Kto na tej grupie jest służbowo ?

Data: 2011-04-01 20:48:08
Autor: zeb
Kto na tej grupie jest służbowo ?
Przyznać się be bicia !?

Data: 2011-04-01 20:57:13
Autor: Zakarm
Kto na tej grupie jest służbowo ?
W dniu 2011-04-01 20:48, zeb pisze:
Przyznać się be bicia !?

Przeciez widzisz kto robi copy-paste

Data: 2011-04-01 20:59:41
Autor: Lorn
Kto na tej grupie jest służbowo ?
W dniu 2011-04-01 20:57, Zakarm pisze:
W dniu 2011-04-01 20:48, zeb pisze:
Przyznać się be bicia !?

Przeciez widzisz kto robi copy-paste

Nie wiem co bardziej szkodzi grupie.. Copy/paste czy grupka trolli pokroju teletubisia, obsrywatora i jeszcze paru 'ętęlęgętuf' obrażających dyskutantów. Odpowiedz sobie sam... :>

Data: 2011-04-01 21:05:42
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 20:59, Lorn pisze:
[...]

Gdybyś była znana z nazwiska i imienia Porn to mógłbym z tobą się
zgodzić, tyle, że tutaj idzie obsmarowywanie agenciaków przez agenciaków
i dlatego ch@# wam w 4 litery :)

Data: 2011-04-01 14:22:06
Autor: Antenka
On 1 Kwi, 21:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Gdybyś była znana z nazwiska i imienia Porn to mógłbym z tobą się
zgodzić, tyle, że tutaj idzie obsmarowywanie agenciaków przez agenciaków

Wow! Aleś jej powiedział YouTwo! hi hi  Myślisz, że jej dopiekłeś tym
tekstem? Przecież to jej zawód :D

Antenka

Data: 2011-04-01 20:06:46
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Gdybyś była znana z nazwiska i imienia Porn to mógłbym z tobą się
zgodzić, tyle, że tutaj idzie obsmarowywanie agenciaków przez agenciaków
i dlatego ch@# wam w 4 litery :)

czy mozesz wytlumaczyc kogo miales na mysli z tymi agenciakami?

W tym watku pisza 2 klony zennona i jeden troll- Lorn, z Lomzy.

Data: 2011-04-01 22:08:14
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 22:06,  obserwator pisze:
czy mozesz wytlumaczyc kogo miales na mysli z tymi agenciakami?

W tym watku pisza 2 klony zennona i jeden troll- Lorn, z Lomzy.

Bo to są klony agentów, czyli agenciaki. :)

Data: 2011-04-01 22:13:34
Autor: Lorn
u2<u_2@o2.pl>  napisał(a):

[...]

Ttroll 'u2' kisi się w KF`ie. Podałem swoje imię i nazwisko jakiś czas temu na grupie, więc nie wiem o co mu chodzi, nie ukrywam się za anonimizerem, ale to szczegół... Co do ciebie obsrywator... Spacerujesz utartą ścieżką do szamba, gdzie twoje miejsce :-p

Data: 2011-04-01 20:21:18
Autor: obserwator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

[...]

Dlaczego zmieniasz moj nick? Do jakiego szamba maszeruje? --

Data: 2011-04-01 22:26:41
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-01 22:21,  obserwator pisze:
[...]

Dlatego, że z obserwatora zmieniłeś się w obsrywatora... Dlaczego tolerujesz zmianę mojego nicka przez 'u2'?

Do jakiego szamba maszeruje?

Do KF`a, tam jest miejsce każdego trolla. Masz szansę do niego nie trafić.

Data: 2011-04-01 20:47:58
Autor: obserwator
> [...]

> Do jakiego szamba maszeruje?

Do KF`a, tam jest miejsce każdego trolla. Masz szansę do niego nie trafić.

a nie lepiej isc do dobrego psychologa lub psychiatry, zamiast leczyc problemy
psychiatryczne na grupach?

Data: 2011-04-01 22:54:53
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-01 22:47,  obserwator pisze:
[...]

Jeśli uważasz, że masz problem, to idź. :> Nie przenoś na innych swoich urojeń.

Data: 2011-04-01 21:04:50
Autor: obserwator
Kto na tej grupie jest służbowo ?
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Jeśli uważasz, że masz problem, to idź. :> Nie przenoś na innych swoich urojeń.

problem i to ewidentny masz czlowieku ale ty. Normalny czlowiek w sieci piszac
anonimowo, ma pewne hamulce. Ty ich nie masz i po twoich tekstach na tej grupie, wyraznie widac, ze masz
jakis powazny problem psychologiczny lub psychiatryczny.

