Kto może pomóc w zakupie auta ?

Data: 2010-09-24 05:04:16
Autor: koziel
Kto może pomóc w zakupie auta ?
Witam,

jezeli moge zaoferowac swoja pomoc - hobbystycznie sprowadzam co jakis
czas samochody z Niemiec, glownie dla znajomych. Przygotowuje tez
oferte, jade z kupujacym po auto i staram sie przekazac wszelka wiedze
jaka posiadam. Oczywiscie nikt nie da Ci na pismie gwarancji na
kupowany pojazd, ktorego w zyciu nie eksploatowal. Tutaj moze pomoc
wizyta w ASO, choc ja w Niemczech preferuje wykonanie profesjonalnego
TUV przed zakupem (oczywiscie gdy cena auta to kilka tys. Euro). Sam
sprowadzajac auto dla rodzicow pojechalem na cos takiego - swiadczona
usluga jest kompleksowa i przynajmniej ja mam wieksze zaufanie do tego
niz w ASO w Polsce. Gdybys chcial rozwinac temat, daj znac na maila.

Pozdrawiam,
Emil.

Kto może pomóc w zakupie auta ?