Kto na tej grupie był przeciw "tarczy antyrakietowej" ?

Data: 2010-12-01 08:25:54
Autor: Grzegorz Z.
Kto na tej grupie był przeciw "tarczy antyrakietowej" ?
Agenci Razwiedki - wystąp!

Data: 2010-12-01 09:52:57
Autor: Dobrodziej
Kto na tej grupie był przeciw "tarczy antyrakietowej" ?

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id50qh$jau$2news.eternal-september.org...
Agenci Razwiedki - wystąp!

Ja byłem i jestem przeciw. Co oznacza słowo "razwiedka"?

d.

Data: 2010-12-01 10:22:08
Autor: Konrad
[...]

To znaczy po rosyjsku "wywiad" - osoby komunikujące się w tym języku często używają tego typu rusycyzmów wychodząc z założenia że przeciez każdy je doskonale rozumie.
No cóż - "kura nie ptica, Polsza nie zagranica".

Konrad

Data: 2010-12-01 09:45:21
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 01 Dec 2010 10:22:08 +0100, Konrad napisał(a):

[...]

Wpisz w Google:

"Michalkiewicz razwiedka"

On też?

Data: 2010-12-01 11:09:49
Autor: Konrad
Kto na tej grupie był przeciw "tarczy antyrakietowej" ?

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id55fh$jau$7news.eternal-september.org...

"Michalkiewicz razwiedka"

On też?

No akurat on tak:

"W tym okresie Michalkiewicz podejmuje dodatkową pracę tłumacza w warszawskim oddziale Agencji Prasowej "Nowosti" i wszystkie zarobione tam pieniądze przeznacza na finansowanie druku "Gospodarza"."

Jego nawyki jeszcze mogę zrozumieć - ale innych ni w ząb. Dużo tłumaczy-amatorów tego pięknego języka mamy w tym kraju :D

Konrad

Data: 2010-12-01 02:22:32
Autor: DJ MC Donald Musk
On 1 Gru, 11:09, "Konrad" <k...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:id55fh$jau$7news.eternal-september.org...

> "Michalkiewicz razwiedka"

> On te ?

No akurat on tak:

"W tym okresie Michalkiewicz podejmuje dodatkow prac t umacza w
warszawskim oddziale Agencji Prasowej "Nowosti" i wszystkie zarobione tam
pieni dze przeznacza na finansowanie druku "Gospodarza"."

Jego nawyki jeszcze mog zrozumie - ale innych ni w z b. Du o
t umaczy-amator w tego pi knego j zyka mamy w tym kraju :D

Konrad

Bo ty Konradek nie wiesz, ze w czasach gdy Michalkiewicz chodzil do
szkoly podstawowej to obowiazkowa nauka rosyjskiego rozpoczynala sie w
4 klasie. Jak ktos byl w miare pojetnym uczniem to gdy konczyl studia
mial okolo 10 lat rosyjskiego za soba. To w zupelnosci wystarczalo do
czytania wojny i pokoju w oryginale. A jak ktos mial talent to i mogl
nawet tlumaczyc.

Data: 2010-12-01 11:04:35
Autor: Grzegorz Z.
Kto na tej grupie byl przeciw "tarczy antyrakietowej" ?
Dnia Wed, 01 Dec 2010 11:48:39 +0100, Konrad napisał(a):

Czyli - jezeli dobrze rozumiem - kolega Cyc pilnie uczyl sie
rosyjskiego, ze wzgledu na wybitny talent zostal tlumaczem i stad jego
rusycyzmy? I u innych tez? ;)

Drogi młodzieńcze, nauka rosyjskiego była wówczas we wszystkich szkołach OBOWIĄZKOWA. Tak jak polskiego czy matematyki.

Słusznie "Musk" to zauważył.

Data: 2010-12-01 12:14:58
Autor: Konrad

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id5a43$be6$2news.eternal-september.org...
[...]

Na maturze miałem piątkę (w tamtych czasach) ale tego wyrazu jakoś nie zapamiętałem. Chyba na jakichś dodatkowych kursach go w tamtych czasach uczyli - niektórzy koledzy gdzieś tam na jakieś jeździli  ;)

Konrad

Data: 2010-12-01 11:17:11
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 01 Dec 2010 12:14:58 +0100, Konrad napisał(a):

Na maturze miałem piątkę (w tamtych czasach)

Nie kręć kotem.

Data: 2010-12-01 12:22:37
Autor: Konrad

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id5arn$be6$4news.eternal-september.org...
Dnia Wed, 01 Dec 2010 12:14:58 +0100, Konrad napisał(a):

Na maturze miałem piątkę (w tamtych czasach)

Nie kręć kotem.