Ta uwaga, nie jest absolutnie zlosliwa. Masz po prostu problem psychiatryczny.

Data: 2011-04-01 23:08:56
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-01 23:04,  obserwator pisze:
Lorn<ateagina@poczta.fm>  napisał(a):

Jeśli uważasz, że masz problem, to idź. :>  Nie przenoś na innych swoich
urojeń.

problem i to ewidentny masz czlowieku ale ty.

Nie.

Normalny czlowiek w sieci piszac
anonimowo, ma pewne hamulce

hamulce? Ty się nie powstrzymujesz od oskarżania, pomówienia i obrażania, a piszesz anonimowo...

Ty ich nie masz i po twoich tekstach na tej grupie, wyraznie widac, ze masz
jakis powazny problem psychologiczny lub psychiatryczny.

Nie przenoś na innych swoich urojeń. Och byłbym zapomniał... Nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2011-04-01 21:20:55
Autor: obserwator
Kto na tej grupie jest służbowo ?
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
> problem i to ewidentny masz czlowieku ale ty.
Nie.

tak. Kazdy czlowiek chory, uwaza ze jest zdrowy.

> Normalny czlowiek w sieci piszac
> anonimowo, ma pewne hamulce

hamulce? Ty się nie powstrzymujesz od oskarżania, pomówienia i obrażania, a piszesz anonimowo...

to ty oskarzasz, pomawiasz i obrazasz anonimowo, a nie ja. To sie nazywa w
psychiatrii, projekcja.

> [...]

Nie przenoś na innych swoich urojeń. Och byłbym zapomniał... Nie każdy jest tobie podobny.

czy jestes klonem Hersk?To tekst w jego stylu. Ale on ma problemy z alkoholem.

Ty tez pijesz?

> Ta uwaga, nie jest absolutnie zlosliwa.
> Masz po prostu problem psychiatryczny.

Nie przenoś na innych swoich urojeń... :>

kolejny tekst w stylu Herska. Jestes jego klonem? To juz bardzo zly objaw,
ktory moze swiadczyc o schizofreni. --

Data: 2011-04-01 23:30:39
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-01 23:20,  obserwator pisze:
[...]

Cierpisz na zaburzenie myślenia 'Echoalia', które objawia się powtarzaniem słów, w tym wypadku napisanych przeze mnie.

[...]

Nie rób już z siebie debila :>

[...]

Cóż... Na głupotę nie ma rady... Bywaj zdrów obsrywator. ;-p

Data: 2011-04-01 21:34:42
Autor: obserwator
Kto na tej grupie jest służbowo ?
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

> tak.

Nie.

> [...]

> czy jestes klonem Hersk?To tekst w jego stylu. Ale on ma problemy z alkoholem

Nie rób już z siebie debila :>

> kolejny tekst w stylu Herska. Jestes jego klonem? To juz bardzo zly objaw,
> ktory moze swiadczyc o schizofreni.

Cóż... Na głupotę nie ma rady... Bywaj zdrów obsrywator. ;-p

teraz zrob wydruk tych tekstow i pokaz psychiatrze. On ci na pewno pomoze.

Data: 2011-04-01 21:42:10
Autor: obserwator
Lorn, w Lomzy masz sporo gabinetow psychiatrycznych, voila:

http://tinyurl.com/3kqsn8g

po co sie tak meczysz od tylu lat na tych grupach w sieci? Naprawde lepiej idz do specjalisty, a on ci pomoze wyjsc z tego powaznego problemu. Nie boj sie
psychiatry,to taki sam lekarz jak kazdy inny.

Zdowia zycze.

Data: 2011-04-01 23:45:19
Autor: Lorn
Łomża jest pięknym miastem :>
W dniu 2011-04-01 23:42,  obserwator pisze:

http://tinyurl.com/3kqsn8g

po co sie tak meczysz od tylu lat na tych grupach w sieci?

Na jakich grupach?

Naprawde lepiej idz
do specjalisty, a on ci pomoze wyjsc z tego powaznego problemu. Nie boj sie
psychiatry,to taki sam lekarz jak kazdy inny.

Nie przenoś na innych swoich urojeń... Nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2011-04-02 10:44:12
Autor: u2
[...]

Znam w Łomży jednego lekarza. Mogę polecić Porna dla niego to go
prześwietli po znajomości. :)

Data: 2011-04-02 11:41:41
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in5gri$fic$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pięknie obsrywator, masz wielu wielbicieli na psp.

--
stevep

Data: 2011-04-01 23:38:03
Autor: Lorn
Kto na tej grupie jest służbowo ?

teraz zrob wydruk tych tekstow i pokaz psychiatrze. On ci na pewno pomoze.

