Kto na tej grupie jest służbowo ?

Data: 2011-04-01 20:57:49
Autor: u2
Kto na tej grupie jest służbowo ?
W dniu 2011-04-01 20:48, zeb pisze:
Przyznać się be bicia !?

Ja jestem tutaj prywatnie i ch@# w dupę służbowym pedalom.

Data: 2011-04-01 21:04:37
Autor: zeb
Kto na tej grupie jest służbowo ?
W dniu 2011-04-01 20:57, u2 pisze:
W dniu 2011-04-01 20:48, zeb pisze:
Przyznać się be bicia !?

Ja jestem tutaj prywatnie i ch@# w dupę służbowym pedalom.

No właśnie, że nie s prawisz takiego wrażenia jak piszesz.

Data: 2011-04-01 21:06:50
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 21:04, zeb pisze:
[...]

Czyli ty jesteś służbowo debilu tak jak Porn i reszta bandy :)

Data: 2011-04-01 21:10:50
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 21:06, u2 pisze:
[...]

Debilu ... ??? Czy to jest język twojego ugrupowania  ?

Data: 2011-04-01 21:12:16
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 21:10, zeb pisze:
Czyli ty jesteś służbowo debilu tak jak Porn i reszta bandy :)
Debilu ... ??? Czy to jest język twojego ugrupowania  ?

Jak bys troche czytal niusy na psp to bys wiedzial ze nie naleze do
zadnego politycznego ugrupowania. Czyli jestes zdemaskowany pedale :)

Data: 2011-04-01 21:14:00
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 21:12, u2 pisze:
[...]

Jednak jesteś tępy chuj i to szkoda że s PiS-u. Takich będziemy eliminować !

Data: 2011-04-01 21:18:06
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 21:14, zeb pisze:
[...]

To eliminuj, ja chętnie popatrzę jak ciebie wsadzają do pierdla :)

Data: 2011-04-01 21:20:00
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 21:18, u2 pisze:
[...]

Szybki jesteś we wsadzaniu.
Szkoda, że to tylko słowa !

Data: 2011-04-01 21:21:20
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 21:20, zeb pisze:
[...]

Żałujesz że nie pedalisz, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :)

Data: 2011-04-01 21:27:28
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 21:21, u2 pisze:
[...]

"pedalisz"?
nie sądzę abyś wiedział o czy sam piszesz ?
A nowy słownik wyrazów zostaw lepszym od Ciebie Oni zobią to za Ciebie dużo lepiej.

Data: 2011-04-01 21:34:28
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 21:27, zeb pisze:
[...]

Dajesz dupy swoim mocodawcom, czyli pedalisz :)

Ale nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2011-04-01 21:38:45
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 21:34, u2 pisze:
[...]

Moim mocodawcom !?
No qrwa prorok z Ciebie.
Chocia... "pedalić" to słowa jest tylko w twoim umyśle.
Jedyną rzeczą jaką możesz się pochwalić to to, że Cie tu jeszcze tolerują.

Data: 2011-04-01 21:40:08
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 21:38, zeb pisze:
[...]

Nikt nie musi mnie tutaj tolerować pedale. To jest grupa bez cenzury i
to mi się podoba.

Data: 2011-04-01 21:45:15
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 21:40, u2 pisze:
[...]

Jedyna grupa która może to tolerować ?
Brawo !!!

Data: 2011-04-01 21:47:17
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 21:45, zeb pisze:
Nikt nie musi mnie tutaj tolerować pedale. To jest grupa bez cenzury i
to mi się podoba.
Jedyna grupa która może to tolerować ?
Brawo !!!

Widać, że nie masz pojęcia co to jest usenet, ale to typowe dla takich
fagasów jak ty :)

Data: 2011-04-01 21:52:44
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 21:47, u2 pisze:
[...]

Usenet i fagas ... tylko na tyle Cię stać !
A znasz chociaż znaczenie tych słów ?
Wiesz co ...
dotychczas myślałem że jesteś PiS-iorem ale się myliłe ty jeteś zwykłym prostym ... (censored) "awanturnikiem"

Data: 2011-04-01 21:58:32
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 21:52, zeb pisze:
[...]