Tylko że ja nic nie kręcę, panie Grzegorzu ;)

K.

Data: 2010-12-01 11:26:55
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 01 Dec 2010 12:22:37 +0100, Konrad napisał(a):

[...]

Kręcisz. Matura z rosyjskiego nigdy nie była obowiązkowa.

Data: 2010-12-01 15:31:58
Autor: Konrad

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id5bdu$be6$6news.eternal-september.org...

Kręcisz. Matura z rosyjskiego nigdy nie była obowiązkowa.

U nas angielski zdawało tylko trzy osoby - oj, widzę że pan Grzegorz chyba niepełnoletni raczej jest ;)

K,

Data: 2010-12-01 14:54:03
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 01 Dec 2010 15:31:58 +0100, Konrad napisał(a):

[...]

Odstosunkuj się od pana Grzegorza i wyjaśnij dlaczego tak interesowałeś się językiem rosyjskim że aż go "na piątkę" zdałeś na maturze w okresie słusznie minionym.

Data: 2010-12-01 16:25:59
Autor: Konrad

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id5nib$buf$2news.eternal-september.org...

Odstosunkuj się od pana Grzegorza i wyjaśnij dlaczego tak interesowałeś
się językiem rosyjskim że aż go "na piątkę" zdałeś na maturze w okresie
słusznie minionym.

Jakbyś miał tyle lat co ja to byś wiedział że rosyjskiwszyscy zdawali na piątkę :DDD
Olimpiada z wiedzy o Kraju Rad - wykładowca - "Najpierw będę czytał pytania, potem odpowiedzi - prosze pisać wszystko" - to tak jak teraz z poparciem dla UE - proste.

K.

Data: 2010-12-01 17:00:57
Autor: Panslavista

"Konrad" <kon1@poczta.onet.pl> wrote in message news:id5por$1vi$1mx1.internetia.pl...

[...]

To była klasa dla milicjantów.

Data: 2010-12-02 09:42:21
Autor: Konrad

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cf6713a$0$22796$65785112news.neostrada.pl...

To była klasa dla milicjantów.

Skąd ta pewność? W twojej dla mlicjantów było tak samo? :D

Konrad

Data: 2010-12-01 17:40:22
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 01 Dec 2010 16:25:59 +0100, Konrad napisał(a):

Olimpiada z wiedzy o Kraju Rad

Szacun dla olimpijczyka. Ja legitymację TPPR wyrzuciłem do kanalizacji wracajac ze szkoły w dniu kiedy ją otrzymałem.

Data: 2010-12-01 12:24:02
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Konrad" <kon1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:id5b27$ttc$1mx1.internetia.pl...

[...]

Bo was po rosyjsku teraz o gejach i eutanazjach ucza a nie o wojnie i wyzszosci komunizmu dlatego nie rozumiesz tych pojec...

Data: 2010-12-01 12:30:21
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-12-01 12:14, Konrad pisze:

[...]

I bardzo dobrze, ja też znam dosyć dobrze j. rosyjski.
Język wroga trzeba znać!

--

Tomy M.

„Należenie do mniejszości, nawet jednoosobowej, nie czyni nikogo szaleńcem. Istnieje prawda i istnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy prawdzie, nawet wbrew całemu światu, pozostaje normalny. Normalność nie jest kwestią statystyki." — George Orwell

Data: 2010-12-01 11:50:43
Autor: Konrad
Kto na tej grupie byl przeciw "tarczy antyrakietowej" ?

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:5d96654b-0d9d-492e-a5eb-24515ddb8b94h17g2000pre.googlegroups.com...

To w zupelnosci wystarczalo do
czytania wojny i pokoju w oryginale. A jak ktos mial talent to i mogl
nawet tlumaczyc.

Czyli - jezeli dobrze rozumiem - kolega Grzegorz pilnie uczyl sie rosyjskiego, ze wzgledu na wybitny talent zostal tlumaczem tego jezyka i stgad jego rusycyzmy? I inni tez? :D

Konrad

Data: 2010-12-01 11:11:28
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 01 Dec 2010 11:50:43 +0100, Konrad napisał(a):

Czyli - jezeli dobrze rozumiem - kolega Grzegorz pilnie uczyl sie
rosyjskiego, ze wzgledu na wybitny talent zostal tlumaczem tego jezyka i
stgad jego rusycyzmy? I inni tez? :D

Źle młody rozumiesz. Wtedy było tak - nie znasz dobrze rosyjskiego - nie zdasz do następnej klasy, nie skończysz podstawówki lub liceum. Do tej pory bez problemu rozumiem wszystko gdy ktoś mówi po rosyjsku, zapewniam cię że to nie jest nic dziwnego gdy ktoś urodził się w roku 1975 lub wcześniej, zresztą najlepiej zapytaj rodziców.

