Kto może powstrzymać Polaków przed emigracją?..

Data: 2012-03-27 11:05:41
Autor: Tzva Adonai
Kto może powstrzymać Polaków przed emigracją?..
Data: 2012-03-27 04:16:38
Autor: Marek
On Mar 27, 1:05 pm, "Tzva Adonai" <tzvaadonai.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Tylko on:http://www.youtube.com/watch?v=6DngDJJBcxA

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Stan_Tyminski.jpg&filetimestamp=20071105200016

Data: 2012-03-27 11:24:23
Autor: Tzva Adonai
Kto może powstrzymać Polaków przed emigracją?..
Mojej świętej pamięci prababcia za czasów PRL adoptowała chłopca i dała mu na
imię "Gierek" właśnie na cześć Edwarda Gierka...

Data: 2012-03-27 20:19:07
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-27 13:24, Tzva Adonai pisze:
Mojej świętej pamięci prababcia za czasów PRL adoptowała chłopca i dała mu na
imię "Gierek" właśnie na cześć Edwarda Gierka...

Niemożliwe.

Data: 2012-03-28 09:43:45
Autor: Tzva Adonai
Kto może powstrzymać Polaków przed emigracją?..
jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):
Niemożliwe.

Z ręką na sercu.. Autentyk...

Data: 2012-03-28 08:39:34
Autor: Marek
Kto może powstrzymać Polaków przed emigracją?..
On Mar 28, 11:43 am, "Tzva Adonai" <mkara...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
jadryś <r...@yachoo.com> napisał(a):

> Niemożliwe.

Z ręką na sercu.. Autentyk...

Jakbys trzymal reke na napletku, to bylbys bardziej wiarygodny.

Data: 2012-04-03 06:14:18
Autor: stevep

wrote:
jadryś <r...@yachoo.com> napisał(a):

> Niemożliwe.

Z ręką na sercu.. Autentyk...

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl  ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Jakbys trzymal reke na napletku, to bylbys bardziej wiarygodny.
Ty na wszelki wypadeknie wyciągaj  rąk spod dupy bo możesz się zasapać.

--
stevep

Data: 2012-03-28 17:15:27
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-28 11:43, Tzva Adonai pisze:
jadryś<rg@yachoo.com>  napisał(a):

Niemożliwe.
Z ręką na sercu.. Autentyk...

Imię nie do zaakceptowania przez USC.

Data: 2012-03-28 06:50:11
Autor: stevep
Dnia 27-03-2012 o 13:24:23 Tzva Adonai <tzvaadonai@gazeta.skasuj-to.pl>  napisał(a):

Mojej świętej pamięci prababcia za czasów PRL adoptowała chłopca i dała  mu na
imię "Gierek" właśnie na cześć Edwarda Gierka...

A za stanu wojennego był taki co nazwał prosiaka Wojtuś.

--
stevep

Data: 2012-03-27 21:27:15
Autor: Krzysiek
Kto może powstrzymać Polaków przed emigracją?..
Hallo,

Am 27.03.2012 13:05, schrieb Tzva Adonai:
Tylko on: http://www.youtube.com/watch?v=6DngDJJBcxA

przeciez wystarczy gdy opisze Pan wlasne zycie, to kazdego
zniecheci do emigracji...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Kto może powstrzymać Polaków przed emigracją?..