Czyżbym trafił z diagnozą? Echolalia to poważne zaburzenie świadomości...

Data: 2011-04-01 21:45:06
Autor: obserwator
> [...]

Czyżbym trafił z diagnozą? Echolalia to poważne zaburzenie świadomości...

nie stawiaj sobie sam diagnoz. Wez wizyte u fachowca, a takim jest psychiatra.

W Lomzy masz do licha i troche specjalistow. Podalem ci nawet link z adresami.

Data: 2011-04-01 21:57:56
Autor: obserwator
Kto na tej grupie jest służbowo ?
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

> nie stawiaj sobie sam diagnoz.

Nie stawiam.

alez stawiasz. Widzisz, te twoje problemy psychiatryczne nie tylko ja
zauwazylem. Wczesniej zauwazyly je tez inne osoby ktore pisaly i pisza na tej
grupie. Prosze bardzo:

http://tinyurl.com/44su9yg

Jesli tyle juz osob zauwazylo, ze masz jakis problem psychologiczny, to
jednak nie lekcewaz swoich objawow i idz koniecznie do specjalisty.

Data: 2011-04-01 22:05:36
Autor: obserwator
Kto na tej grupie jest służbowo ?

Sluchaj Lorn, pod ponizszym likiem:

http://tinyurl.com/44su9yg

...osoby ktore obserwowaly twoje wypowiedzi na tej grupie, napisaly np. tak o
tobie:

*Podstawowy błąd jaki często jest popełniany w dyskusji z osobą
otumanioną polega na nieskutecznym  używaniu argumentacji. Błąd ten
wynika z mylnego założenia, że osoba z którą rozmawiamy jest "taka jak
ja". Niestety w rozmowie z debilem normalna argumentacja nie ma szans
powodzenia. Jednocześnie trzeba pamiętać, że osoby upośledzone mają
bardziej rozwiniętą sferę emocjonalną. Dlatego starają się na
wszystkie sposoby sprowokować nasze reakcje emocjonalne, wciągnąć nas
na teren który (jak im się wydaje) lepiej kontrolują i tam "wygrać". *

Ja nie uwazam, ze jestes debilem lub umyslowo uposledzony(vide zacytowany
tekst), ale jestem pewien, ze masz powazny problem psychiatryczny, ktory
wymaga konsultacji fachowca.

Data: 2011-04-02 08:05:47
Autor: Pinocchio

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in5i7g$jd9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Koleś, masz nasrane we łbie!

PhD

Data: 2011-04-02 11:37:53
Autor: cirrus
Użytkownik "Pinocchio" <pinocchio@lorenzini.it> napisał w wiadomości news:4d96bd7a$1$2443$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zdecydowanie.

--
stevep

Data: 2011-04-02 00:09:25
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-01 23:57,  obserwator pisze:
[...]

Lol... Masz jednak problemy z własną psychiką i proszę... nie przenoś własnych urojeń na innych...

Jesli tyle juz osob zauwazylo

Tyle? Ty i tobie podobni nie są w stanie pojąć odmiennego zdania niż to wam narzucone, ok ja to rozumiem... Musisz tak śpiewać, z tym się utożsamiasz... Każdą krytykę odbierasz jako atak... Ty mnie wysyłasz do psychiatry? :>

Data: 2011-04-01 22:30:31
Autor: obserwator
> [...]

> http://tinyurl.com/44su9yg

Lol... Masz jednak problemy z własną psychiką i proszę... nie przenoś własnych urojeń na innych...

nie, lorn, to ty masz problemy psychiatryczne ktore juz wiele osob wczesniej
zauwazylo, a ty nadal je lekcewazysz.

> [...]

Tyle? Ty i tobie podobni nie są w stanie pojąć odmiennego zdania niż to wam narzucone, ok ja to rozumiem... Musisz tak śpiewać, z tym się utożsamiasz... Każdą krytykę odbierasz jako atak... Ty mnie wysyłasz do psychiatry? :>

ja bardzo chetnie dyskutuje na argumenty merytoryczne. Natomiast ty i tobie
podobni uciekaja sie TYLKO do argumentow ad personam, bo innych nie maja.

Ty szczegolnie brylujesz wylacznie w atakach ad personam. Nawet w tym watku do ktorego sie w koncu wlaczylem, zaatakowales mnie kolejny
raz personalnie, mimo ze z toba nie dyskutuje w ogole, od momentu kiedy
zauwazylem,ze dyskutowac z toba nie ma zadnego sensu, bo to wlasnie ty
odbierasz kazda krytyke PO personalnie.