Data: 2010-12-01 12:34:29
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-01 12:11, Grzegorz Z. pisze:

Źle młody rozumiesz. Wtedy było tak - nie znasz dobrze rosyjskiego - nie
zdasz do następnej klasy, nie skończysz podstawówki lub liceum.

No ale to dobrze czy źle? Jesteś za tym żeby przepuszczać do następnej klasy niedouczonych?

Data: 2010-12-01 12:42:37
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:id5bu0$q4u$2news.onet.pl...
[...]

Tu chodzi o to, ze stawianie komus zarzutu, iz ten zna rosyjski jest jakims kompletnym idiotyzmem.
ci co chodzili do podstawowek do lat 80 dokladnie wszyscy znaja jako-tako rosyjski.
To byl przedmiot obowiazkowy nauczany od 4 klasy szkoly podstawowej.

Data: 2010-12-01 14:39:59
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-01 12:42, D. J. MC Donald Musk pisze:
[...]

Tak wiem, ale nie o to chodzi. Wydaje sie że Grzegorz ma pretensje do "edukatorów" w PRL-u za to że niedouczonych nie przepuszczali do następnej klasy.

Data: 2010-12-01 17:06:19
Autor: Panslavista

"Konrad" <kon1@poczta.onet.pl> wrote in message news:id59kn$la3$2mx1.internetia.pl...

[...]

A co brzydkiego jest w obcych jezykach - poznanie kazdego jezyka wzbogaca czlowieka o dodatkowa wiedze, nie tylko lingwistyczna.

Data: 2010-12-01 12:38:04
Autor: Canucki
DJ MC Donald Musk <iratmor@gmail.com> napisał(a):
[...]

Nauka rosyjskiego rozpoczynala sie w piatej klasie a wiec w szkole podstawowej trwala trzy lata, pozniej rowniez obowiazkowo trzy (zasadnicza szkola zawodowa) lub cztery (liceum ogolnoksztalcace) albo piec (technikum).
Dla rocznikow 1952 i pozniejszych o rok dluzej ze wzgledu na przedluzenie ksztalcenia podstawowego do osmiu lat. Tak wiec obowiazkowo trzeba bylo sie uczyc rosyjskiego od szesciu do osmiu (dziewieciu) lat.
Na studiach wyzszych nie bylo to konieczne.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-12-01 05:41:19
Autor: Hans Kloss
On 1 Gru, 13:38, " Canucki" <canu...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Na studiach wyzszych nie bylo to konieczne.

Na moich było konieczne bez żadnej możliwości manewru. Mieliśmy dwa
obowiązkowe lektoraty- rosyjski i angielski, każdy po dwa semestry.
A tarcza antyrakietowa nie miała chronić nas tylko naszych
sojuszników. To tak proste że aż głupio tłumaczyć to dorosłym ludziom.
Co robi mocarstwo atomowe gdy wróg atakuje jakiekolwiek elementy jego
systemu antyrakietowego? ODPALA SALWĘ ATOMÓWEK W KIERUNKU WYRZUTNI
WROGA I JEGO CENTRÓW DOWODZENIA. I to jak najszybciej, póki własny
system obrony przeciwrakietowej nie został jeszcze całkowicie
obezwładniony. Jakiekolwiek inne postępowanie nie ma najmniejszego
sensu, może poza natychmiastowym poddaniem się.
Oto dlaczego z amerykańskim systemem obrony antyrakietowej na swoim
terytorium bylibyśmy bardziej bezpieczni niż  swego czasu RFN była
dzięki minom jądrowym. Rusom w razie  podjęcia jakiejkolwiek próby
opanowania lub uszkodzenia owych instalacji lub choćby bezprawnego
wtargnięcia na nasze terytorium groziłaby po prostu masakra atomowa.
W dodatku obecność na naszym terytorium elementów tarczy nijak nie
zwiększała zagrożeń zewnętrznych, jak to bezczelnie usiłowali wmawiać
jej przeciwnicy. Zwłaszcza brednią jest absurdalny strach przed
wycelowaniem w nasz kraj dodatkowych  atomówek. Jaki idiota marnuje
choć jedną atomówkę po to tylko żeby zniszczyć radar czy stacje
nasłuchu radioelektronicznego? Równie sprawnie a znacznie mniejszym
kosztem można to przecież osiągnąć przy pomocy środków
konwencjonalnych.
J-23

Data: 2010-12-01 14:36:19
Autor: obserwator
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 1 Gru, 13:38, " Canucki" <canu...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> Na studiach wyzszych nie bylo to konieczne.

