa!!

Aż tak moje bzdety zabolały ??

Boszsz..., jacy¶ wy¶cie s± Bogurodzice i WolsceZbawienni JaroLubne ...

Pozostawiam bez komentarza,

MH

--

Kto mnie zakapował ?