Link ktory wkleilem, udawadnia ci, ze nie tylko ja tak uwazam.

I te twoje reakcje emocjonalne, swiadcza o tym, ze masz powazne problemy
natury psychiatrycznej.

Data: 2011-04-02 00:42:41
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-02 00:30,  obserwator pisze:
[...]

Osoby tobie podobne, którym moje poglądy są obce... Rozumiem to, tylko wyswiadcz mi i mnie podobnym przysługę i udaj się na leczenie, byś w końcu zaakceptował i zaczął dyskutować bez obraźliwych epitetów z ludźmi o odmiennych poglądach...

[...]

Czyżby? Zaprzeczasz sam sobie cytując: "Grupy dyskusyjne w sieci dsa do dyskusji, a nie do urzadzania sobie nagonek na ludzi ktorzy nam sie nie podobaja lub ktorzy maja inne od nas poglady."

Data: 2011-04-01 23:01:14
Autor: obserwator
[...]

Klamstwa i popieranie oszustw w wydaniu zwolennikow PO, to poglady? Wyzwiska i nabijanie sie z Kaczynskich i z opozycji, to sa poglady?

> [...]

Czyżby? Zaprzeczasz sam sobie cytując: "Grupy dyskusyjne w sieci dsa do dyskusji, a nie do urzadzania sobie nagonek na ludzi ktorzy nam sie nie podobaja lub ktorzy maja inne od nas poglady."

a kto te nagonki non stop urzadza na tej grupie na Kaczynskiego i na osoby
krytykujace obecny rzad? Ty w ogole panujesz nad tym co piszesz?

Kolejny raz potwierdzasz, ze masz powazny problem natury psychiatrycznej. Jestes tez notorycznym klamca.

EOT

Data: 2011-04-02 01:12:02
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-02 01:01,  obserwator pisze:
[...]

Wyzwiska? Sorry, ale to twoja domena... Pisząc prawdę o Kaczyńskich nie używam wyzwisk.

[...]

Czy ty rozumiesz co sam piszesz? "Grupy dyskusyjne w sieci dsa do dyskusji, a nie do urzadzania sobie nagonek na
ludzi ktorzy nam sie nie podobaja lub ktorzy maja inne od nas poglady."

Wymsknęło ci się? :>

Kolejny raz potwierdzasz, ze masz powazny problem natury psychiatrycznej.

Jestes tez notorycznym klamca.

To, że nie stosujesz się do tego co sam napisał nazywasz mnie kłamcą? Nie ja mam problemy psychiczne :>

EOT

Jeszcze nie skończyłem... Zacznij się stosować do tego co wypisujesz 'Grupy dyskusyjne w sieci dsa do dyskusji, a nie do urzadzania sobie nagonek na ludzi ktorzy nam sie nie podobaja lub ktorzy maja inne od nas poglady.' inaczej uznam, że jesteś kłamcą i zwykłym manipulatorem vel obsrywatorem, który ma w dupie prawdę, byle się przypodobać narzuconym przez 'niby' prawych i sprawiedliwych swojej 'niby' racji.

Data: 2011-04-02 00:08:53
Autor: obserwator
Kto na tej grupie jest służbowo ?
Lorn napisal:

Jeszcze nie skończyłem...

skonczysz udalsze wynurzenia, ale u specjalisty psychiatry.Przykro mi ale, nie
moge ci wiecje juz pomoc. Nie jestem psychiatra.

Data: 2011-04-03 22:07:29
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-02 02:08,  obserwator pisze:
Lorn napisal:

Jeszcze nie skończyłem...

skonczysz udalsze wynurzenia

Jakie wynurzenia? Wynurzasz się czasem z szamba, ale o perfumerii zapomnij. Jesteś przesiąknięty antypolskim szambem.

Data: 2011-04-02 08:08:56
Autor: Pinocchio
Kto na tej grupie jest służbowo ?
Co to za dureń ten obsrywator. Zasywa grupę swoimi problemami z łbem. Skąd tacy debile się biorą? Z PiS? ;-)

PhD

Data: 2011-04-02 11:40:30
Autor: cirrus
Użytkownik "Pinocchio" <pinocchio@lorenzini.it> napisał w wiadomości news:4d96bd7b$3$2443$65785112news.neostrada.pl...
Co to za dureń ten obsrywator. Zasywa grupę swoimi problemami z łbem.
Skąd  tacy debile się biorą? Z PiS? ;-)
PhD

Bo to nie tylko dureń, ale i pieniacz.

--
stevep

Data: 2011-04-02 11:39:37
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in5lfq$s0t$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jasne, psychol wszędzie widzi psycholi.