No widzisz a tak łatwo użyłeś określenie pisior. Zwykły cham i prostak z
ciebie pedale :)

Data: 2011-04-01 22:07:56
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 21:58, u2 pisze:
No widzisz a tak łatwo użyłeś określenie pisior. Zwykły cham i prostak z
ciebie pedale :)
Nie sprawiło mi to żadnej trudności ...
"Cham", "prostak", "pedał" to słowa które bezwiednie nadużywasz ...
znasz jeszcze jakieś inne ... ????
Może coś bardziej przyziemnego abym mógł zrozumieć takiego "orła" jak Ty ?

Data: 2011-04-01 22:09:44
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 22:07, zeb pisze:
[...]

Widzisz, ty musisz tutaj nadawać, a to robię z wolnej nieprzymuszonej
woli. :)

Data: 2011-04-01 22:13:27
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 22:09, u2 pisze:
[...]

Hm... ty robisz to 24h/dobę o każdej porze dnia i nocy a ja....
z przyjemności jak tylko mam czas.
Co ty na to  ?

Data: 2011-04-01 22:38:22
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 22:13, zeb pisze:
Hm... ty robisz to 24h/dobę o każdej porze dnia i nocy a ja....
z przyjemności jak tylko mam czas.
Co ty na to  ?

A ja na to, że ty nie chcesz ale musisz :)

Data: 2011-04-01 22:50:28
Autor: zeb
W dniu 2011-04-01 22:38, u2 pisze:
W dniu 2011-04-01 22:13, zeb pisze:
Hm... ty robisz to 24h/dobę o każdej porze dnia i nocy a ja....
z przyjemności jak tylko mam czas.
Co ty na to  ?

A ja na to, że ty nie chcesz ale musisz :)
Czasami człowiek musi... inaczej się udusi...
Ja nie muszę tego co sądzisz że muszę, bo nie muszę.
Ale to czego chcę tego nie muszę, bo gdybym musiał to bym nie chciał.

Prorok z Ciebie.... a takich to tu na pęczki !

Data: 2011-04-02 10:46:21
Autor: u2
W dniu 2011-04-01 22:50, zeb pisze:
[...]

No nie, jest kilka klonów, którzy trollują służbowo, ale normalnych
userów można łatwo poznać m.in. po tym, że nie zmieniają nicków.

Data: 2011-04-02 07:52:39
Autor: Pinocchio
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d962bc7$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Patrzcie, patrzcie!  Derektorek fagasów szuka. To już ci krówka z PGR nie wystarcza,konusie!

PhD

Data: 2011-04-01 21:20:19
Autor: Lorn
[...]

Nie dyskutuj z tym trollem i nie wyciągaj mi go z KF`a. Dziękuję.

Data: 2011-04-02 12:51:00
Autor: złodziej podatków
Kto na tej grupie jest służbowo ?

> Czyli ty jesteś służbowo debilu tak jak Porn i reszta bandy :)

Debilu ... ??? Czy to jest język twojego ugrupowania  ?

 Nie wiedziałeś ? Ta formacja tak ma. Przecież to język miłości bliźniego.

Data: 2011-04-02 13:52:41
Autor: u2
W dniu 2011-04-02 12:51, złodziej podatków pisze:
Nie wiedziałeś ? Ta formacja tak ma. Przecież to język miłości bliźniego.

Czyli POlityka miłości, która skutkuje morderstwami.

Data: 2011-04-02 16:00:07
Autor: Pinocchio

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d970e0b$0$2498$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-04-02 12:51, złodziej podatków pisze:
Nie wiedziałeś ? Ta formacja tak ma. Przecież to język miłości bliźniego.

Czyli POlityka miłości, która skutkuje morderstwami.

Te, pgr-owski derechtorze, kto z PO i kogo zamrodował ty durny przygłupie?

PhD

Data: 2011-04-01 21:06:28
Autor: Zakarm
Kto na tej grupie jest służbowo ?
W dniu 2011-04-01 20:57, u2 pisze:
W dniu 2011-04-01 20:48, zeb pisze:
Przyznać się be bicia !?

Ja jestem tutaj prywatnie i ch@# w dupę służbowym pedalom.

Jakjestes prywatnie to na chuj podnosisz swoimi wklejkami ogladalnosc ?

Co bardziej inteligentny te twoje portale wciaga na dzien dobry z poranna kawka na chuj to gowno jeszcze tu wklejasz ?

Kto na tej grupie jest służbowo ?