Kto najlepiej rozpozna "oszusta medialnego"? Owsiak! ;-)

Data: 2017-06-21 21:46:09
Autor: A. Filip
Kto najlepiej rozpozna "oszusta medialnego"? Owsiak! ;-)
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/jurek-owsiak-o-jacku-kurskim-jest-pan-oszustem-medialnym/getmzkp
Jurek Owsiak ostro o prezesie TVP. "Panie Kurski, jest pan oszustem medialnym"
"TELEWIZJA PUBLICZNA JEST TAKŻE ZA MOJE PIENIĄDZE. I jako płatnik
(kwitek już wielokrotnie pokazywałem publicznie) niniejszym oświadczam
- Panie Kurski, jest pan oszustem medialnym i w sposób karygodny
dysponuje Pan moimi pieniędzmi na TVP. Chętnie z panem się zmierzę w
każdym sądzie polskim, jeśli będzie chciał mnie Pan oskarżyć o
zniesławienie" - napisał Jurek Owsiak. Szef Fundacji WOŚP nie krył
oburzenia po tym, jak TVP nie transmitowała dzisiejszej konferencji
prasowej, na której poinformowano o najnowszych wydatkach. [...]

Zaprawdę powiadam wam: podziwiam zacięcie Owsiaka w zastosowaniu
jego wiedzy o "medialnych oszustwach" :-)

--
A. Filip