--
stevep

Data: 2011-04-02 08:07:56
Autor: Pinocchio

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:in5kd4$6g2$1news.onet.pl...
[...]

Zostaw go, to dureń!

PhD

Data: 2011-04-02 08:07:28
Autor: Pinocchio

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in5jm7$n9h$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Link ktory wkleilem, udawadnia ci, ze nie tylko ja tak uwazam.

I te twoje reakcje emocjonalne, swiadcza o tym, ze masz powazne problemy

Koleś, przestań pierdolić te swoje banaluki. Zasywasz boku tylko forum. Wyperdalaj stąd! Do obory poszedł! Sio! Sio!

PhD

Data: 2011-04-02 08:06:22
Autor: Pinocchio

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:in5iep$uvo$1news.onet.pl...
[...]

Zostaw go, to dureń! Jakiś komuch.

PhD

Data: 2011-04-02 08:05:13
Autor: Pinocchio

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in5hp4$i4s$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Jesli tyle juz osob zauwazylo, ze masz jakis problem psychologiczny, to
jednak nie lekcewaz swoich objawow i idz koniecznie do specjalisty.

Koleś, idziesz do kf. Wypisujesz same bzdury! Masz najwyraźniej coś z łbem. Lorn słusznie zauważył, że jesteś zwykłym durniem ze sflaczałym fiutem.

PhD

Data: 2011-04-02 07:59:05
Autor: Pinocchio
Kto na tej grupie jest służbowo ?

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:in5h12$g1c$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Czyżbym trafił z diagnozą? Echolalia to poważne zaburzenie świadomości...

nie stawiaj sobie sam diagnoz. Wez wizyte u fachowca, a takim jest

Powiedz obsrywator skąd ty jesteś? Pewnie z jakiejs popgrowskiej wiochy! Wcześniej w biedaszybach robiłeś wałbrzyska gnido?

PhD

Data: 2011-04-02 10:41:27
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 23:30, Lorn pisze:
Cóż... Na głupotę nie ma rady... Bywaj zdrów obsrywator.

Widzisz obserwator, jaki z Porna cham i prostak. Z prostakiem należy
dyskutować językiem, który on rozumie, czyli wulgarnym, albo w ogóle nie
dyskutować :)

Data: 2011-04-02 07:57:12
Autor: Pinocchio

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in5eli$8uf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Durniu, uzdrawianie swiata zacznij od siebie!

PhD

Data: 2011-04-02 11:36:02
Autor: cirrus
[...]

I to ty masz te hamulce wyzywając ludzi od ruskich szpiegów?

--
stevep

Data: 2011-04-02 07:56:37
Autor: Pinocchio

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in5dlu$60r$1inews.gazeta.pl...
> [...]

a nie lepiej isc do dobrego psychologa lub psychiatry, zamiast leczyc problemy

A ty co tu robisz zboku?

PhD

Data: 2011-04-02 11:33:56
Autor: cirrus
[...]

No to sio, o to u ciebie najwyższy czas.

--
stevep

Data: 2011-04-01 22:39:55
Autor: u2
Kto na tej grupie jest służbowo ?
W dniu 2011-04-01 22:21,  obserwator pisze:
Dlaczego zmieniasz moj nick? Do jakiego szamba maszeruje?

To jest glupek. Pewnie z GWna albo z podobnego szmatlawca. Kazdy taki
glupek uroczyscie wsadza swoich oponentow do KF-u :)

Data: 2011-04-01 21:08:06
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

To jest glupek. Pewnie z GWna albo z podobnego szmatlawca. Kazdy taki
glupek uroczyscie wsadza swoich oponentow do KF-u :)

ja mysle, ze on ma problem psychiatryczny. Szkoda czlowieka.

Data: 2011-04-01 23:09:54
Autor: Lorn
Kto na tej grupie jest służbowo ?

ja mysle

To dobrze, że myślisz... Ćwicz móżdżek...

Data: 2011-04-01 23:14:43
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 23:08,  obserwator pisze:
u2<u_2@o2.pl>  napisał(a):

[...]

Z problemami i wątpliwościami psychitrycznymi to proszę odwiedzcie grupę psychiatryczną.... a na pewno wrócicie z inni :)

Data: 2011-04-02 10:37:14
Autor: u2
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Ja tam ścierwa nie żałuję. Z szamba wyskoczył, w szambie skończy.

Data: 2011-04-02 07:55:32
Autor: Pinocchio

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in5b8m$rh8$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ty obsrywator na pewno jesteś tu służbowo.

PhD

Data: 2011-04-02 11:42:57
Autor: cirrus
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Eee, raczej nie bo ktoby zatrudniał debila?

