Kto może pomóc w zakupie auta ?

Data: 2010-09-24 10:01:54
Autor: Bartek
Kto może pomóc w zakupie auta ?
Użytkownik "bagno" <bagno@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c9b8207$0$27042$65785112news.neostrada.pl...
Witam.

Czy istniej± tacy ludzie którzy za jak±¶ opłat± pomagaj± znaleĽć używane auto ?

Kto¶ tu podawał link do strony człowieka z okolic warszawy który takie co¶ robi
ale mnie interesuje ¶l±sk (rybnik).

a czgo szukasz i w jakiej kwocie?

Chodzi o to, że mówie tylko mniej więcej jakie auto mnie interesuje, dostaje
jakie¶ propozycje modeli a potem ten kto¶ konkretnie pokazuje które
mam kupić.

Zajmuje się kto¶ czym¶ takim ? Oczywi¶cie zakładam, że dostane konkretnie
informacje co zostało sprawdzone żebym miał podstawy do ¶cigania takiego
kogo¶ jak się za tydzień auto rozpadnie.

scigac to ty sie mozesz..;) na ulicy. chcesz scigac goscia, ktory sprawdzi ci auto - pokaze wykresy amortyzatorow, hamulcow, niewiem - informacje z kompa, ale przeciez nic wiecej nie zrobi, ani nie da gwarancji że to auto to pewniak - pewniakow niema. jak chcesz go scigac?:)

tak naprawde to 1: najwieksza robota to goladanie i sledzenie ogloszen.
 jakjuż co¶ trafisz, to jest latwiej: za 20 zl jedziesz na stacje diagnostyczna i robisz dokladne trzebanie na szarpakach, albo za wieksza kase, jedziesz do aso/mechanika i kazesz sprawdzic pod kontem usterek.
albo piszesz na grupe i ktos przuyjezdza z interfejsem komputerem, czy innym miernikiem i ogladasz z kims np z grupy;)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2010-09-25 13:46:36
Autor: bagno
Kto może pomóc w zakupie auta ?

Użytkownik "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:i7hloe$48g$1node1.news.atman.pl...
[...]

Może astra II ? Troche za duże i tak ale opinie s± dobre. Ewentualnie nowsza
corsa albo co¶ takiego. Na pewno nie przekrocze 18 tysięcy. Nie mam strasznie
dużych wymagań co do wyposażenia - nie jest na przykład konieczna
klimatyzacja, elektryczne szyby (chociaż w aktualnym złomie mam przynajmniej
z przodu więc dobrze by się było nie cofać pod tym względem). Musi być
w miare ekonomiczny i nie gnić (uno mi już przegniło na wylot i nie chce drugi
raz czego¶ takiego).

Nie o to chodzi. Nieważne.

Data: 2010-09-27 00:08:20
Autor: koziel
Kto może pomóc w zakupie auta ?
moze zainteresuje Cie Octavia z bdb. wyposazeniem od I wlasciciela, z
oryginalnym przebiegiem, po wymianie rozrzadu 30.000 km temu...
Spokojnie wystarczy Ci 18.000 PLN i jeszcze zostanie na kilka tankowan
auta - szczerze moge polecic, decyzja nalezy do Ciebie :)
lub Audi A4 rowniez w bdb stanie - aktualnie jest to moje auto, 6 m-cy
w kraju... sprzedaje gdyz potrzebuje kombi...
http://moto.gratka.pl/tresc/12012625.html?ko=12838493213f2cfcfa251a2e0e6de227

Jakby co, daj znac mailem lub kom. 888 886 192.

Pozdrawiam,
Emil.

Kto może pomóc w zakupie auta ?