Kto może pomóc w zakupie auta ?

Data: 2010-09-23 23:29:08
Autor: Damian [ EX ]
Kto może pomóc w zakupie auta ?

Użytkownik "bagno"

Spytaj w TVNie.
Maja tam takiego goscia ktory prowadzi Zakup Kontrolowany i powinien ci znalezc.

Data: 2010-09-24 06:28:19
Autor: kml

Użytkownik "Damian [ EX ]" <gadudgu@2021443.pl> napisał w wiadomości news:i7g81i$amu$1news.dialog.net.pl...

Użytkownik "bagno"

Spytaj w TVNie.
Maja tam takiego goscia ktory prowadzi Zakup Kontrolowany i powinien ci znalezc.

Oglądałem kilka razy ten program i powiem tak: mam potężne wątpliwości czy on sie _naprawdę_ na tym zna. Mi to raczej wygląda na to, że on po prostu dobiera jakieś tam modele w komisie, który wcześniej sprawdza te samochody (car4you?) i potem jeszcze dla zasady ktoś to weryfikuje - mniej lub bardziej.

kml

Kto może pomóc w zakupie auta ?