--
stevep

Data: 2011-04-01 21:08:44
Autor: zeb
[...]

Nie po to piszę żeby odpowiadać sobie samemu, bo by było takie... "dziwne" ???

Data: 2011-04-01 21:17:38
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-01 21:08, zeb pisze:
[...]

Tobie odpowiedziałem? No chyba, że Zakarm to zeb :-p

Data: 2011-04-01 21:23:16
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 21:17, Lorn pisze:
[...]

Zawsze tak odpowiadasz wszystkim (czyli w eter) czyli nikomu ?
zeb to zeb
sprawdzaj, jak i gdzie tylko moĹźesz :)

Data: 2011-04-01 21:26:51
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-01 21:23, zeb pisze:
[...]

Ślepy jesteś czy debila strugasz? Odpowiedziałem Zakarm`owi nie tobie, więc się nie wpierdzielaj z debilnym komentarzem... Jakbym chciał, to odpowiedziałbym tobie.

Data: 2011-04-01 21:30:45
Autor: u2
[...]

Jaki kulturny ten Porn, jak dziewica nowoorleańska :)

Data: 2011-04-02 00:20:53
Autor: HaMMeR
On 1 Kwi, 20:59, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> Przeciez widzisz kto robi copy-paste

Nie wiem co bardziej szkodzi grupie.. Copy/paste czy grupka trolli
pokroju teletubisia, obsrywatora i jeszcze paru 'ętęlęgętuf'
obrażających dyskutantów. Odpowiedz sobie sam... :>

A coz to, nie mozna juz nikogo 'obrazac'? Klepanie
po tylkach, cieple usmiechy i sowiecki 'bon ton' ci sie marzy?
To zmien sobie grupe na kazda inna z tecza w nazwie, bo tutaj
kapus, antypolska lajza i sprzedawczyk, na rowni z pozytecznymi
debilami, beda ZAWSZE dostawac to, co sie im nalezy!
Pojal platfonsiarki matol, czy jeszcze raz?!

Data: 2011-04-02 10:06:29
Autor: Pinocchio

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:147ca22e-11cf-4ab0-8ca9-79b38579b87ed28g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

debilami, beda ZAWSZE dostawac to, co sie im nalezy!
Pojal platfonsiarki matol, czy jeszcze raz?!

Prosze, prosze, kolejny pisowski duren sie odezwał. Zgodnie z twoim zyczeniem dostaniesz teraz co należy. Rozumiesz durniu!?

PhD

Data: 2011-04-02 11:31:43
Autor: cirrus
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:in57b0$jh8$3news.onet.pl...
[...]

To obsrywator obraĹźa dyskutantĂłw, a przecieĹź on jest wzorem wszelkich cnĂłt.

--
stevep

Data: 2011-04-01 21:03:08
Autor: zeb
Kto na tej grupie jest służbowo ?
W dniu 2011-04-01 20:57, Zakarm pisze:
W dniu 2011-04-01 20:48, zeb pisze:
Przyznać się be bicia !?

Przeciez widzisz kto robi copy-paste

to robią wszystkie strony.

Data: 2011-04-01 20:57:49
Autor: u2

Ja jestem tutaj prywatnie i ch@# w dupę służbowym pedalom.

Data: 2011-04-01 21:04:37
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 20:57, u2 pisze:
W dniu 2011-04-01 20:48, zeb pisze:
Przyznać się be bicia !?

Ja jestem tutaj prywatnie i ch@# w dupę służbowym pedalom.

No właśnie, że nie s prawisz takiego wrażenia jak piszesz.

Data: 2011-04-01 21:06:50
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 21:04, zeb pisze:
[...]

Czyli ty jesteś służbowo debilu tak jak Porn i reszta bandy :)

Data: 2011-04-01 21:10:50
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 21:06, u2 pisze:
[...]

Debilu ... ??? Czy to jest język twojego ugrupowania  ?

Data: 2011-04-01 21:12:16
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 21:10, zeb pisze:
Czyli ty jesteś służbowo debilu tak jak Porn i reszta bandy :)
Debilu ... ??? Czy to jest język twojego ugrupowania  ?

Jak bys troche czytal niusy na psp to bys wiedzial ze nie naleze do
zadnego politycznego ugrupowania. Czyli jestes zdemaskowany pedale :)

Data: 2011-04-01 21:14:00
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 21:12, u2 pisze:
[...]

Jednak jesteś tępy chuj i to szkoda że s PiS-u. Takich będziemy eliminować !

Data: 2011-04-01 21:18:06
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 21:14, zeb pisze:
[...]