Na moich by=B3o konieczne bez =BFadnej mo=BFliwo=B6ci manewru. Mieli=B6my d=
wa
obowi=B1zkowe lektoraty- rosyjski i angielski, ka=BFdy po dwa semestry.
A tarcza antyrakietowa nie mia=B3a chroni=E6 nas tylko naszych
sojusznik=F3w. To tak proste =BFe a=BF g=B3upio t=B3umaczy=E6 to doros=B3ym=
 ludziom.
Co robi mocarstwo atomowe gdy wr=F3g atakuje jakiekolwiek elementy jego
systemu antyrakietowego? ODPALA SALW=CA ATOM=D3WEK W KIERUNKU WYRZUTNI
WROGA I JEGO CENTR=D3W DOWODZENIA. I to jak najszybciej, p=F3ki w=B3asny
system obrony przeciwrakietowej nie zosta=B3 jeszcze ca=B3kowicie
obezw=B3adniony. Jakiekolwiek inne post=EApowanie nie ma najmniejszego
sensu, mo=BFe poza natychmiastowym poddaniem si=EA.
Oto dlaczego z ameryka=F1skim systemem obrony antyrakietowej na swoim
terytorium byliby=B6my bardziej bezpieczni ni=BF  swego czasu RFN by=B3a
dzi=EAki minom j=B1drowym. Rusom w razie  podj=EAcia jakiejkolwiek pr=F3by
opanowania lub uszkodzenia owych instalacji lub cho=E6by bezprawnego
wtargni=EAcia na nasze terytorium grozi=B3aby po prostu masakra atomowa.
W dodatku obecno=B6=E6 na naszym terytorium element=F3w tarczy nijak nie
zwi=EAksza=B3a zagro=BFe=F1 zewn=EAtrznych, jak to bezczelnie usi=B3owali w=
mawia=E6
jej przeciwnicy. Zw=B3aszcza bredni=B1 jest absurdalny strach przed
wycelowaniem w nasz kraj dodatkowych  atom=F3wek. Jaki idiota marnuje
cho=E6 jedn=B1 atom=F3wk=EA po to tylko =BFeby zniszczy=E6 radar czy stacje
nas=B3uchu radioelektronicznego? R=F3wnie sprawnie a znacznie mniejszym
kosztem mo=BFna to przecie=BF osi=B1gn=B1=E6 przy pomocy =B6rodk=F3w
konwencjonalnych.
J-23

Dezinformacja w sprawie tarczy antyrakietowej byla prowadzona przez sowieckich
agentow wplywu (nazywanych nawet przez samych Rosjan - gownojedami),a
popierali ta dezinformacje jak zwykle pozyteczni idioci (sowieci zawsze z
takich bezmozgowcow chetnie korzystaja).

Z ta dezinformacja, byla taka sama sytuacja, jaka miala i nadal ma miejsce z wmawianiem spoleczenstu ze stan wojenny wprowadzono, bo rezim obawial sie interwencji wojsk sowieckich. Przeciez oni juz dawno przygotowywali sie do
zmian systemu. Sowieci tez nie proznowali, ale aby zapewnic sobie miekkie
ladowanie, skutecznie otumaniali spoleczenstwo - straszac je ta interwencja.

To bylo klamstwo, do tej pory zreszta rozpowszechniane przez agenture. Podobna
sytuacja, ma obecnie miejsce z zaklamywaniem prawdy oraz mataczeniem na temat
katastrofy pod Smolenskiem. Agentura, gownojedy i pozyteczni idioci, sa wowczas bardzo aktywni.

Zapraszamy na wywiad wideo z Jadwigą Chmielowska, legendarna postacia
Solidarnosci, ktora mowi wprost jak to wowczas bylo i jak obecnie jest
kontynuowane. Metody sowieckiej dezinformacji, nadal zywe i jak widac skuteczne:)

http://www.blogpress.pl/node/6441

Data: 2010-12-01 14:45:34
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:dbbaee4a-5596-475e-8858-8f6d9e6074c5q12g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Skończyłeś studia, a posługujesz się tu językiem menela? Coś ty kończył?!

d.

Data: 2010-12-01 06:12:10
Autor: Hans Kloss
Kto na tej grupie był przeciw
On 1 Gru, 14:45, "Dobrodziej" <em...@domena.biz> wrote:

Sko czy e studia, a pos ugujesz si tu j zykiem menela?

