Kto na tej grupie był przeciw "tarczy ant yrakietowej" ?

Data: 2010-12-01 12:14:36
Autor: Tomy M.
Kto na tej grupie był przeciw "tarczy ant yrakietowej" ?
W dniu 2010-12-01 09:25, Grzegorz Z. pisze:
Agenci Razwiedki - wystąp!

Ja byłem przeciwny. Ta tarcza nie chroni nas
przed ruskimi rakietami tylko przed Irańskimi.
Powiedzcie mi NA CHUJ IRAN MIAŁBY NAS BOMBARDOWAĆ
RAKIETAMI?!!

--

Tomy M.

„Należenie do mniejszości, nawet jednoosobowej, nie czyni nikogo szaleńcem. Istnieje prawda i istnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy prawdzie, nawet wbrew całemu światu, pozostaje normalny. Normalność nie jest kwestią statystyki." — George Orwell

Data: 2010-12-01 11:21:25
Autor: Grzegorz Z.
Kto na tej grupie by przeciw "tarczy antyrakietowej" ?
Dnia Wed, 01 Dec 2010 12:14:36 +0100, Tomy M. napisa(a):

W dniu 2010-12-01 09:25, Grzegorz Z. pisze:
Agenci Razwiedki - wystp!

Ja byem przeciwny. Ta tarcza nie chroni nas przed ruskimi rakietami
tylko przed Iraskimi. Powiedzcie mi NA CHUJ IRAN MIABY NAS BOMBARDOWA
RAKIETAMI?!!

Bo tacy jak waszmo s u nas w Polsce marginaln mniejszoci i generalnie nie lubimy Arabw, a nie liczc owej haaliwej marginalnej mniejszoci wzgldem samych ydw jestemy na og przychylnie obojtni, traktujc ich jak egzotyczn ciekawostk, co jak Indian.

Data: 2010-12-01 12:29:29
Autor: Tomy M.
Kto na tej grupie był przeciw "tarczy ant yrakietowej" ?
W dniu 2010-12-01 12:21, Grzegorz Z. pisze:

Bo tacy jak waszmość są u nas w Polsce marginalną mniejszością i
generalnie nie lubimy Arabów, a nie licząc owej hałaśliwej marginalnej
mniejszości względem samych Żydów jesteśmy na ogół przychylnie obojętni,
traktując ich jak egzotyczną ciekawostkę, coś jak Indian.

Kto nie lubi Arabów? O czym Ty pierdolisz?
Co Ci Araby zrobiły? Normalni Polacy nie mają
żadnych powodów aby nie lubić Arabów.
   Tylko takie oświecone przez GW matoły jak Ty
mogą mieć problem z normalnym patrzeniem na
Arabów. Polska zawsze wspierała walkę o wolność
Palestyny i jednej tylko nacji nie cierpimy:
ŻYDÓW!!!
  Ponieważ zaś Araby są wrogami Żydów to wrogowie
naszych wrogów są naszymi przyjaciółmi!

   Mimo że daleko mi do radykalności Bokuna to
w części go popieram, zwłaszcza w części polityki
bliskowschodniej.

Data: 2010-12-01 11:31:06
Autor: Grzegorz Z.
Kto na tej grupie by przeciw "tarczy antyrakietowej" ?
Dnia Wed, 01 Dec 2010 12:29:29 +0100, Tomy M. napisa(a):

Kto nie lubi Arabw? O czym Ty pierdolisz? Co Ci Araby zrobiy? Normalni
Polacy nie maj adnych powodw aby nie lubi Arabw.

A ktrzy to ci "normalni" ?

Data: 2010-12-01 12:35:40
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-12-01 12:31, Grzegorz Z. pisze:
Dnia Wed, 01 Dec 2010 12:29:29 +0100, Tomy M. napisał(a):

Kto nie lubi Arabów? O czym Ty pierdolisz? Co Ci Araby zrobiły? Normalni
Polacy nie mają żadnych powodów aby nie lubić Arabów.

A którzy to ci "normalni" ?

Normalni o to nie pytają ... po tym się ich poznaje.

Data: 2010-12-02 09:15:09
Autor: Brooks
On Dec 1, 11:21am, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

mniejszo ci wzgl dem samych yd w jeste my na og przychylnie oboj tni,
traktuj c ich jak egzotyczn ciekawostk , co jak Indian.

Mozemy sie ewentualnie bac ekstremizmu islamskiego w wykonaniu
samobjczych, ludobjczych wojownikw ale zwykly arabski zjadacz
chleba to "dobry stasiu" mozna go postrzegac przez pryzmat filmw
fabularnych, lekture w pustyni i w puczczy czy jakiego indiana jones.
Zaloze sie ze tak samo jak arabw nie lubisz mnie za post w ktrym nie
zgadzam sie z Twoim zdaniem.

--
Brooks: Bardzo Radykalny Oszolom Orientacji Katolicko-Swieckiej

Data: 2010-12-01 12:28:52
Autor: D. J. MC Donald Musk
Kto na tej grupie by przeciw "tarczy antyrakietowej" ?

Uytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa w wiadomoci news:4cf62e1d$0$21007$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie nas tarcza miala chronic a europe i USA (nad polska najkrotsza droga z Iranu do USA.
jednak taka tarcza musi byc odpowiednio chroniona przez system obrony przeciwrakietowej i do tego Patrioty i do tego amerykanski garnizon. Tarcza antyrakietowa w zaden sposob nie zagraza rosji. bo te pociski nie maja nawet glowic wiec wala w rakiety jak kamien z procy. Mozna to przeprogramowac i wystrzelic na jakies miasto - najwyzej zburzy jakis dom. Ruscy doskonale to wiedza ale naiwnych rozgrywaja swoja propaganda

Kto na tej grupie był przeciw "tarczy ant yrakietowej" ?