Kto na miejsce Raya Allena do Celtics?

Data: 2012-07-02 16:35:37
Autor: wiLQ
Kto na miejsce Raya Allena do Celtics?
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Na marginesie dyskusji jakie prowadziłem z wiLQ'iem i Sławkiem o
przyszłości Celtów wypłynął temat Raya Allena, a w zasadzie tego kto
powinien przejąć jego rolę. Oczywiście założenie jest takie, że Ray
odchodzi, KG zostaje i Boston próbuje jeszcze raz powalczyć o tytuł.
W zasadzie dyskusja skończyła się bez przesadnie jednoznacznych
wniosków, więc może tutaj wypłyną jacyś kandydaci?

Spot-up -> 20% -> 1.23 -> 66/140 (47%) -> 6.5%
Off-screen -> 36% -> 1.05 -> 110/255 (43%) -> 6%

A nie mozesz sprawdzic jacy gracze ciskali np powyzej 40%?

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-07-02 07:37:58
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 17:35, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> Off-screen -> 36% -> 1.05 -> 110/255 (43%) -> 6%

A nie mozesz sprawdzic jacy gracze ciskali np powyzej 40%?

Bez zaorania całego Synergy - niestety nie mogę.
Dlatego pomysł Tomka z Usg% był OK a dane z Synergy to tylko
potwierdziły.

Pozdro

L'e-szczur

Kto na miejsce Raya Allena do Celtics?