Posługuję się takim językiem który będzie w stanie zrozumieć mój
rozmówca. Do platfonsów zwracam się więc z reguły po palikociemu.
J-23

Data: 2010-12-01 15:15:24
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-01 14:41, Hans Kloss pisze:
[...]

A kto by liczył koszty w trakcie trwania konfliktu jądrowego. I mylisz sie Hans - te radary, rakiety są priorytetowymi celami w takim konflikcie. Nowy Jork czy San Diego, owszem, też bedą niszczone ale dopiero po zniszczeniu tych instalacji na terenie naszego kraju.

Data: 2010-12-01 09:17:27
Autor: Hans Kloss
Kto na tej grupie był przeciw
On 1 Gru, 15:15, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

A kto by liczy koszty w trakcie trwania konfliktu j drowego. I mylisz
sie Hans - te radary, rakiety s priorytetowymi celami w takim
konflikcie.
Pomijam już fakt ze się do systemów obrony antyrakietowej rakietami
nie strzela bo to jawny absurd. Ale....jak już się konflikt atomowy
zacznie to miej nas Panie Boże w opiece niezależnie od tego czy na
naszym terenie jest amerykańska tarcza czy nie. Ale dopóki do owej
wojny atomowej nie doszło to bylibyśmy jako element amerykańskiego
systemu antyrakietowego znacznie bardziej bezpieczni niż bez niego.
Żaden kacap  tankami do Polski nie wjechałby według własnego
widzimisię  jak do jakiejś Gruzji bez realnego ryzyka wywołania III
WS.

Nowy Jork czy San Diego, owszem, te bed niszczone ale
dopiero po zniszczeniu tych instalacji na terenie naszego kraju.

Po zniszczeniu "tych instalacji na terenie naszego kraju" nie będzie
żadnego sensu strzelać ani w NJ ani w San Diego, amerykańskie centra
dowodzenia będą  bowiem miały dość czasu aby się ewakuować w miejsca
nieosiągalne dla sowieckich rakiet.  Na tym właśnie polega złośliwość
całej sytuacji- rus nie może jako pierwszy zaatakować rakietami
dalekiego zasięgu  bo większość jego pocisków strąci antyrakietowa
tarcza wroga a potem nadejdzie odwet ze wszystkich luf. Atakując
najpierw system defensywny wroga zbyt wcześnie poinformowałby go o
swoich zamiarach i ściągnął na siebie jako pierwszy amerykańskie
uderzenie atomowe, po którym  okazji na rewanż mogłoby już nie być.
Nic dziwnego że się kacapowi tak bardzo owa tarcza nie podoba,
skończyłoby się potrząsanie szabelka i szantaż atomowy wobec US of A.
Moskwa spadłaby do rangi lokalnego mocarstewka atomowego
porównywalnego z Indiami, Chinami czy Pakistanem. Albo nawet  z
Francą.
J-23

Data: 2010-12-02 17:53:24
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-01 18:17, Hans Kloss pisze:
[...]

A dlaczego niby nie? Czy Rosja to jakaś Korea Płn. że musi oszczędzać głowice atomowe na inne cele?

Ale....jak już się konflikt atomowy
zacznie to miej nas Panie Boże w opiece niezależnie od tego czy na
naszym terenie jest amerykańska tarcza czy nie.

Nie za bardzo wiem co chcesz powiedzieć przez to. Ale wiedz jedno Hans. - Opad radioaktywny po wybuchu bomby atomowej ma zasięg około 60-ciu km. Więc Polska byłaby stosunkowo bezpieczna nawet gdyby rakiety z głowicami jądrowymi spadły nawet w pobliżu nas, np. na Jankeskie bazy w RFN-ie.  oczywiście sytuacja byłaby trochę inna w przypadku wojny totalnej z użyciem broni atomowej, wtedy to tak naprawdę  nikt nie wie co by się mogło stać. Możemy tylko spekulować że i nam by to zaszkodziło.
Ale taka wojna totalna jest bardzo mało prawdopodobna. Raczej konflikt zakończy sie na zniszczeniu paru baz jankeskich na świecie (łącznie z Warszawą i Morągiem) i kilku kacapskich wyrzutni.. Tak to my chcieliśmy wziąć  poprzez naszych przywódców pierwsze uderzenie kacapa na siebie..

[...]

Ojejku. Ty Hans wierzysz jeszcze w te bajki że jankesi sa gotowi za nas umierać? Ile razy można się sparzyć żeby pojąć że imperialiści maja tylko swoje własne interesy?