To eliminuj, ja chętnie popatrzę jak ciebie wsadzają do pierdla :)

Data: 2011-04-01 21:20:00
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 21:18, u2 pisze:
[...]

Szybki jesteś we wsadzaniu.
Szkoda, że to tylko słowa !

Data: 2011-04-01 21:21:20
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 21:20, zeb pisze:
[...]

Żałujesz że nie pedalisz, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :)

Data: 2011-04-01 21:27:28
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 21:21, u2 pisze:
[...]

"pedalisz"?
nie sądzę abyś wiedział o czy sam piszesz ?
A nowy słownik wyrazów zostaw lepszym od Ciebie Oni zobią to za Ciebie dużo lepiej.

Data: 2011-04-01 21:34:28
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 21:27, zeb pisze:
[...]

Dajesz dupy swoim mocodawcom, czyli pedalisz :)

Ale nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2011-04-01 21:38:45
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 21:34, u2 pisze:
[...]

Moim mocodawcom !?
No qrwa prorok z Ciebie.
Chocia... "pedalić" to słowa jest tylko w twoim umyśle.
Jedyną rzeczą jaką możesz się pochwalić to to, że Cie tu jeszcze tolerują.

Data: 2011-04-01 21:40:08
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 21:38, zeb pisze:
[...]

Nikt nie musi mnie tutaj tolerować pedale. To jest grupa bez cenzury i
to mi się podoba.

Data: 2011-04-01 21:45:15
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 21:40, u2 pisze:
[...]

Jedyna grupa która może to tolerować ?
Brawo !!!

Data: 2011-04-01 21:47:17
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 21:45, zeb pisze:
Nikt nie musi mnie tutaj tolerować pedale. To jest grupa bez cenzury i
to mi się podoba.
Jedyna grupa która może to tolerować ?
Brawo !!!

Widać, że nie masz pojęcia co to jest usenet, ale to typowe dla takich
fagasów jak ty :)

Data: 2011-04-01 21:52:44
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 21:47, u2 pisze:
[...]

Usenet i fagas ... tylko na tyle Cię stać !
A znasz chociaż znaczenie tych słów ?
Wiesz co ...
dotychczas myślałem że jesteś PiS-iorem ale się myliłe ty jeteś zwykłym prostym ... (censored) "awanturnikiem"

Data: 2011-04-01 21:58:32
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 21:52, zeb pisze:
[...]

No widzisz a tak łatwo użyłeś określenie pisior. Zwykły cham i prostak z
ciebie pedale :)

Data: 2011-04-01 22:07:56
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 21:58, u2 pisze:
No widzisz a tak łatwo użyłeś określenie pisior. Zwykły cham i prostak z
ciebie pedale :)
Nie sprawiło mi to żadnej trudności ...
"Cham", "prostak", "pedał" to słowa które bezwiednie nadużywasz ...
znasz jeszcze jakieś inne ... ????
Może coś bardziej przyziemnego abym mógł zrozumieć takiego "orła" jak Ty ?

Data: 2011-04-01 22:09:44
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 22:07, zeb pisze:
[...]

Widzisz, ty musisz tutaj nadawać, a to robię z wolnej nieprzymuszonej
woli. :)

Data: 2011-04-01 22:13:27
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 22:09, u2 pisze:
[...]

Hm... ty robisz to 24h/dobę o każdej porze dnia i nocy a ja....
z przyjemności jak tylko mam czas.
Co ty na to  ?

Data: 2011-04-01 22:38:22
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 22:13, zeb pisze:
Hm... ty robisz to 24h/dobę o każdej porze dnia i nocy a ja....
z przyjemności jak tylko mam czas.
Co ty na to  ?

A ja na to, że ty nie chcesz ale musisz :)

Data: 2011-04-01 22:50:28
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 22:38, u2 pisze:
W dniu 2011-04-01 22:13, zeb pisze:
Hm... ty robisz to 24h/dobę o każdej porze dnia i nocy a ja....
z przyjemności jak tylko mam czas.
Co ty na to  ?

A ja na to, że ty nie chcesz ale musisz :)
Czasami człowiek musi... inaczej się udusi...
Ja nie muszę tego co sądzisz że muszę, bo nie muszę.
Ale to czego chcę tego nie muszę, bo gdybym musiał to bym nie chciał.

Prorok z Ciebie.... a takich to tu na pęczki !

Data: 2011-04-02 10:46:21
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 22:50, zeb pisze:
[...]

No nie, jest kilka klonów, którzy trollują służbowo, ale normalnych
userów można łatwo poznać m.in. po tym, że nie zmieniają nicków.

