Kto może pomóc w zakupie auta ?

Data: 2010-09-23 17:41:21
Autor: to
Kto może pomóc w zakupie auta ?
begin bagno
Zajmuje siĂŞ ktoÂś czymÂś takim ? OczywiÂście zakÂładam, Âże dostane
konkretnie informacje co zostaÂło sprawdzone Âżebym miaÂł podstawy do
Âścigania takiego kogoÂś jak siĂŞ za tydzieĂą auto rozpadnie.

Z całą pewnością nikt Ci nie da żadnych podstaw do "ścigania" za taką sumę, jaką mu za to zapłacisz.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-23 19:56:52
Autor: bagno
Kto mo?e pomóc w zakupie auta ?

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c9b9141$0$20992$65785112news.neostrada.pl...
begin bagno

Zajmuje sie kto? czym? takim ? Oczywi?cie zak3adam, ?e dostane
konkretnie informacje co zosta3o sprawdzone ?ebym mia3 podstawy do
?cigania takiego kogo? jak sie za tydzien auto rozpadnie.

Z całą pewnością nikt Ci nie da żadnych podstaw do "ścigania" za taką
sumę, jaką mu za to zapłacisz.

No cóż. Nie oczekuje, że to będzie kosztowało 50 zł bo też nie szukam
partacza który przywiezie mi złom z najbliższego szrotu. Jeżeli ktoś się
podejmie i okaże się, że mnie na to stać to chce mieć wszystko na piśmie
i koniec.

Data: 2010-09-23 19:02:39
Autor: to
Kto mo?e pomóc w zakupie auta ?
begin bagno
No có¿. Nie oczekuje, ¿e to bêdzie kosztowa³o 50 z³ bo te¿ nie szukam
partacza ktĂłry przywiezie mi zÂłom z najbliÂższego szrotu. JeÂżeli ktoÂś siĂŞ
podejmie i okaÂże siĂŞ, Âże mnie na to staĂŚ to chce mieĂŚ wszystko na piÂśmie
i koniec.

A kto Ci za 500 zł weźmie odpowiedzialność za Twój zakup? Chyba ktoś niespełna rozumu.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-23 20:00:59
Autor: kml
Kto mo?e pomóc w zakupie auta ?

Użytkownik "bagno" <bagno@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c9b94e4$0$21003$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Powodzenia. W aso sprawdzenie samochodu to 600 zeta i TY musisz go przywieźć. Oczekujesz, że ktos ci sprawdzi samochód i da na piśmie gwarancję, że jest tip top a wszystko za 300 zeta? Piszesz kolejny rodział w swojej książce S-f?

kml

Data: 2010-09-23 20:12:05
Autor: bagno
Kto mo?e pomóc w zakupie auta ?

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:i7g4ko$e95$1inews.gazeta.pl...

[...]

Widze, że lepiej niż ja orientujesz się ile mam zamiar zapłacić.

Piszesz kolejny rodział w swojej książce S-f?

Nigdy takiej tematyki nie lubiłem.

Data: 2010-09-23 21:06:11
Autor: Mirosław
Kto mo?e pomóc w zakupie auta ?

Użytkownik "bagno" <bagno@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c9b9874$0$22815$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Oouu  i tu mnie Zaskoczyłeś!

Mirosław

Data: 2010-09-23 21:21:03
Autor: bagno
Kto mo?e pomóc w zakupie auta ?

Użytkownik "Mirosław" <miroslaw.poczta@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c9ba509$0$22800$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nudzisz się ? Może ty zajmij się pisaniem książek to świat
troche od ciebie odetchnie.

Kto może pomóc w zakupie auta ?