A to jankeskie żołdactwo w Polsce jest takim samym straszakiem dla kacapa jak nasz pakt o wzajemnej pomocy z GB i Francją w 39 roku.. albo brytyjski korpus ekspedycyjny w Francji dla Hitlera.

[...]

Rozwala jankeskie "Patrioty" z połowa Polski, I jankesi zaproponują rozejm.  A Polak znowu mądry po szkodzie.

Przecież i tak tych centrów dowodzenia nie ma w miastach. I co z tego ze gdzies tam głęboko pod ziemia, w bunkrach aż bedzie się roiło od pięciogwiazdkowych generałów skoro już wojska nie będzie?

[...]

Otóż, myślę że wielu ludzi bładzi upatrując zagrożenia w Rosji. Ja się obawiam awanturniczej polityki USA.  Jest to chylące się ku upadkowi imperium, a więc nieprzewidywalne. Rusek na pewno pierwszy nie zaatakuje.

Data: 2010-12-01 15:28:57
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:id5lae$q2h$1news.onet.pl...
[...]

Na terenie naszego kraju to wystarczy dywersja
a dywersantow, zakonspirowanych agentow GRU mamy setki tysiecy!

Data: 2010-12-01 14:49:33
Autor: obserwator
D. J. MC Donald Musk <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał(a):
Na terenie naszego kraju to wystarczy dywersja
a dywersantow, zakonspirowanych agentow GRU mamy setki tysiecy!

w kazdym kraju dzialaja tacy dezinformatorzy, ale nie maja oni do dyspozycji
mediow i przede wszytkim takiego osrodka dezinformacji, jakim jest GW Michnika.

Data: 2010-12-01 15:50:35
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id5n9t$p4r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dlatego ten pan powinien dostac order czerwonej gwiazdy od miedwiediewa!

Data: 2010-12-01 15:37:40
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-01 15:28, D. J. MC Donald Musk pisze:
[...]

No na pewno jest ich niemało. Ale w wojnie atomowej liczy się szybkość. Nie nie przechyli się szali zwycięstwa na swoja stronę "Kałachami" dywersantów.

Data: 2010-12-01 15:49:39
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:id5mlb$u73$1news.onet.pl...
[...]

Oj, Jadys...
Antyrakiety musza zostac zniszczone PRZED atakiem rakietowym bo rakiety do antyrakiet nie doleca bo zostana przez te antyrakiety stracone.
Dlatego tuz PRZED atakiem rakietowym wydzielone specjalne jednostki komandosow albo agentura musi przeprowadzic atak na taka baze. To jest wbrew pozorom dosyc latwe. Obejrzyj sobie film Psy Wojny. A sprzet teraz jest lepszy. Mozna wykorzystac tez walizkowe bomby atomowe, przeprowadzic atak chemiczny na baze. Mozliwosci jest masa a najglupsza bedzie atak rakiety atomowej na takie  (anty)rakiety. W momencie startu (kilka sekund po) starcie ruskich rakiet wystartuja antyrakiety wiec po co atakowac pusta baze? Jaki w tym sens? Takie antyrakiety musza byc zniszczone przed startem wlasnych rakiet.

Data: 2010-12-02 17:54:24
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-01 15:49, D. J. MC Donald Musk pisze:

[...]

Jasne że można i tak, ale to wszystko możne spalić na panewce. Natomiast wystrzelona salwa z 3-4 nawet niewielkich rakiet z głowicami atomowymi załatwia sprawę raz na zawsze.

Data: 2010-12-02 20:29:51
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:id8j0p$1rf$2news.onet.pl...
[...]

niech ci komuch Idzikowski rozjasni
cyt:"Co ty możesz zarzucić Urbanowi?
Przecież to najuczciwszy facet pod słońcem".*Idzikowski 2010.11.10

Data: 2010-12-04 00:07:14
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-02 20:29, D. J. MC Donald Musk pisze:

niech ci komuch Idzikowski rozjasni
cyt:"Co ty możesz zarzucić Urbanowi?
Przecież to najuczciwszy facet pod słońcem".*Idzikowski 2010.11.10

Chodzi ci o Bodzia Idzikowskiego? Przecież to żaden komuch... - czuć od niego chęcią zerowania na innych na kilometr!

Ale nie mylił się co do Urbana, - w moich oczach, też facet jest czysty jak kryształ. Nie wiem czy wiesz, ale on nawet nie pobiera przysługującej mu emerytury.

Data: 2010-12-01 17:11:32
Autor: Panslavista

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:id5lae$q2h$1news.onet.pl...
[...]

Dokładnie - różnica jest wyłącznie czasowa, tylko w czasie dolotu  do celu.