Data: 2011-04-02 07:52:39
Autor: Pinocchio
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d962bc7$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Patrzcie, patrzcie!  Derektorek fagasów szuka. To już ci krówka z PGR nie wystarcza,konusie!

PhD

Data: 2011-04-01 21:20:19
Autor: Lorn
[...]

Nie dyskutuj z tym trollem i nie wyciągaj mi go z KF`a. Dziękuję.

Data: 2011-04-02 12:51:00
Autor: złodziej podatków
Kto na tej grupie jest służbowo ?

> Czyli ty jesteś służbowo debilu tak jak Porn i reszta bandy :)

Debilu ... ??? Czy to jest język twojego ugrupowania  ?

 Nie wiedziałeś ? Ta formacja tak ma. Przecież to język miłości bliźniego.

Data: 2011-04-02 13:52:41
Autor: u2
W dniu 2011-04-02 12:51, złodziej podatków pisze:
Nie wiedziałeś ? Ta formacja tak ma. Przecież to język miłości bliźniego.

Czyli POlityka miłości, która skutkuje morderstwami.

Data: 2011-04-02 16:00:07
Autor: Pinocchio

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d970e0b$0$2498$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-04-02 12:51, złodziej podatków pisze:
Nie wiedziałeś ? Ta formacja tak ma. Przecież to język miłości bliźniego.

Czyli POlityka miłości, która skutkuje morderstwami.

Te, pgr-owski derechtorze, kto z PO i kogo zamrodował ty durny przygłupie?

PhD

Data: 2011-04-01 21:06:28
Autor: Zakarm
Kto na tej grupie jest służbowo ?
W dniu 2011-04-01 20:57, u2 pisze:
W dniu 2011-04-01 20:48, zeb pisze:
Przyznać się be bicia !?

Ja jestem tutaj prywatnie i ch@# w dupę służbowym pedalom.

Jakjestes prywatnie to na chuj podnosisz swoimi wklejkami ogladalnosc ?

Co bardziej inteligentny te twoje portale wciaga na dzien dobry z poranna kawka na chuj to gowno jeszcze tu wklejasz ?

Data: 2011-04-01 21:46:27
Autor: zeb
Kto na tej grupie jest służbowo ?
W dniu 2011-04-01 20:48, zeb pisze:
Przyznać się be bicia !?

Jestem w stanie policzyć na palcach dwóch rąk.
Kto jest za Pis a kto za PO.
I beż braw poproszę.
Jesteście jak biała karta i takich szukam :)

Data: 2011-04-01 21:49:20
Autor: Hoop
Kto na tej grupie jest służbowo ?

Użytkownik "zeb" <zebkon@vp.pl> napisał w wiadomości news:in56ku$h39$1news.onet.pl...
Przyznać się be bicia !?

Moj oficer prowadzacy kazal mi powiedziec

Data: 2011-04-01 21:55:03
Autor: zeb
Kto na tej grupie jest służbowo ?
Moj oficer prowadzacy kazal mi powiedziec

Serce nie sługa :)

Data: 2011-04-02 07:54:51
Autor: Pinocchio

Użytkownik "Hoop" <ho@wtkm.pl> napisał w wiadomości news:4d962c45$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "zeb" <zebkon@vp.pl> napisał w wiadomości news:in56ku$h39$1news.onet.pl...
Przyznać się be bicia !?

Moj oficer prowadzacy kazal mi powiedziec
ze jestem tu prywatnie i pisze od serca :)

Ja też jestem tu prywatnie i wasze opinie trolle mi powiewają! Słuzbowo jest tu na pewno Hans Kloss, u2, Jaksa, Warzywny.

PhD

Data: 2011-04-01 23:37:45
Autor: zeb
Kto na tej grupie jest służbowo ?
W dniu 2011-04-01 20:48, zeb pisze:
Przyznać się be bicia !?
No przyznawać się "bojownicy o swoją wolność" !!!

Data: 2011-04-02 00:12:44
Autor: Jaksa
Kto na tej grupie jest służbowo ?
On Fri, 01 Apr 2011 20:48:08 +0200, zeb <zebkon@vp.pl> wrote:

Przyznać się be bicia !?

Kawecki vel Warzywny.

Bierze dniowke od redakcji GW, za pastowanie tego badziewnego gowna
dla polinteligentow codziennie na grupie.

Jest tez jeden kumpel Ziobera, ale ten to chyba za darmo sie udziela.

Kiedys ponoc bywal tu sam Czeslaw Kiszczak. Prywanie, nie sluzbowo.

Jaksa

Data: 2011-04-02 04:52:40
Autor: M. Sz.
Kto na tej grupie jest służbowo ?