Data: 2010-12-01 13:44:04
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik " Canucki" <canucki@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id5fjb$oq8$1inews.gazeta.pl...
[...]

nie bylo konieczne ale bylo mozliwe.
Ja nie wiem jak bylo w przypadku Michalkiewicza. To spekulacje ale dosyc prawdopodobne

Data: 2010-12-01 11:02:03
Autor: jadrys
Kto na tej grupie był przeciw "tarczy antyrakietowej" ?
W dniu 2010-12-01 09:25, Grzegorz Z. pisze:
Agenci Razwiedki - wystąp!

Raczej agenci dobra  Polski. Ci co  interesy jankesów maja gdzieś, i nie chcą osłaniać terrorysty światowego własnym krajem.

Data: 2010-12-01 10:08:37
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 01 Dec 2010 11:02:03 +0100, jadrys napisał(a):

W dniu 2010-12-01 09:25, Grzegorz Z. pisze:
Agenci Razwiedki - wystąp!

Raczej agenci dobra  Polski. Ci co  interesy jankesów maja gdzieś, i nie
chcą osłaniać terrorysty światowego własnym krajem.

Klasyk myśli radzieckiej nazywał ich "pożyteczni idioci".

Data: 2010-12-01 11:14:01
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-01 11:08, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Idiota z górnej półki, a nie klasyk.. przynajmniej dla mnie.

Data: 2010-12-01 11:53:35
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-12-01 11:14, jadrys pisze:

Idiota z górnej półki, a nie klasyk.. przynajmniej dla mnie.

Nie wiem o ktĂłrym klasyku mĂłwisz ... chyba nie o Leninie :-)

Data: 2010-12-01 12:34:57
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-01 11:53, Tomy M. pisze:
W dniu 2010-12-01 11:14, jadrys pisze:

Idiota z górnej półki, a nie klasyk.. przynajmniej dla mnie.

Nie wiem o ktĂłrym klasyku mĂłwisz ... chyba nie o Leninie :-)

Naturalnie że nie. Zresztą i sam Lenin tez nie był jakimś wielkim myślicielem żeby zasługiwał na cytowanie. Oczywiście mówię o cytowaniu werbalnym, naśladownictwo czynów jak najbardziej wskazane.

Data: 2010-12-01 12:14:36
Autor: Tomy M.
Kto na tej grupie był przeciw "tarczy ant yrakietowej" ?
W dniu 2010-12-01 09:25, Grzegorz Z. pisze:
Agenci Razwiedki - wystąp!

Ja byłem przeciwny. Ta tarcza nie chroni nas
przed ruskimi rakietami tylko przed Irańskimi.
Powiedzcie mi NA CHUJ IRAN MIAŁBY NAS BOMBARDOWAĆ
RAKIETAMI?!!

Data: 2010-12-01 11:21:25
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 01 Dec 2010 12:14:36 +0100, Tomy M. napisał(a):

[...]

Bo tacy jak waszmość są u nas w Polsce marginalną mniejszością i generalnie nie lubimy Arabów, a nie licząc owej hałaśliwej marginalnej mniejszości względem samych Żydów jesteśmy na ogół przychylnie obojętni, traktując ich jak egzotyczną ciekawostkę, coś jak Indian.

Data: 2010-12-01 12:29:29
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-12-01 12:21, Grzegorz Z. pisze:

[...]

Kto nie lubi ArabĂłw? O czym Ty pierdolisz?
Co Ci Araby zrobiły? Normalni Polacy nie mają
żadnych powodów aby nie lubić Arabów.
   Tylko takie oświecone przez GW matoły jak Ty
mogą mieć problem z normalnym patrzeniem na
Arabów. Polska zawsze wspierała walkę o wolność
Palestyny i jednej tylko nacji nie cierpimy:
ŻYDÓW!!!
  PoniewaĹź zaś Araby są wrogami ĹťydĂłw to wrogowie
naszych wrogów są naszymi przyjaciółmi!

   Mimo Ĺźe daleko mi do radykalności Bokuna to
w części go popieram, zwłaszcza w części polityki
bliskowschodniej.

Data: 2010-12-01 11:31:06
Autor: Grzegorz Z.
Kto na tej grupie był przeciw "tarczy antyrakietowej" ?
Dnia Wed, 01 Dec 2010 12:29:29 +0100, Tomy M. napisał(a):

Kto nie lubi Arabów? O czym Ty pierdolisz? Co Ci Araby zrobiły? Normalni
Polacy nie mają żadnych powodów aby nie lubić Arabów.

A którzy to ci "normalni" ?

Data: 2010-12-01 12:35:40
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-12-01 12:31, Grzegorz Z. pisze:
Dnia Wed, 01 Dec 2010 12:29:29 +0100, Tomy M. napisał(a):

Kto nie lubi Arabów? O czym Ty pierdolisz? Co Ci Araby zrobiły? Normalni
Polacy nie mają żadnych powodów aby nie lubić Arabów.

A ktĂłrzy to ci "normalni" ?

Normalni o to nie pytają ... po tym się ich poznaje.

Data: 2010-12-02 09:15:09
Autor: Brooks
Kto na tej grupie był przeciw "tarczy antyrakietowej" ?
On Dec 1, 11:21 am, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Wed, 01 Dec 2010 12:14:36 +0100, Tomy M. napisa (a):

> Ja by em przeciwny. Ta tarcza nie chroni nas przed ruskimi rakietami
> tylko przed Ira skimi. Powiedzcie mi NA CHUJ IRAN MIA BY NAS BOMBARDOWA
> RAKIETAMI?!!

Bo tacy jak waszmo s u nas w Polsce marginaln mniejszo ci i
generalnie nie lubimy Arab w, a nie licz c owej ha a liwej marginalnej
mniejszo ci wzgl dem samych yd w jeste my na og przychylnie oboj tni,
traktuj c ich jak egzotyczn ciekawostk , co jak Indian.

Mozemy sie ewentualnie bac ekstremizmu islamskiego w wykonaniu
samobójczych, ludobójczych wojowników ale zwykly arabski zjadacz
chleba to "dobry stasiu" mozna go postrzegac przez pryzmat filmów
fabularnych, lekture w pustyni i w puczczy czy jakiego indiana jones.
Zaloze sie ze tak samo jak arabów nie lubisz mnie za post w którym nie
zgadzam sie z Twoim zdaniem.

--
Brooks: Bardzo Radykalny Oszolom Orientacji Katolicko-Swieckiej

Data: 2010-12-01 12:28:52
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cf62e1d$0$21007$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie nas tarcza miala chronic a europe i USA (nad polska najkrotsza droga z Iranu do USA.
jednak taka tarcza musi byc odpowiednio chroniona przez system obrony przeciwrakietowej i do tego Patrioty i do tego amerykanski garnizon. Tarcza antyrakietowa w zaden sposob nie zagraza rosji. bo te pociski nie maja nawet glowic wiec wala w rakiety jak kamien z procy. Mozna to przeprogramowac i wystrzelic na jakies miasto - najwyzej zburzy jakis dom. Ruscy doskonale to wiedza ale naiwnych rozgrywaja swoja propaganda

Data: 2010-12-01 12:31:48
Autor: Si
Kto na tej grupie był przeciw "tarczy antyrakietowej" ?
On Wed, 1 Dec 2010 08:25:54 +0000 (UTC), "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Agenci Razwiedki - wystąp!

Nie bylo mnie w tym czasie na grupie, ale ja takze bylem i jestem
przeciwko.

Data: 2010-12-01 17:03:37
Autor: Panslavista
Kto na tej grupie był przeciw "tarczy antyrakietowej" ?

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:id50qh$jau$2news.eternal-september.org...
Agenci Razwiedki - wystąp!

Ja byłem i jestem. Ale nigdy nie byłem, nie jestem i nie będę czyimkolwiek agentem.

Data: 2010-12-01 17:34:32
Autor: heÂŽsk
Kto na tej grupie był przeciw "tarczy antyrakietowej" ?
On Wed, 1 Dec 2010 08:25:54 +0000 (UTC), "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Agenci Razwiedki - wystąp!

 ja bylem, moim zdaniem to glupota. jezeli ktos bedzie  mial zamiar kogos zaatakowac w 1-wszej kolejnosci  postara sie zniszczyc tzw tarcze pozniej zaatakuje  glowny cel. jezeli zdazy. tylko co nam z tego?

 rozumiem, ze s.p. lech chcial chronic piaski w juracie
 kiedy jego braciszek jarcio bedzie jezdzic gokartem.
 jaki wielkim przyjacielem pis jest usa swiadczy  potraktowanie przez nich ministra bezpieki na uchodzctwie
 antoniego m. i ministra spraw zagranicznych anny f.

Data: 2010-12-01 19:37:55
Autor: the_foe
Kto na tej grupie był przeciw "tarczy antyrakietowej" ?
W dniu 2010-12-01 09:25, Grzegorz Z. pisze:
Agenci Razwiedki - wystąp!

ja bylem i jestem pzreciw obcym instalacjom wojskowym na anszym terytorium.

--
the_foe

Kto na tej grupie był przeciw "tarczy antyrakietowej" ?